Материалдар / Ашық сабақ. Тізбектер. 9-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ. Тізбектер. 9-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал ұстаздарға сабақ жоспарын дайындағанда қажет болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қараша 2020
666
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

9.3А бөлім: Тізбектер

Мектеп: №18 ЖББОМ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Утемуратова Р.Ж.

Сынып: 9

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Арифметикалық прогрессия

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

9.2.3.3 арифметикалық прогрессияның анықтамасын және сипаттамалық қасиетін біледі, сан тізбектерінің арасынан арифметикалық прогрессияны таниды;

9.2.3.4 арифметикалық прогрессияның n-мүшесінің формуласын қолданады;

Сабақ мақсаттары

Оқушы:

  • Арифметикалық прогрессия және айырмасы туралы ұғымын енгізу; прогрессияның айырмасы мен мүшелерін таба білу.

Бағалау критерийлері

Оқушы:

- Тізбектің заңдылығын анықтайды және жетіспейтін мүшелерін табады

Тілдік мақсаттар


Оқытудың тілдік мақсаты:

Оқушылар:

  • бөлімнің пәндік лексикасы мен терминологиясын есеп шешуде қолданады;

  • арифметикалық прогрессияны есеп шығаруда қолданып дәйектейді;

Пәндік лексика мен терминология:

  • сандық тізбектер;

  • тізбектің берілу тәсілдері;

  • тізбектің алдыңғы мүшесі, тізбектің кейінгі мүшесі;

  • тізбектің бірінші мүшесі және т.с.с., тізбектің n-мүшесі;

  • тізбектің n-мүшесінің формуласы;

  • рекурренттік формула;

  • өспелі, кемімелі тізбек;

  • арифметикалық прогрессияның айырмасы;

  • арифметикалық ортасы;

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

  • тізбектің n-мүшесінің формуласын … түрде беруге болады;

  • тізбектің келесі элементіболады;

  • прогрессияның ... мүшесін табу үшін ... ;

  • тізбек кемімелі/өспелі болып табылады, себебі … ;


  • ... саны арифметикалық прогрессияның мүшесі болып табылады, себебі ;

  • а1=…,аn=… болса, онда алдымен табу керек;

Құндылықтарды дарыту




- Оқушылар өзара қарым-қатынаста адал және шынайы айқын;

- Өзгенің пікірін құрметтеу;

- Өз бетінше білім алу қабілеттерін дамыту;

- Математикалық ойлауды тереңдету

Пәнаралық байланыстар

Бұл бөлімнен алған білім математиканың «Функциялардың шегі және үзіліссіздігі», «Қатарлар» деген бөлімдерін игеруге қажет. Тізбектер математикадан басқа да білім салаларында кеңінен қолданылады: биологияда бактериялардың көбею моделін құруда, экономикада банктің пайыздық есептеулерінде және т.с.с.

АКТ қолдану дағдылары

bilimland

Бастапқы білім


Сандық тізбектер, дәрежесі бар тізбектер түсініктері. Бүтін көрсеткішті дәрежесі бар тізбектің заңдылығын анықтау және жетіспейтін мүшесін таба білу.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы


Сабақ басында:

- Ұйымдастыру.

- Оқушылармен амандасу

- Оқушылардың зейіндерін сабаққа аудару

- Үй тапсырмасын тексеру № 13.11 2), 3)

Жауабы: 1) n=220,7 болмайды 2) n=65 болады







Оқушылар назарын шоғырландыру белсенді әдіс-тәсіл «Ауызша сұрақтар» «Миға шабуыл» әдісін пайдаланып, өткен сабаққа шолу жасау.

С-1: Сандық тізбектер дегеніміз не?

С-2: Сандық тізбектің берілу тәсілдері

С-3: Сандық тізбектің түрлері?

С-4: Арифметикалық прогрессия анықтамасы?

С-5: Арифметикалық прогрессия айырмасы

С-6: Арифметикалық прогрессияның қасиеті

С-7: Арифметикалық прогрессия қай кезде өспелі, қай кезде кемімелі болады 

C-8: Арифметикалық прогрессияға мысалдар

Сәйкестендіру:Формула бойынша аталуын табу

Мақсаты: Оқушылар алдыңғы білімдерін пысықтайды . Нені біледі , осы сабақтың алдында нені білулері керек екенін түсінеді

ҚБ – мадақтама сөздер

3 (Топқа бөлуді саралаудың жіктеу тәсілінің ішінде «талаптары әртүрлі оқушылар» тәсілі)















Слайд №1

Сабақтың ортасы

ҚОЛДАНУ

(Ж,Т) «Карусель» әдісі

Мақсаты: Арифметикалық прогрессияның белгісіз мүшелерін табады

Негізгі тапсырмаларды түсіндіруде көмек қажет ететін оқушыларға біршама уақыт беріледі

(әр топқа берілетін тапсырма)

1-топ

1

3

?

11

15

19

?


2

?

-0,3

-4,1

-7,9

-11,7

?


3

3

?

7

?

11

13


2-топ

1

10

?

26

?

42

50


2

?

-4,5

-3,8

-3,1

-2,4

?


3

3

?

19

27

?

43








3-топ

1

10

20

?

40

?

60


2

9

?

27,8

?

46,6

56


3

3

?

15

?

27

33


4-топ

1

9

?

19

24

29

?


2

?

-1,3

-5,1

-8,9

-12,7

?


3

3

?

11

?

19

23


Әрбір топ тапсырманы орындап болған соң келесі топқа береді, ол топ тексеріп, бағалайды. Флипчартқа әр тапсырма тұсына жасыл, сары, қызыл стикерлер жабыстырады

Бағалау: Бағдаршам арқылы

Жасыл – жақсы

Сары – ескерту

Қызыл- қате пікір

Дескриптор:

-айырманы анықтайды;

-белгісіз мүшелерді табады

ТАЛДАУ

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!