Материалдар / Ашық сабақ тақырыбы: "Кімнің мекені жақсы" 2сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ тақырыбы: "Кімнің мекені жақсы" 2сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне көмегі бар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қараша 2020
311
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!

Сабақтың тақырыбы:

Сәкен Жүнісов. Кімнің мекені жақсы?

Әдебиеттік оқу

Мұғалімнің аты-жөні: Тлепбергенова С.С.


СЫНЫП: 2


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

2.2.3.1.Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау

2.1.2.1- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау.

2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Мазмұнын толық түсінеді.Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі,жаратылыстану

Тілдік мақсат

Құмырсқа-муравей-ant

Тышқан-мышь-mouse

Құрбақа –лягушка-frog

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері




Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

3 минут

























Сабақтың ортасы

8 мин

































Ұйымдастыру кезеңі

-Балалар, бүгінгі сабағымызда бір ерекшелік бар . Ол қандай ерекшелік деп ойлайсыңдар ?

-Дұрыс айтасыңдар, бізде бүгін қонақтар отыр екен. Олай болса, қонақтарға сәлемдесіп алайықшы.

Үлкенге де сіз,

Кішіге де сіз

Сәлем беріп сіздерге ,

Бас иеміз біз !


Сәлеметсіздерме-Здравствуйте-hello


Психологиялық ахуал қалыптастыру:

  • -Көңіл-күйлерің қалай?

  • -Керемет(қолдарын көтереді)

  • -Сабаққа дайындықтарың қалай?

  • -Тамаша(алақандарын шапалақтайды)

  • -Ынталарың қалай?

  • -Ғажап (қолдарын көтереді)

  • -Ендеше сабағымызды бастайық.

  • -Ооо (бас бармақтарын көтереді)

Үй тапсырмасын сұрау. «Ыстық доп» әдісі

  • Біз қандай бөлімді бастадық?

  • Дихан Әбілов кім?

  • Қай облыста дүниеге келген?

  • Қандай шығармалары бар?

  • Әр ұлттың өз тілін қалай атайды?

  • Біздің ана тіліміз қай тіл?

  • «Туған тілім» өлеңін жатқа айт

Бағалау. «Қол шапалақтау» әдісі


(Ұ)Миға шабуыл «Кәне тауып көр»

Жұмбақтар

Екі басы жұдырықтай,
Ортасы қылдырықтай



Таңдайлары тақылдап,

Шулайтын кiм шалшықта.

Бiрiн-бiрi мақұлдап?


Үй iшiн аралап,

Түнде көп жортады.

Мысықтан қорқады


(Т) Топ ережесі.Топ басшыларын сайлау

қима қағаздардағы кейіпкерлердің суреттері арқылы топқа бөлінеді.

1-топ «Тышқан» тобы

2-топ «Құмырсқа» тобы

3-топ «Құрбақа» тобы


Тапсырма. Әр топ мүшесі өз топтарының атына сипаттама береді

Оқушылар қиылған суреттерді құрастыру арқылы өз тобын құрып,сол суреттің шешімін топқа қояды.Және сол жөнінде постер құрады.

2-топ «Құмырсқа»3-топ «Құрбақа» 1-топ «Тышқан»

Құмырсқа-муравей-ant

Тышқан-мышь-mouse

Құрбақа –лягушка-frog

б)Постер құру

Бағалау. «Бас бармақ» әдісі


-    Балалар, осы құмырсқа, құрбақа, тышқан үшеуі жолға шығады. Олар жолға неге шықты деп ойлайсындар?

-Білгілерің келе ме?

Олардың саяхаты туралы белгілі жазушы Сәкен Жүнісов әңгімелейді


























«Қол шапалақтау»




































«Бас бармақ» әдісі









Жаңа білім.

ортасы

18 минут












Білу және түсіну

Сәкен Жүнісов.

Есіңе сақта! Автор туралы түсінік


Прямоугольник 1

1 Прямая соединительная линия 1 934ж Көкшетау облысы Қызылтау ауданында дүниеге келген

ХПрямая соединительная линия 2 Прямая соединительная линия 3 Прямая соединительная линия 4 алық жазушысы
Қазақстан Мемлекеттік сыйлығының иегері


«Кімнің мекені жақсы»   «Шәркей» т.б. кітабы


Оқулықпен жұмыс:
түсіндіру

Тізбектей оқыту

Дәптермен жұмыс

  • Көде-далалы жерде өсетін майда шөп.

  • Қуаңшылық-құрғақшылық

  • Күннің аптабы-күннің ыстығы

  • Діңділері-діңі жуан әрі ұзындары

  • Балауыз дән-сүт дән,жас дән

  • Шашау шығармастан-шашып-төкпестен

  • Зая-құр- босқа,бекерге

Сергіту сәті «Ұзын мұртты құмырсқа»


Т.Ж.

3 топқа үш түрлі тапсырма беріледі.

1-топ «Дара диаграмма»әдісі арқылы Сәкен Жүнісовтың кім екенін талдап бер.

2-топ. Сурет бойынша сахналау

3-топ. Сурет пен мәтін бөліктерін сәйкестендір

Бағалау. «Бағдаршам» әдісі