Материалдар / Ашық сабақ "Тригонометриялық функциялардың туындысы" 10 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Тригонометриялық функциялардың туындысы" 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Тригонометриялық функциялардың туындысы тақырыбын бекіту үшін өткізілген сабақ. Сабақ БЛУМ таксономиясы бойынша құрылған. Оқушылар дескрипторлар арқылы жұмыстарын бағалайды
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Ақпан 2018
836
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні

Сыныбы10 А, алгебра
ТақырыбыТригонометриялық функциялардың туындысы
Мақсаты Тригонометриялық фукциялардың туындысын есеп шығаруда қолдана білу
Барлық оқушыларБарлық оқушылар тригонометриялық функциялардың туындысының қасиетін есеп шығаруда қолданады
Оқушылардың көбіТригонометриялық функциялардың барлық формулаларын, қасиеттерін біледі
Кейбір оқушыларӨмірде қолдану әдісін түсінеді.
Жұмыс түріЖеке, жұптық, топтық
Ойлау деңгейіМақсатыКүтілетін нәтижеТүрткі(Тапсырма, сұрақ, жағдаят)БағалауМұғалім әрекетіОқушы әрекеті








КритерийДискрипторҰпай



БілуТригонометриялық функциялардың туындысы туралы түсініктерін нақтылау.Тригонометриялық функциялардың туындысы түсініктерді танидыТапсырма:«БИНГО» тригонометриялық функциялардың туындысы туралы билеттер

Білімдерін ортаға салуДұрыс жауап Жауап жоқ1

0
Топтарға сұрақтар жазылған үлестірмелерді тексереді(уақыт 7 мин)Топта жеке үлестірмедегі тапсырманы орындайды.
ТүсінуШешу жолдарын ұғындыру.

Шешу жолдарын түсінеді.Тапсырма: 121 бет, Ін +№231 )+ №229(А) ІІн-№231 (В) + №229(Ә)

Шешу жолдарын жүйелі жеткізуЖеткізе аладыШешімі дұрысДұрыс емес2

1

0
Есеп шығаруға уақыт беріледі (5мин+1)Тақтаның артқы жағына дұрыс жауап жазадыТапсырманы орындайды, өзін –өзі тексереді, бір оқушы шешу жолын жүйелі түсіндіреді.
ҚолдануКүрделі функцияның ерекшелігін байқату.Күрделі функцияның ерекшелігін біледі.Тапсырма: 121 бет, №237-ші есеп, Ін-А есебін шешуІІн-Ә есебін шешуКүрделі функцияның ерекшелігін мәліметтерді өздері табады.

Күрделі функцияның қасиеттерін қолдануДұрыс қолдандыҚолдануы шалаҚолдана алмады

2

1



0
Күрделі функцияның қасиеттерін еске түсіру, қолдануға бағыт беру (1+4+1мин)Күрделі функцияның қасиеттерін еске түсіреді, есептерді шешу барысында ой қорытып шығарады
ТалдауӨткен сабақ тақырыбы мен бүгінгі сабақ туралы білімдерін саралау.Есеп шешу алгоритміне баға бере алады.Тапсырма: 122 бет, №240-шы есеп, Ін-А есебін шешуІІн-Ә есебін шешуСұрақ: қорытындыдағы алгоритм қаншалықты ұтымды

Өз ойларын дәлелді айтуыДәлеледі айта алдыДәлелі аз болды Айта алмады2

1

0
Өткен сабақ пен бүгінгі сабақты байланыстыруға, алгоритмнің дұрыс-бұрыстығын ашуға негізделген сұрақтар қояды.(5+3)мин Алгоритмнің дұрыс-бұрыстығын ашуға негізделген сұрақтарға жауап береді
ЖинақтауТуындының өмірдегі маңыздылығын, қажеттілігін түсінуОсы тақырыптағы өмірге байланысты ақпаратпен танысады.Сұрақ:1. Жылдамдықты анықтайтын сандар халықтардың ғылымы мен мәдениетін әсер етеді. 2. Бір қалыпты түзу сызықты қозғалыс қалай қолданылады? 3. Көп жағдайда есеп шығару үшін жылдамдықтың қандай түрі алынады? Қозғалыс жылдамдығы бірқалыпты емес екені мәлім. Осыған орай қандай шешім ашылды? 4. Тоқу фабрикасының өндірістік қуатын білу үшін туынды тақырыбын білу әсер ете ме? Себебімен жеткіз. 5. Сен ұйықтап қалдың. Сабаққа кешікпеу үшін мәтіндегі қандай ұғымды қолданасың? Ойыдәлелді

Әр дұрыс жауап 1 ұпай





Туындының өмірдегі маңыздылығын түсінуге арналған ақпарат береді(3мин+2мин+3мин)Өз ойларын қорытып айтады.
БағалауТуындының өмірдегі қажеттілігін түсіндіру.Туындының өмірдегі қажеттілігін біледі. Тапсырма: Автомобильдің тежеу кезіндегі қозғалысы формуласымен сипатталады. Машинаның тежеуді бастағаннан бастап толық тоқтағанға дейінгі неше секунд өткенін табыңдар. Тежеуді бастағаннан толық тоқтауына дейін жолдың қандай аралығын өтеді?Ойын жеткізуіӘсерліӘсері аз21Туындының өмірдегі қолдануына есеп шешкізеді. (5мин+2мин)Туындының өмірдегі қолдануына есеп шығарады
Кері байланысТасбақа, зуылдақ машина, адам 3мин
Үй тапсырмасы№233, №2382мин












Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!