9мин
Топтық
жұмыс.
5мин
3
мин
|
Топтық
жұмыс.
Мықты болсаң шешіп
көр!
((2?−7)
(?−4)^3)/((?^2−9)
)>0
(?^2−3?−2)(?^2−3?+1)≥0
«Достық»
|
Ондай болмақ қайда
деп,
Айтпа ғылым
сүйсеңіз.
Мақсаты:Оқушылардың
математикадан Қазақстанның атын әлемге танытып журген кісілермен
таныстыру
Ғалымдарға деген
сүйіспеншілігін оятып, білімге бет бұрғызу. Өздерінің кімге
еліктеуін, кімге қарап бой түзетуін
көрсету.
Оқушылардың білім
деңгейін тексеру:
Есепті шығару жолын
түсіндіріп береді.
Екі топқа ортақ бір
тапсырма;
Қайсы топ бірінші
жауап береді сол топ берілетін баллға ие
болады.
Мақсаты: Екі топтың ұпай санын
тең етіп, бір бірімен
достастыру.
|
Дескриптор:
-әрбір дұрыс
мәліметке 5-балл
Бағалау: ауызша мақтау, мадақтау арқылы
бағалаймын.
Дұрыс
жауап 4
балл мен бағаланады.
Балл: екі топ арасындағы
балл айырмашылығына тең.
|
Проектор
экраны
Сұрақтар
топтамасы
|