3 топқа жауап беру мүмкіндігіне қарай
біріктіру.
Мәтінмен жұмыс.
(Тж)
«Маңыздылық аймағы»
әдіс. Оқушылар берілген мәтінмен
танысып болғаннан кейін, оның ішіндегі негізгі идеяларды бөліп
алып, шеңбердің ішіне маңыздылық жағынан орналастырулары қажет.
Маңыздылығы жоғары идея шеңбердің дәл ортасына, қажетті ақпарат
болса, ортаңғы шеңбердің ішіне жазылады, маңыздылығы төмен болса,
сыртқы шеңберлерге жазылады.
Ең маңызды
ақпарат
Қажетті
ақпарат
Маңыздылығы
төмен
Қалыптастырушы бағалау:
1топты
«Бас
бармақ»;
2 топты
«Жапондық
бағалау»;
3 топты «Алақан, жұдырық» әдістерімен
бағалаймын.
Қалыптастырушы бағалауға арналған
тапсырма
№1 тапсырма
(Жж)
Экожүйенің биоалуан түрлілігі
мен тұрақтылығы арасындағы тәуелділікті
«Кілттік
сөздер» арқылы анықтаңдар,әрі
талдаңдар.
Түрлердің
биоалуантүрлілігі
Харди-Вайнберг заңының
шарттары
криобиология
таксономиялық алуантүрлілік
Бағалау критерийі
|
Дескриптор
|
экожүйенің биоалуан түрлілігі мен тұрақтылығы
арасындағы өзара байланыcын талдау
|
-экожүйенің биоалуан түрлілігі
мен тұрақтылығын сипаттайды
-экожүйенің биоалуан түрлілігі
мен тұрақтылығын арасындағы байланысын
жазады
- Харди-Вайнберг заңының
қандай шарттарын түсіндіреді
-биологияның жаңа саласын
талдайды
-таксономиялық алуантүрліліктің ерекшелігін
атайды
|
Оқушылар бір-бірін Түрлі-түсті таяқшалар арқылы
бағалайды
Тапсырма №2 (ҚЖ)
Идиографиктік әдіс.
Б
иоалуантүрлілік конвенция қажеттілігін
анықтамасын сызбанұсқа арқылы
суреттеп, дәлелмен түсіндіреді.
себебі
өзгеруі
қажеттілігі
Бағалау критерийі
|
Дескриптор
|
-биоалуантүрлілік конвенция қажеттілігін
дәлелдейді
|
-биоалуантүрлілікті сақтаудың
қажетттілігінің сабебін сипаттайды
-биоалуантүрліліктің азаюы мен өзгеруін
талдайды
- биоалуантүрлілік конвенция
қажеттілігін дәлелдейді
|
Ең үздік жауап берген оқушы «Бриллиант» бойынша
бағаланады |