Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Ашық сабақ топ элементтері
Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар үшін:
Металдардың оттегімен, сумен және хлормен өзара әрекеттесу теңдеулерін анықтайды
Көпшілік оқушылар үшін:
2 топтағы зерттелмеген элементтердің қасиеттерін сипаттайды
Кейбір оқушылар үшін:
Осы металдар атомдарының құрылысы негізінде олардың қасиеттерін анықтайды
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Мынкамырова
Гульнара,
Абай облысы, Үржар
ауданы, Қабанбай ауылы,
«Б.Майлин атындағы орта
мектеп-бақша»КММ
химия пәні
мұғалімі
Қысқа мерзімді
жоспар
Сабақтың
тақырыбы:2 (ІІ) -топ элементтерінің
химиялық қасиетттері.
Бөлім:
10.3D2(ІІ) топ
элементтері
Педагогтің
аты-жөні:
Мынкамырова Гульнара
Ергазыевна
Күні:
Сыныбы:
10
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың
тақырыбы:
2 (ІІ) -топ элементтерінің
химиялық
қасиетттері.
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқу мақсаты
10.2.1.11 2(ІІ) топ
элементтерінің химиялық қасиеттерінің өзгеру заңдылықтарын
түсіндіре алу;
Сабақтың
мақсаты:
Барлық
оқушылар үшін:
Металдардың оттегімен, сумен
және хлормен өзара әрекеттесу теңдеулерін
анықтайды
Көпшілік
оқушылар үшін:
2 топтағы
зерттелмеген элементтердің қасиеттерін
сипаттайды
Кейбір
оқушылар үшін:
Осы металдар атомдарының
құрылысы негізінде олардың қасиеттерін
анықтайды
Құндылықтарға
баулу:
«Мәңгілік ел»
жалпыұлттық идеясы бойынша
«Жалпыға бірдей еңбек
қоғамы»құндылығына баулу. Бұл арқылы
оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық
сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі
артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық
патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы
қалыптасады.
Сабақтың
барысы:
Сабақ
кезеңі/
Уақыты
Педагогтің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
Қызығу шылықты
ояту.
5
мин.
Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен
амандасу, түгендеу.
2. Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастарады
3.Оқушыларды топтарға
біріктіру.
Оқушыларды
топқа бөлу
1-қатар: «Кальций»
–құрылыс элементі
2- қатар:
«Барий»-медицина элементі
3-қатар: «Магний»
–фотография элементі
«Миға
шабуыл»
«Формулалар додасы»
ойыны арқылы
оқушылар берілген
формулалар мен олардың атауын
сәйкестендіреді.
3BeO
Al2O36SiO2
Берилл
KCl·MgCl2·6H2O
Карналлит
3MgO
2H2O
2SiO2
Асбест
Ca3(PO4)2
апатит,
фосфорит
CaSO42H2O
Ғаныш
CaF2
балқытқыш шпат
(флюорит)
«Бас бармақ»
әдісі арқылы бағаланады.
Оқулық, жұмыс
дәптері
қима қағаздар
топтамасы
Кубик
Веер
Формулалар
додасы
(Қазіргі
жағдайда)
ДК
экраны
Үй тапсырмасын сұрау. Өткен
сабаққа шолу
Анықтау
бөлімі
«Адасқан сөздер»
Тест сұрақтары
бойынша құпия сөзді ашу
Жауабы:
Білім – бір
құрал. Білімі көп адам құралы сай
ұста сықылды, не істесе де келістіріп
істейді
Ахмет
Байтұрсынов
150
жыл
Тест
тапсырмалары:
1.Мыс нитратының
сулы ерітіндісін электролиздегенде катодта қандай зат
бөлінеді
А.HNO3
/Халық/
Ә. О2 /Мемлекет
/
Б. Мыс/ Ұлт/
2.Сілтілік жер металдардың таби,атта
кездесуі
А. Бос күйінде
/Шәкірті/
Ә. Қосылыс түрінде
/Ұстазы/
Б. Бос және қосылыс
/Мұғалімі/
3.
3.P+HNО₃конц = Н₃РО₄+NО₂↑ +Н₂О
Тотығу-тотықсыздану реакциясындағы
тотықтырғыш
А. HNО₃/Мағжан Жұмабаев/
Ә. Р /Ахмет
Байтұрсынов/
Б. NО₂/Міржақып Дулатов
/
4.Сілтілік жер металдардың топ
бойынша тотықсыздандырғыш және металдық қасиеті қалай
өзгереді?
А. артады /150
жыл/
Ә. кемиді /160 жыл
/
Б.
артады, кемиді /170 жыл/
«Жұлдызша»арқылы
бағалау
Интербелсенді
тақта
Жаңа сабаққа
кіріспе
«Ой
қозғау»әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу
түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен
бөліседі.
Өзгенің пікірін
толықтырады.
Оқушылар сұрақтарға жауап
беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға
сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
1.1.Магний мен бериллийдің ауада
тотығуға тұрақтылығын қалай түсіндіруге
болады?
2.Бериллийдің химиялық
қасиеттерін сипаттайтын реакция теңдеулерін
жазыңдар.
Әр топтан 1 оқушыдан
тақтаға шығып, химиялық реакция теңдеулерін құрастырып
жазады.
Ме
Сақтаушарттары
жануы
Суменәрекеттесуі
Хлорменәрекеттесуі
Қышқылменәрекеттесуі
Ca
Mg
Ba
Өз ойын дұрыс
мағынада білдіріп,талқылауға белсенділікпен
қатысқан оқушыға«Жарайсың!»дегенмадақтау
сөзіменынталандыру.
Интербелсенді
тақта
Үлестірме
қағаздар
Жұмыс
дәптері
Жеке
жұмыс
Оқулықта берілген
тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
3.Тапсырма
1.Құрамында 10% қоспасы бар 5 кг
әктасты өртегенде CO2 қандай көлемі (қ.ж.)
түзіледі?Жауабы: 1008
л.
2.Құрамында әктастың CaCO3
қоспасы бар 5 г кальций оксидін CaO қышқылмен өңдегенде 140 мл газ
(қ.ж) түзілді. Бастапқы қоспадағы CaCO3 массалық үлесі
қандай? Жауабы: 12,5%
Дескриптор:
Есептің берілгенін
жазады
Реакция
құрастырады
Сандық есептеулер
жүргізеді.
Жалпы - 3
балл
ДК
экраны
10-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
«Еркін микрофон»
әдісі.Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай
білуге дағдыланады.
Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың
пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау:Бұл кезеңде
саралаудың«Қорытынды»тәсілі
көрінеді.
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз
түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз