Материалдар / Ашық сабақ Тәуелсіз елдің астанасы 5 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Тәуелсіз елдің астанасы 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге ашық сабақ өтуге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Мамыр 2020
648
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы:

Тәуелсіз елдің астанасы

Мұғалімнің аты-жөні:Мирзаева Санобар Абдуллаевна

Күні: 8. 02. 2020 жыл

СЫНЫП: 5


Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:



Сабақ негізделген оқу мақсаттары

5.2.6.1 тірек сөздерді дұрыс қолданып иллюстрацияларды сипаттау.

5.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу;

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Астана жайлы ақпарат

береді, қарапайым сөйлеу үлгілері арқылы өз ойын жеткізеді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: ел Астанасы жайлы айтады, сипаттайды, қосымша мәліметтер береді.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: тақырып аясында тілдік қарым-қатынас құра алады, сұхбаттасады, ел Астанасына байланысты шағын мәтін құрайды.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.

Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Тілдік құзіреттілік



Елорда, қонақүйлер, ескерткіш, тамашалау, естелік.

Ресурстар

Тақырыпқа қатысты оқу материалдары, «Елорда» деректі фильмі, А4 парағы мен маркерлер, смайликтер, жағдаяттық тапсырма, парақшалар.

Әдіс-тәсілдер

Әңгімелеу, түсіндіру, сипаттау, «Бүгінгі күнге сәттілік » тренингі, кластер, диалог, жұптық жұмыс, постер, «Жеке әңгіме» техникасы, «Кері байланыс» әдісі.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.

Алдыңғы оқу

Тәуелсіздік символы-ұлттық теңге

Сабақтың жоспары

Жоспарлан

ған уақыт

Сабақ барысы :

Ресурс

тар

Басталуы

5 минут

  • Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу.



  • Мұғалім «Бүгінгі күнге сәттілік » тренингінің негізінде сабақ басында мұғалім оқушыларға майшам суретін көрсетеді .Балалар мынау не деген ? сұрақ қояды .



  • Майшам бізге не береді ?

  • Топтарға біріктіру . «Ақорда » , «Ханшатыр », «Бәйтерек » суреттері арқылы топқа біріктіру .

  • Өткен сабақты тексеру.Өткен сабақтың тапсырмасын тексереді. Үй тапсырмасын «Сиқырлы қалпақ » әдісімен сұраймын .



  • Тұңғыш Президентіміз Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев «Қазақстан Республикасында валюта енгізу туралы Жарлыққа» қашан қол қойды?



  • 2.Ескі ақшаны ұлттық теңгеге айырбастау нешінші қарашадан басталып нешінші қарашаға дейін аяқталды ?

  • 3.1 теңге неше 500 сомға бекітілді?

  • 4.Ұлттық валютаны «теңге», жүзден бір бөлігін не деп атайды?

  • 5.Ұлттық теңгені жасауға неше жылдай уақыт кетті ?

  • 6.Теңгенің бірінші бетіне қай елдің ұлы тұлғалары бейнеленген?

  • 7.Қазақ валютасының жобасын жасаған суретшілер кімдер?

  • 8.Алғашқы ұлттық валютамыз қай елде , алғашқы тиындар қай елде жасалған?

  • 9.Теңгені елге қандай ұшақтармен әкелді?

  • 11.Төл теңгеміздің алғашқы партияларын сақтау үшін арнайы жер-астында нелер дайындалды?

  • 12.Осы қоймалардан ұлттық теңгеміз еліміздің барлық өңіріндегі банктерге неше күн ішінде жеткізілді?

  • 13.Ұлттық валютамыз қалай бейнеленеді?



  • Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды.

  • Тапсырманы айтайды

  • Тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.



  • І. Қызығушылықты ояту. Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында Нұр -Сұлтан қаласының ғимараттарының суреттері тақтадаға көрсетіледі. «Суреттер сойлейді» әдісі арқылы оқушыларға сұрақтар қойылады




Смай

ликтер











1-топ: Ақорда

2-топ: Бай

терек

3-топ: Хан Шатыр



Сұрақ

тар жазыл

ған парақ

шалар

сурет

тер

Жаңа білім

10 минут










ІІ. Мағынаны тану 1. Сөздікпен жұмыс.



Көрікті қала- красивый город-шахри зебо

Әсем ғимарат- красивое здание-бинои зебо

Есіл өзені- река Ишим-дарёи Ишим

Үлкен ескерткіш- большой памятник-ёдгории калон

Бас қала- главный город-шаҳри асосй

Жылдан жылға – из года в год-аз сол ба сол



1. Мұғалім тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады.

2.Сөздердің аудармасын айтады.

3.Оларды оқиды,оқушыларға қайталатады.

ҚБ «» әдісі





Топтық жұмыс Оқылым.Жазылым

Ақорда тобы – Ғимарат сөзіне фонетикалық талдау жасаңдар

Бәйтерек тобы – Отан сөзін тәуелдендер

Ханшатыр тобы – Астана сөзін септеңдер



Дескриптор:

1).Оқушыларды жаңа сөздермен таныстырып, аударады.

2). Сөздерді дұрыс айтуға, сауатты жазуға дағдыланады.

3). Мәнерлеп оқиды.

4). Сөз тіркесі мен сөйлемдер құрайды.

ҚБ «»әдісі




Оқу

лық.




Ортасы

10 минут


Жазылым .Жеке жұмыс.

Дәптермен жұмыс. Оқулықтың 35 бетіндегі 3- тапсырма.

Көп нүктенің орнына қажетті сөздер мен сөз тіркестерін қой.

  • Нұр -Сұлтан қаласында тарихи тұлғаларға арналған ... көп.

  • Нұр -Сұлтан қаласында зәулім ғимараттар, мәдениет сарайлары, ... бар.

  • Біз «Думан» ойын-сауық орталығына ...

  • Әлемдегі ең биік ғимараттың жанында ... түстік.

  • Ол Сарыарқаның солтүстік ... орналасқан.

Қажетті сөздер: суретке, демалыс орындары, ескерткіштер, бөлігінде, бардық.

Дескриптор :

1.

2.

3.

ҚБ «» әдісі

Оқулықтағы 34 бет





Интерактивті тақта

3 минут

4. Сергіту сәті. Сергіту сәті. Бейнеролик арқылы оқушылар қимыл іс-әрекет жасайды «Көк тудың желбірегені » әнін шырқайды .


Интерактивті тақа


IV. Бекіту Топтық жұмыс. Сөзжұмбақты шешу.

Сұрақтар:

1. Қазақстанның қай рәмізінде шаңырақ бейнеленген?

2. Нұр- Сұлтан қаласының ең басты өзеңі қалай аталады?

3. «Флаг» сөзінің аудармасы қандай?

4. Қазақстан Республикасының тұңғыш Президенті

5. Тудың ортасында не бейнеленген?

6. «Родина» сөзінің аудармасы

Дескриптор:

  1. Сөзжұмбақты шешеді

  2. Сұрақтарға жауап береді

  3. Сабақты қорытындылайды.








Кеспе қағаздар


Бағалау

5 минут




Кері байланыс

3 минут

V. Бағалау. Формативті бағалау. Мұғалім оқушылардыңбағалауы бойынша өз ойларын айтып, қорытынды бағаны өзі қояды.«Жеке әңгіме» техникасы бойынша бағаланады.


VI. Үйге тапсырма. Оқулықтағы 7-тапсырманы орындау.


VII. Рефлексия. Мұғалім «Кері байланыс» әдісінің негізінде парақшалар таратады.Оқушылар сабақтан алған әсерлерін

парақшаға көрсетеді.

Қағаз қиын

дылары.

Қосымша ақпарат


Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенінтексеруді

қалайжоспарлайсыз?

Пəнаралықбайланыс

Қауіпсіздікжəнееңбекті

қорғауережелері

АКТ-менбайланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайыма?

Бүгіноқушылар

не білді?

Сыныптағыахуал

қандайболды?

Мен жоспарлаған

саралаушаралары

тиімдіболдыма?

Мен берілген

уақытішінде

үлгердімбе? Мен

өзжоспарыма

қандайтүзетулер

енгіздімжəне

неліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетінсұрақтарғажауапберіңіз.

Қорытындыбағамдау

Қандайекінəрсетабыстыболды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандайекінəрсесабақтыжақсартаалды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақбарысында мен сыныпнемесежекелегеноқушылартуралыменіңкелесісабағымды

жетілдіругекөмектесетінне білдім?





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!