Күні |
|
Сыныбы | 10 А, алгебра |
Тақырыбы | Тригонометриялық функциялардың туындысы |
Мақсаты | Тригонометриялық фукциялардың туындысын есеп шығаруда қолдана білу |
Барлық оқушылар | Барлық оқушылар тригонометриялық функциялардың туындысының қасиетін есеп шығаруда қолданады |
Оқушылардың көбі | Тригонометриялық функциялардың барлық формулаларын, қасиеттерін біледі |
Кейбір оқушылар | Өмірде қолдану әдісін түсінеді. |
Жұмыс түрі | Жеке, жұптық, топтық |
Ойлау деңгейі | Мақсаты | Күтілетін нәтиже | Түрткі(Тапсырма, сұрақ, жағдаят) | Бағалау | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті |
|
|
|
| Критерий | Дискриптор | Ұпай |
|
|
Білу | Тригонометриялық функциялардың туындысы туралы түсініктерін нақтылау. | Тригонометриялық функциялардың туындысы түсініктерді таниды | Тапсырма:«БИНГО» тригонометриялық функциялардың туындысы туралы билеттер
| Білімдерін ортаға салу | Дұрыс жауап Жауап жоқ | 1
0 | Топтарға сұрақтар жазылған үлестірмелерді тексереді(уақыт 7 мин) | Топта жеке үлестірмедегі тапсырманы орындайды. |
Түсіну | Шешу жолдарын ұғындыру.
| Шешу жолдарын түсінеді. | Тапсырма: 121 бет, Ін +№231 (Б)+ №229(А) ІІн-№231 (В) + №229(Ә)
| Шешу жолдарын жүйелі жеткізу | Жеткізе аладыШешімі дұрысДұрыс емес | 2
1
0 | Есеп шығаруға уақыт беріледі (5мин+1)Тақтаның артқы жағына дұрыс жауап жазады | Тапсырманы орындайды, өзін –өзі тексереді, бір оқушы шешу жолын жүйелі түсіндіреді. |
Қолдану | Күрделі функцияның ерекшелігін байқату. | Күрделі функцияның ерекшелігін біледі. | Тапсырма: 121 бет, №237-ші есеп, Ін-А есебін шешуІІн-Ә есебін шешуКүрделі функцияның ерекшелігін мәліметтерді өздері табады.
| Күрделі функцияның қасиеттерін қолдану | Дұрыс қолдандыҚолдануы шалаҚолдана алмады
| 2
1
0 | Күрделі функцияның қасиеттерін еске түсіру, қолдануға бағыт беру (1+4+1мин) | Күрделі функцияның қасиеттерін еске түсіреді, есептерді шешу барысында ой қорытып шығарады |
Талдау | Өткен сабақ тақырыбы мен бүгінгі сабақ туралы білімдерін саралау. | Есеп шешу алгоритміне баға бере алады. | Тапсырма: 122 бет, №240-шы есеп, Ін-А есебін шешуІІн-Ә есебін шешуСұрақ: қорытындыдағы алгоритм қаншалықты ұтымды
| Өз ойларын дәлелді айтуы | Дәлеледі айта алдыДәлелі аз болды Айта алмады | 2
1
0 | Өткен сабақ пен бүгінгі сабақты байланыстыруға, алгоритмнің дұрыс-бұрыстығын ашуға негізделген сұрақтар қояды.(5+3)мин | Алгоритмнің дұрыс-бұрыстығын ашуға негізделген сұрақтарға жауап береді |
Жинақтау | Туындының өмірдегі маңыздылығын, қажеттілігін түсіну | Осы тақырыптағы өмірге байланысты ақпаратпен танысады. | Сұрақ:1. Жылдамдықты анықтайтын сандар халықтардың ғылымы мен мәдениетін әсер етеді. 2. Бір қалыпты түзу сызықты қозғалыс қалай қолданылады? 3. Көп жағдайда есеп шығару үшін жылдамдықтың қандай түрі алынады? Қозғалыс жылдамдығы бірқалыпты емес екені мәлім. Осыған орай қандай шешім ашылды? 4. Тоқу фабрикасының өндірістік қуатын білу үшін туынды тақырыбын білу әсер ете ме? Себебімен жеткіз. 5. Сен ұйықтап қалдың. Сабаққа кешікпеу үшін мәтіндегі қандай ұғымды қолданасың? | Ойыдәлелді
| Әр дұрыс жауап 1 ұпай
|
| Туындының өмірдегі маңыздылығын түсінуге арналған ақпарат береді(3мин+2мин+3мин) | Өз ойларын қорытып айтады. |
Бағалау | Туындының өмірдегі қажеттілігін түсіндіру. | Туындының өмірдегі қажеттілігін біледі. | Тапсырма: Автомобильдің тежеу кезіндегі қозғалысы формуласымен сипатталады. Машинаның тежеуді бастағаннан бастап толық тоқтағанға дейінгі неше секунд өткенін табыңдар. Тежеуді бастағаннан толық тоқтауына дейін жолдың қандай аралығын өтеді? | Ойын жеткізуі | ӘсерліӘсері аз | 21 | Туындының өмірдегі қолдануына есеп шешкізеді. (5мин+2мин) | Туындының өмірдегі қолдануына есеп шығарады |
Кері байланыс | Тасбақа, зуылдақ машина, адам 3мин |
Үй тапсырмасы | №233, №2382мин |