Ұйымдастыру
кезеңі
-Балалар,
бүгінгі сабағымызда бір ерекшелік бар .
Ол қандай ерекшелік деп ойлайсыңдар ?
-Дұрыс айтасыңдар,
бізде бүгін қонақтар отыр екен.
Олай болса,
қонақтарға сәлемдесіп алайықшы.
Үлкенге де сіз,
Кішіге де сіз
Сәлем беріп сіздерге
,
Бас
иеміз біз !
Сәлеметсіздерме-Здравствуйте-hello
Психологиялық ахуал
қалыптастыру:
-
-Көңіл-күйлерің
қалай?
-
-Керемет(қолдарын
көтереді)
-
-Сабаққа дайындықтарың
қалай?
-
-Тамаша(алақандарын
шапалақтайды)
-
-Ынталарың
қалай?
-
-Ғажап (қолдарын
көтереді)
-
-Ендеше сабағымызды
бастайық.
-
-Ооо (бас бармақтарын
көтереді)
-
-
Үй тапсырмасын
сұрау. «Ыстық доп»
әдісі
-
Біз қандай бөлімді
бастадық?
-
Дихан Әбілов
кім?
-
Қай облыста дүниеге
келген?
-
Қандай шығармалары
бар?
-
Әр ұлттың өз тілін қалай
атайды?
-
Біздің ана тіліміз қай
тіл?
-
«Туған тілім» өлеңін жатқа
айт
Бағалау. «Қол шапалақтау»
әдісі
(Ұ)Миға шабуыл «Кәне тауып
көр»
Жұмбақтар
Екі басы жұдырықтай,
Ортасы қылдырықтай
Таңдайлары
тақылдап,
Шулайтын кiм
шалшықта.
Бiрiн-бiрi
мақұлдап?
Үй
iшiн аралап,
Түнде көп
жортады.
Мысықтан
қорқады
(Т) Топ ережесі.Топ басшыларын
сайлау
қима қағаздардағы
кейіпкерлердің суреттері арқылы топқа
бөлінеді.
1-топ «Тышқан»
тобы
2-топ «Құмырсқа»
тобы
3-топ «Құрбақа»
тобы
Тапсырма. Әр топ мүшесі өз топтарының
атына сипаттама береді
Оқушылар қиылған суреттерді
құрастыру арқылы өз тобын құрып,сол суреттің шешімін топқа
қояды.Және сол жөнінде постер құрады.
2-топ «Құмырсқа»3-топ
«Құрбақа» 1-топ «Тышқан»
Құмырсқа-муравей-ant
Тышқан-мышь-mouse
Құрбақа
–лягушка-frog
б)Постер
құру
Бағалау. «Бас бармақ»
әдісі
- Балалар,
осы құмырсқа, құрбақа, тышқан үшеуі жолға шығады. Олар жолға неге
шықты деп ойлайсындар?
-Білгілерің келе
ме?
Олардың саяхаты туралы белгілі
жазушы Сәкен Жүнісов әңгімелейді
|