Сабақтың
тақырыбы: Қиял әлеміне
саяхат.
«Қиял-ғажайып » әлеміндегі
тырна.
«Қиялдағы кейіпкерлер»құрамағын
құрастыру
Сабақтың мақсаты:
Оқушыларға қағаздан бүктеп, қию
жолымен «Қиялдағы кейіпкерлер» құрамағын құрастыруды жапсыруды
үйрету.
Сабақтың
міндеттері:
1.Оқушының өз қабілетіне қарай
жеке тұлғаны еңбекке икемдеу, көзқарасын, сүйіспеншілігін
қалыптастыру. Қоршаған ортаны жақсы тануға, қорғауға, түсінуге
үйрету;
2.Топпен жұмыстануда бірін-бірі
тыңдай білу, ұйымшыл болу, белсенді, жауапты екенін түсіне білуге
баулу;
3.Бастаған ісін тиянақты
орындауға, әр түрлі заттың бөлшектерін де пайдаға асыра білуге,
үнемшіл, ұқыпты болуға, еңбек құралдарын дұрыс пайдалана білуге
бағыт-бағдар беру.
Типі: аралас сабақ
Әдісі:СТОтүсіндіру, сұрақ-жауап, суретпен жұмыс
Пәнаралық
байланыс: дүниетану,математика,бейнелеу
Сабақтың
көрнекілігі: Еңбек
папкасы, еңбек құралдары, шығармашылық тапсырмаларға қажетті
құралдар, хатқалталар, мақал-мәтелдер. оқулық, үлгі суреттер
қауіпсіздік ережелері
Сабақтың
барысы:
І.Ұйымдастыру
кезеңі.
А)Оқу-құралдарын
түгендеу
Б)Назарын сабаққа
аудару.
ІІ.Үй тапсырмасын
сұрау
«Қатырма қағаздан
қобдиша жасау»
жобасы тақырыбы бойынша дайындалған жұмыстарын тексеріп
өту.
Жақсы жасалаған оқушылардың
жұмыстарын атап өту. Жасалу жолдарын сұрау. Олардың неге ұқсайтыны
туралы,жылан туралы білетіндерін сұрап,толықтырып өту.
ІІІ.Қызығушылықты ояту.
«Жетістік жолы»
Білемін-білмеймін-түсінемін-басқаларға
көмек бере аламын
VІ.Үй тапсырмасын
бекіту
Өткен сабақтың түрлерін еске
түсіру.
Табиғи материалмен
жұмыс.
Ағаш, сымтемірмен.
Матамен.
Қатырма қағазбен.
Түсті қағазбен.
Ермек сазбен.
Сазбалшықпен.
Фольгамен.
Топтық
жұмыс. «Сәйкесін тап» ойыны арқылы өткен сабақты
пысықтау
«СӘЙКЕСІН ТАП»
-
Фольганы қандай металдардан
жасайды?
|
қайшы, жіп, түйме т.б. ұсақ заттарды
сақтау үшін
|
Қатырма қағаздар жасалған қобдиша не
үшін
керек?
|
әр түрлі металдар мен
қорытпалар
|
Түзу жуан, түзу жіңішке,
штрихпунктирлі
үзік нелер?
|
қайшы
|
Қиюға арналған құрал?
|
сызықтар
|
Әдемі бұйымдарды жасауды қандай сабақта
үйренеміз?
|
еңбекке баулу
|
Еңбек сабағының ережелерін
пысықтау.
Оқушылар еңбек сабағында қауіпсіздік
ережелерін естен шығармау;
1.Пайдалы
материалды үнемдеп ұстау.
2.Сәнді
бұйымдарды жасай білу.
3.Әр
істеген ісінде уақытты тиімді пайдалана білу.
4.Жұмыс
орнын жинақы, таза ұстау.
5.Есіңде
болсын!
6.Жасаған
бұйымын әсем, әдемі болсын.
7.Өз
жұмысың таза, ұқыпты болсын.
8.Ұшты
нәрсенің, ұшын жоғары қаратып ұстамаса! Инені жастықшаға түйре.
Қайшыны сабымен бер.
10.Қолыңды сабындап жу.
V..Қызығушылықты ояту
Әрі қарай бүгінгі тақырыпты ашу
мақсатында балалар, бүгін біз бірге "Қиял-ғажайыптар әлеміне"
саяхат жасаймыз. Бүгінгі топтық жұмысымызға қош
келіпсіздер!
Мұғалім:
Мұнда кимдер тұрады деп
ойлайсыздар?
Мұғалім: Ал қиялын
қандай?
VІ.Жаңа сабақты
түсіндіру.
Қиял әлеміне саяхат. Қиял әлеміне саяхатты төмендегі жоспар
бойынша баяндаймын.
—Қиял дегеніміз не?
—Қиял-ғажайып дегенді
қалай түсінесіңдер?
—Қиял әлеміндегі
адамдар,жан-жануарлар,аңдар өмірде кездесе ме?—Қиялдау (елестету)
арқылы ғана көре аламыз.
Мысалы, «Ұшқыш кілем» ертегісін
алайық. Осы кілемді ұшса деп қиялдау арқылы ұшақты ойлап тапқан.Шын
мәнінде кілем ұша ма?
—Қиял әлемі туралы оқушылардан
сұрақ-жауап арқылы толықтыру.
Кім қиял туралы кім біледі ?
Қиял деген не ?
Мұғалім: Сіздерде мынадай дөңгелекшелер бар
ма?
Егер қиял –ғажайып әлемінде
өмір сүретін кейіпкерлерді көрсетсем ұызыл, шынайы өмірдеі
кейіпкерлерді көрсетсем жасыл белгіні
көрсетеміз. Дайынсыңдар
ма?
Топпен жұмыс. «Ұяшық
таңдау»
1-ұяшық: «Адамды адам еткен
не?» (Еңбек)
2-ұяшық:
Абай өлеңіндегі 5 асыл істі ата? (Талап, еңбек, терең
ой, қанағат)
3-ұяшық:
Тәуелсіздігімізді қашан және қай жылы алдық? (1991 жылы 16
желтоқсан)
4-ұяшық:
Тәуелсіздігімізге биыл қанша жыл болды? (25 жыл)
5-ұяшық: Не етсең ерінбей,
тояды қарның тіленбей? (еңбек)