Өткізген: Сулейменова Гаухар Ергазиевна
Тақырыбы: Дөңгелек және оның бөліктерінің ауданы.Білімділік мақсаты: Шеңбер ұзындығы мен дөңгелектің ауданына қатысты практикалық есептерді шығару жолдарын қарастыру. Тақырыпқа байланысты теориялық жағдаяттарды жинақтау, алған білімді өмірлік жағдайға қолдана білу, біліктілік пен бейімділіктерін қалыптастыру.Дамытушылық : қайталау, пікір талқылау арқылы білімді қайта қалыпқа келтіру, негізгіні бөліп алу дағдыларын, математикалық ойлауды дамыту, өз бетімен іздену, өзіндік ойлау белсенділіктерін, өзін-өзі бақылау іскерліктерін арттыру. «Сын тұрғысынан ойлауға» мүмкіндік жасау, қиыншылықты жеңе білуге дағдыландыру .Тәрбиелік: оқу еңбегінің мәдениетіне тәрбиелеуге ықпал жасау, оқушыларды ұйымшылдыққа, еңбексүйгіштікке, ізденішпаздыққа, тазалыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу .Сабақтың типі: бекіту сабағыСабақтың әдісі: көрнекілік (иллюстративті), сөздік (баяндау, сұрақ-жауап), практикалық (есептер шығару).Оқыту құралдары: оқулық, интерактивті тақта, дидактикалық материалдар, циркуль.Көрнекілігі: слайдтар, гимнастикалық сақина, стакан, кесе, глобус.Пәнаралық байланыс: алгебра, сызу, физика.Сабақтың барысы:І. Ұйымдастыру бөлімі.Оқушылар дөңгеленіп тұрып шаттық шеңберін құрады. Бір-біріне жақсы тілектерін айтады.ІІ. Үй жұмысын тексеру бөлімі.№244 есепІІІ. Миға шабуыл Суретке сәйкес анықтама бер!IV. Есептер шығаруІ деңгейДөңгелектің радиусы 15дм, 5дм, 4,6м болса, оның ауданын табыңдар ІІ деңгей Радиусы 8см-ге тең, ал бұрышы 24⁰,36⁰,120⁰ болатын сектордың ауданын табыңдар ІІІ деңгей Радиусы 2 см, центрлік бұрыш 60 ⁰ -қа тең. Сегмент ауданын тап.Сергіту сәті Дөңгелектің қай бөлігі қиылып алынған? V. Ойлан, тап Көк түсті фигура ауданын есепте VI. Зерттеушілік жұмыс Ұзындығы бірдей үш сыммен дөңгелек пішінді, тең қабырғалы үшбұрыш пішінді, шаршы пішінді учаскелер қоршалған. Осылардың ішінде қайсысы ең үлкен ауданды қамтиды? Қорытынды: Есептеу жұмыстарын жүргізген кезде периметрлері бірдей барлық жазық фигуралар ішінде ең үлкен ауданды қамтитыны дөңгелек екен. Бабаларымыздың киіз үйді дөңгелек пішінді етіп жасауының тағы бір ғажап сыры осында екеніне көз жеткіземіз. Бабаларымыздың дөңгелектің изоперимерлік қасиетін білгендігін мынадай дәлелдермен келтіруге болады. Қазақы үстеліміздің дөңгелек пішінді болуы- қазақ халқының қонақжайлығы. Себебі: дөңгелек столға көп адам отыруға болады. Шаңырақ- үйге жарықты көп түсіреді.
VIII. Қорытынды: Оқушылардың тапсырмаларды орындағанын бағалау, талдауКері байланыс: Менің бүгінгі сабақтан үйренгенім... (эссе жазу)IХ. Үйге тапсырма:1) № 344 есеп2) Шеңбер мен дөңгелек – бізді қоршаған әлемде (материал жинақтау)Сарысай негізгі орта мектебі
9-класс Өткізген: Г. Е. Сулейменова
2017-2018 оқу жылы