Материалдар / Ашық сабақ Теңсіздіктер 8 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Теңсіздіктер 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ Теңсіздіктер квадраттық және рационал теңсіздіктер туралы топтық сайыс сабақ болады торт кезеңнен турады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Мамыр 2022
387
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

-сабақ

Сабақтың тақырыбы: Теңсіздіктер

Бөлім:

Квадраттық және Рационал теңсіздіктер

Мектеп:

«Ш.Құдайбердіұлы атындағы №190 ЖББМ» КММ

Педагогтің аты-жөні:

іс-тәжірибеден өтуші: Налхан Серік

Күні:

13.04.2022

Сыныбы:7 А

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Квадраттық және Рационал теңсіздіктер шешу

Сабақтың мақсаты:

Теңсіздіктерді шешу әдістерін меңгеру

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

Ұжымдық жұмыс.

5 мин.


Сәлемдесу

Түгендеу

Бүгінгі өтетін тақырыбты түсіндіру

Оқyшылардың тез,тез жұптас бір тұтас әдісімен бөлу, топты ынталандыру.

Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: Жылдам ойлай білу, тез шешім қабылдау.

Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» Смайликтермен бағалау




Түрлі түсті қима қағаздар



Миға шабуыл. «Ой қозғау» әдісі.

Топтық жұмыс.


6 мин.




Оқушылармен бірге сабақ мақсатын ашу;

Логикалық сұрақты дұрыс түрде ойлау

Саралау: Бұл жерде шағын сұрақтар арқылы оқушылардың ойлау қабілетін дамытамыз.

«Стоп кадр әдісі бойынша барлық топтар логикалық сұрақты шешеді. Ерте шығарып қойған оқушылар қажеттілікті талап ететін оқушыларға түсіндіреді.

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту.

Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Дескриптор:

«Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» Оқушылар дәптерлеріне әр есептің тұсына (-;+) арқылы өзін-өзі бағалайды.


Проектор экраны

Сұрақтар топтамасы.







Shape1 Shape2

Сабақтың ортасы

Топтық жұмыс


10 мин.



Бұл әдіс оқушылардың уакытқа жұмыс жасауын дамытуға үлкен септігін тигізеді. Жауап бере алмаған жағдайда басқа оқушылар жауап береді

Дескриптор:

Әр ұяшықта есепке сай балл болады


Бағалау: ауызша мақтау, мадақтау арқылы бағалаймын.


Проектор экраны


9мин



Топтық жұмыс.



























5мин











3 мин












Топтық жұмыс.









Мықты болсаң шешіп көр!


((2?−7) (?−4)^3)/((?^2−9) )>0



(?^2−3?−2)(?^2−3?+1)≥0




«Достық»

Ондай болмақ қайда деп,

Айтпа ғылым сүйсеңіз.



Мақсаты:Оқушылардың математикадан Қазақстанның атын әлемге танытып журген кісілермен таныстыру

Ғалымдарға деген сүйіспеншілігін оятып, білімге бет бұрғызу. Өздерінің кімге еліктеуін, кімге қарап бой түзетуін көрсету.






















Оқушылардың білім деңгейін тексеру:

Есепті шығару жолын түсіндіріп береді.










Екі топқа ортақ бір тапсырма;

Қайсы топ бірінші жауап береді сол топ берілетін баллға ие болады.




Мақсаты: Екі топтың ұпай санын тең етіп, бір бірімен достастыру.

Дескриптор:

-әрбір дұрыс мәліметке 5-балл

Бағалау: ауызша мақтау, мадақтау арқылы бағалаймын.

























Дұрыс жауап 4 балл мен бағаланады.









Балл: екі топ арасындағы балл айырмашылығына тең.

Проектор экраны

Сұрақтар топтамасы

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

6 мин.

Сабаққа кері байланыс:
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.





Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінген не түсінгенін түсінбегенін жазады

























Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.












Мұғалім оқушыларды

Рисунок 23

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».



Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

«Мадақтау сөзі» әдісі

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.


Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!