Сабақтың
тақырыбы:
Тәуелсіз елдің
астанасы
|
Мұғалімнің
аты-жөні:Мирзаева Санобар Абдуллаевна
Күні: 8. 02. 2020
жыл
|
СЫНЫП: 5
|
Қатысқан оқушылар
саны:
|
Қатыспаған оқушылар
саны:
|
|
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары
|
5.2.6.1 тірек сөздерді дұрыс
қолданып иллюстрацияларды сипаттау.
5.3.5.1 қосымша
ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала
білу;
|
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны
орындай алады: Астана жайлы
ақпарат
береді, қарапайым сөйлеу
үлгілері арқылы өз ойын жеткізеді.
Оқушылардың көбісі мынаны
орындай алады: ел Астанасы жайлы айтады,
сипаттайды, қосымша мәліметтер береді.
Оқушылардың
кейбіреуі мынаны орындай алады: тақырып аясында тілдік
қарым-қатынас құра алады, сұхбаттасады, ел Астанасына байланысты
шағын мәтін құрайды.
|
Бағалау
критерийі
|
Жеке, жұптық, топтық
тапсырмаларды орындай алады.
Сабақ барысында тыңдаушының
назарын өзіне аудара алады.
|
Тілдік
құзіреттілік
|
Елорда, қонақүйлер,
ескерткіш, тамашалау, естелік.
|
Ресурстар
|
Тақырыпқа қатысты
оқу материалдары, «Елорда» деректі фильмі, А4 парағы мен маркерлер,
смайликтер, жағдаяттық тапсырма,
парақшалар.
|
Әдіс-тәсілдер
|
Әңгімелеу,
түсіндіру, сипаттау, «Бүгінгі күнге
сәттілік » тренингі, кластер, диалог,
жұптық жұмыс, постер, «Жеке әңгіме» техникасы, «Кері байланыс»
әдісі.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Музыка, қазақ
тілі.
|
Алдыңғы
оқу
|
Тәуелсіздік
символы-ұлттық теңге
|
Сабақтың жоспары
|
Жоспарлан
ған
уақыт
|
Сабақ барысы
:
|
Ресурс
тар
|
Басталуы
5
минут
|
-
Майшам бізге не береді
?
-
Топтарға біріктіру
. «Ақорда » , «Ханшатыр »,
«Бәйтерек » суреттері арқылы топқа біріктіру
.
-
Өткен сабақты
тексеру.Өткен сабақтың тапсырмасын тексереді. Үй
тапсырмасын «Сиқырлы қалпақ » әдісімен сұраймын
.
-
2.Ескі ақшаны ұлттық теңгеге
айырбастау нешінші қарашадан басталып нешінші қарашаға дейін
аяқталды ?
-
3.1 теңге неше 500 сомға
бекітілді?
-
4.Ұлттық валютаны «теңге»,
жүзден бір бөлігін не деп атайды?
-
5.Ұлттық теңгені жасауға неше
жылдай уақыт кетті ?
-
6.Теңгенің бірінші бетіне қай
елдің ұлы тұлғалары бейнеленген?
-
7.Қазақ валютасының жобасын
жасаған суретшілер кімдер?
-
8.Алғашқы ұлттық валютамыз қай
елде , алғашқы тиындар қай елде
жасалған?
-
9.Теңгені елге қандай
ұшақтармен әкелді?
-
11.Төл теңгеміздің алғашқы
партияларын сақтау үшін арнайы жер-астында нелер
дайындалды?
-
12.Осы қоймалардан ұлттық
теңгеміз еліміздің барлық өңіріндегі банктерге неше күн ішінде
жеткізілді?
-
13.Ұлттық валютамыз қалай
бейнеленеді?
-
Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді,
бағалайды.
-
Тапсырманы
айтайды
-
Тақырып бойынша сұрақтарға жауап
береді.
|
Смай
ликтер
1-топ:
Ақорда
2-топ:
Бай
терек
3-топ: Хан
Шатыр
Сұрақ
тар
жазыл
ған
парақ
шалар
сурет
тер
|
Жаңа
білім
10
минут
|
ІІ. Мағынаны
тану 1. Сөздікпен
жұмыс.
Көрікті қала- красивый
город-шахри
зебо
Әсем ғимарат- красивое
здание-бинои
зебо
Есіл өзені- река Ишим-дарёи
Ишим
Үлкен ескерткіш- большой
памятник-ёдгории
калон
Бас
қала- главный город-шаҳри
асосй
Жылдан жылға – из года в
год-аз сол ба
сол
1. Мұғалім тақырыпқа қатысты
жаңа сөздермен таныстырады.
2.Сөздердің аудармасын
айтады.
3.Оларды оқиды,оқушыларға
қайталатады.
ҚБ «»
әдісі
Топтық жұмыс
Оқылым.Жазылым
Ақорда
тобы – Ғимарат сөзіне
фонетикалық талдау жасаңдар
Бәйтерек
тобы – Отан сөзін
тәуелдендер
Ханшатыр тобы
– Астана
сөзін септеңдер
Дескриптор:
1).Оқушыларды жаңа сөздермен
таныстырып, аударады.
2). Сөздерді дұрыс айтуға,
сауатты жазуға дағдыланады.
3). Мәнерлеп
оқиды.
4). Сөз тіркесі мен сөйлемдер
құрайды.
ҚБ
«»әдісі
|
Оқу
лық.
|
Ортасы
10
минут
|
Жазылым .Жеке
жұмыс.
Дәптермен жұмыс. Оқулықтың 35
бетіндегі 3-
тапсырма.
Көп нүктенің орнына қажетті
сөздер мен сөз тіркестерін қой.
-
Нұр -Сұлтан қаласында тарихи
тұлғаларға арналған ... көп.
-
Нұр -Сұлтан қаласында зәулім
ғимараттар, мәдениет сарайлары, ... бар.
-
Біз «Думан» ойын-сауық
орталығына ...
-
Әлемдегі ең биік ғимараттың
жанында ... түстік.
-
Ол Сарыарқаның солтүстік ...
орналасқан.
Қажетті
сөздер: суретке, демалыс орындары,
ескерткіштер, бөлігінде, бардық.
Дескриптор
:
1.
2.
3.
ҚБ «»
әдісі
|
Оқулықтағы 34
бет
Интерактивті
тақта
|
3 минут
|
4. Сергіту сәті.
Сергіту
сәті. Бейнеролик арқылы оқушылар қимыл іс-әрекет
жасайды «Көк тудың желбірегені » әнін
шырқайды .
|
Интерактивті
тақа
|
|
IV. Бекіту Топтық жұмыс.
Сөзжұмбақты шешу.
Сұрақтар:
1. Қазақстанның қай
рәмізінде шаңырақ бейнеленген?
2. Нұр- Сұлтан қаласының ең
басты өзеңі қалай аталады?
3. «Флаг» сөзінің аудармасы
қандай?
4. Қазақстан
Республикасының тұңғыш Президенті
5. Тудың ортасында не
бейнеленген?
6. «Родина» сөзінің
аудармасы
Дескриптор:
-
Сөзжұмбақты
шешеді
-
Сұрақтарға жауап
береді
-
Сабақты
қорытындылайды.
|
Кеспе
қағаздар
|
Бағалау
5
минут
Кері
байланыс
3
минут
|
V. Бағалау. Формативті
бағалау. Мұғалім оқушылардыңбағалауы
бойынша өз ойларын айтып, қорытынды бағаны өзі қояды.«Жеке әңгіме»
техникасы бойынша бағаланады.
VI. Үйге
тапсырма. Оқулықтағы 7-тапсырманы
орындау.
VII.
Рефлексия. Мұғалім «Кері байланыс»
әдісінің негізінде парақшалар таратады.Оқушылар сабақтан алған
әсерлерін
парақшаға
көрсетеді.
|
Қағаз
қиын
дылары.
|
Қосымша
ақпарат
|
Саралау – Сіз
қосымша
көмек көрсетуді
қалай
жоспарлайсыз?
Сіз
қабілеті
жоғары
оқушыларға
тапсырманы
күрделендіруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау - Оқушылардың
үйренгенінтексеруді
қалайжоспарлайсыз?
|
Пəнаралықбайланыс
Қауіпсіздікжəнееңбекті
қорғауережелері
АКТ-менбайланыс
Құндылықтардағы
байланыс
|
|
|
|
Рефлексия
Сабақ / оқу
мақсаттары
шынайыма?
Бүгіноқушылар
не
білді?
Сыныптағыахуал
қандайболды?
Мен
жоспарлаған
саралаушаралары
тиімдіболдыма?
Мен
берілген
уақытішінде
үлгердімбе? Мен
өзжоспарыма
қандайтүзетулер
енгіздімжəне
неліктен?
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ
туралы өз пікіріңізді жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің
сабағыңыздың тақырыбына сəйкес
келетінсұрақтарғажауапберіңіз.
|
Қорытындыбағамдау
Қандайекінəрсетабыстыболды (оқытуды да, оқуды да
ескеріңіз)?
1:
2:
Қандайекінəрсесабақтыжақсартаалды (оқытуды да,
оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақбарысында мен
сыныпнемесежекелегеноқушылартуралыменіңкелесісабағымды
жетілдіругекөмектесетінне
білдім?
|