Сабақтың
ортасы
3 мин
10
мин
5 мин
10
мин
2 мин
|
Жаңа
сабақ
Қуыршақтар ертеректе саздан,
ағаштан, тас мүсіндерден жасалынған қарапайым адамдар мен адам
кейіпкерлері түрінде жасалып, олардың қорғауын
сұраған.
Әртүрлі елдерде қуыршақтар,
зияннан құтқарылып, бақыт әкелген тұмарлар бар еді. Адамдар зұлым
күштерді алаңдатып, өз шеберлерін қорғайтындығына сенді. Қазіргі
уақытта әрбір ұлт ұлттық ойыншық ғана емес, сондай-ақ сувенирлік
символдың өзіндік дәстүрлі қуыршағы бар.
І
тапсырма
«Ойлан, жұптас, бөліс»
әдісі
(АКТ құралдарын
пайдалану)
Дәптермен
жұмыс.
І топ
тапсырмалары:
-
Қуыршақ
түрлері
-
Қуыршақ дайындауға қандай
материалдар пайдаланады?
-
Авторлық
қуыршақ
ІІ топ
тапсырмалары
-
Дамытатын ойыншықтар
түрлері
-
Дамыту ойыншықтарын дайындауда
қандай материалдар пайдаланады?
-
Дамытатын ойыншықтың
пайдасы
Оқушылар берілген тапсырма
бойынша өздеріне мағлұмат жинайды., жұптарымен бөліседі. Топтарында
талқыылайды.
ІІ
тапсырма
«Постер»
Оқушылар алған мәліметтеріне
сүйене отырып, постер жасап, қорғайды.
Топтар бір-бірін «Екі жұлдыз,
бір тілек» әдісі арұылы бағалайды
ІІІ
тапсырма
«Жас модельер»
әдісі
Әр оқушы өзінің болашақ
қуыршағы не ойыншығының нобайын салады
Дискрепторлар:
-
Өз идеясы бойынша нобай
салу
-
Композиция заңдылықтарына
сүйеніп симметрия, силует, пропорциясын
ескеру
-
Түстер үйлесімділігін дұрыс
пайдалану
«Галереяға саяхат»
әдісі
Оқушылар өз жұмыстарын сынып
алдында ұсынады. Әр оқушы өз даусын (жұлдызша) бір ғана жұмысқа
беріледі.
|
Электрондық
презентация
А3 формат, түрлі-түсті бояу
қаламдар
Қима қағаздар,
жұлдызшалар
|