Материалдар / Ашық сабақ "Туған жер" 3 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Туған жер" 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне 3 сынып әдебиеттік оқу ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қазан 2018
1989
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: әдебиеттік оқуКүні: 17.10.2017Сынып: 3 «Ә» сыныбыМектеп: Д.Қонаев атындағы орта мектепМұғалімнің аты-жөні:К.ЧинарбаеваҚатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыӨтебай Қанахин. Туған жер.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)Мәтінің негізгі ойын сипаттау, өзі туған жердің ерекшеліктерін ажырату.
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:Туған жер тақырыбын түсінеді, әсемдігін көре біледі,сипаттайды.Көптеген оқушылар: Туған жер туралы нақыл сөздер мен мақал-мәтелдерді есіне түсіріп айта алады.Кейбір оқушылар: Мәтіндегі тірек сөздерді пайдалана отырып, өз шығармашылығынан өлең құрастырады.
Бағалау критерийлеріМәтінің негізгі ойын сипаттайды, өзі туған жердің ерекшеліктерін ажыратады.
Тілдік мақсат- Мәтінде туған жердің табиғаты, туған жердің байлығы, байтақ қазақ даласы қалай  суреттелген?-Туған жер сөзін естігенде ойларыңа не келеді?

Құндылықтарды дарыту



Қарым-қатынас орнату, ұлтжандылық
Пәнаралық байланыстарДүниетану
АКТ қолдану дағдылары Бейнежазба, аудио

Тақырып бойынша алдыңғы білім«Маужырап барқыт қоңыр күз»
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері





Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет





Ресурстар
Сабақтың басы 8 мин

БілуСөзжұмбақ шешу арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу

























































Шаттық шеңбері.

– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!Ы.АлтынсаринКел, балалар, оқылық,Оқығанды көңілгеЫқыласпен тоқылық.Оқысаңыз , балалар,Шамнан шырақ жағылар,Тілегенің алдыңнанІздемей-ақ табылар.

Топқа бөлу.

«Ой шақыру» стратегиясы арқылы сөзжұмбақты шешкенде сабақтың тақырыбы шығады.Сабақтың тақырыбы арқылы оқушылармен бірге сабақтың мақсатын айқындаймыз. Т А Р Ы Ә У Е З О В А Л Ғ Ы С Б И Д А ЙК О М Б А Й Н Ж Ү Г Е Р І К Ү З Д Е У Қ А Р А Ш А1.Ақ,қарамын, сарымын,Мен өнімді .......2.Күзгі құс керуені әңгімесінің авторы?Мұхтар.......3.-Апа, дәмді қызанақ бергеніңіз үшін сізге рақмет! Үзінді қай әңгімеден алынған?4.Нан атасы- ......5.Жер жырту құралы.6.Дәнді дақылдың бәр түрі7.Күзгі қоныс. (Жыл мезгілдеріне қарай қазақтың малшы ауылдары қыстаукөктеужайлау, күзеу секілді қоныстарға көшіп-қонып отырған)8.Күз айларының бірі.

Бүгін сабақта біз Отынымыз, туған жеріміз жайлы айтатын боламыз.Туған жеріне әр адам қалай қамқорлық жасауы керек екені жайлы ой қозғаймыз.-Туған жер сөзін естігенде ойларыңа не келеді?

































Сөзжұмбақ





«Ой шақыру» стратегиясы

















































Сабақтың ортасы

20 мин

ТүсінуВидеожазбаны көру





Қолдану

















Талдау





Туған жер әніне қимылдар жасау.



Сергіту сәті:

Олай болса бәріміз Туған жер туралы бейнежазбаға назар аударайық.

Балалар бүгінгі сабақта Өтебай Қанахиннің «Туған жер» әңгімесімен танысамыз.ТыңдалымМәтінді аудиожазбадан тыңдау.

Айтылым№1 тапсырма топпен жұмыс 1-топ- Мәтінде туған жердің табиғаты, туған жердің байлығы, байтақ қазақ даласы қалай  суреттелген?2-топ- Қандай жан-жануарлар, құстар туралы әңгіме болды?3-топ- Балалар, автор өз шығармасы арқылы бізге не айтқысы келді деп ойлайсыздар? Дескриптор:
  • Мазмұнын түсініп айта алады.
  • Берілген сұрақтарға нақты, тиянақты жауап бере алады.
  • Оқылым№2 тапсырма. Топпен жұмысБерілген суреттерді тақырыппен байланыстырып постер құру. Құрылған постердің мазмұнын ашатын тұсты мәтіннен тауып оқу.Дескриптор:1.Суреттерге қатысты ортақ сөзді таба алады.3. Сөздердің мазмұнын ашатын тұсты мәтіннен тауып оқиды.

    Жазылым.№3 тапсырма. Жеке жұмысМәтіннен туған жер сөзімен мәндес сөзді тауып жаз.Дескриптор:1.Мәтінмен жұмыс жасай алады.2.Туған жер сөзіне мәндес сөзді таба алады.
    Бейнежазба









    Аудиожазба



    үлестірме



































    Оқулық































    Сабақтың соңы

    Жинақтау «Блум түймедағы»8 мин























    Кері байланыс Желкенді қайық

    4 мин







    Бағалау







    Үй тапсырмасы
    «Блум түймедағы» арқылы сабақты қорытындылау1.Отан дегеніміз не?    (қарапайым сұрақ)2.Отаныңа деген сүйіспеншілігіңді қалай дәлелдейсің?.( дәлел сұрақ)3.Неліктен Отан отбасынан басталады?(интерпретациялық сұрақ)4. Өмірде кішкентай Отаның –отбасыңа қалай қамқор боласың?( тәжірибелік сұрақ)5.Отанымыздың бүгінгі күнгі батырларына қандай баға берер едің?(бағалау сұрағы)6. Отаның болмаса .........(не болар еді?) (шығармашылық сұрақ)Дескриптор:1. «Отан» туралы өз пікірлерін айта алады.2.Жауаптарын дәлелдейді. 3.Туған жерге деген сезімдерін жеткізе біледі.







    Топ басшыларының топты бағалауына, оқушылардың белсенділігіне қарай «5», «4» , «3» деген бағаларды қоямын.





    «Ауылым-туған жерім» эссе
    Блум түймедағы











































    «Желкенді кеме» әдісі
    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Тірек сөздерді пайдаланып өлең шумағын құрастыр.Отаным, сүйемін,қасиетті,қымбат.Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? (қызыл немесе сары түске бояған оқушылармен қосымша түсіндіру жүргізу)Топ басшыларының топты бағалауына, оқушылардың белсенділігіне қарай «5», «4» , «3» деген бағаларды қоямын. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері. Сыныптағы қауіпсіздік ережелерін сақтау














    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


    Рефлексия жүргізу

    Жалпы баға



    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:

    2:

    Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:

    2:

    Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?





    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!