Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты:
|
5.3.1.2 ежелгі мемлекеттік
бірлестіктердің құрылуын түсіндіру;
5.1.2.2 әлеуметтік топтардың
ерекшеліктерін түсіндіру;
5.3.2.2 Қазақстан аумағындағы
алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын
анықтау;
|
Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
«Көбелек»
әдісі
«Қыз қуу» әдісі.Өткен тақырыпты
қайталау
1.«Тарихи жазбалар» еңбегінің
авторы?
2.Үйсін мемлекетінің
астанасы?
3.Қанша әскери аймаққа
бөлінді?
4. Б.з.д 107 жылы билеушіге
қанша жылқы берілді?
5.Усунь-го қытай тілінен
аударғанда қандай мағына
береді?
6.Үйсін дерде ең бай адамдарда
қанша жылқы болды?
7.Үйсіндердің басты
байлығы?
8.
1.Б.з.д ІІІ ғасыр мен б.з.V
ғасыр аралығында қандай мемлекет
құрылды?
9.Үйсіндер туралы алғашқы
деректер қай ғасырдан бастап
кездеседі?
10.Үйсін билеушісін
қалай атайды?
|
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады.
Оқушылар жауаптары
арқылы жаңа тақырыпқа көшу
|
Мадақ
тау
|
Тақырып
тық
суреттер
Интерактивті
тақта
Слайд
|
Жаңа
білім
|
Үйсін мемлекетінің құрылу тарихына байланысты бейне сабақты
тыңдайды.
1-тапсырма.Топтық жұмыс.Мәтінмен және бейнетаспамен жұмыс.
«Суреттер сөйлейді»
әдісі.
1-топ.Андронов. Үйсін қоғамында жеке-меншіктің қандай түрі
болды?
2 топ Хаумаварга
сақтары.
Көрші елдермен
байланысы
3 топ Сақтар «Қытай –үйсін» қарым- қатынасы
4 топ Үйсін. «Үйсін-ғұн» қарым –қатынасы қандай болды?
2-тапсырма. Жұптық жұмыс. «Үйсіндер тарихы» кестесін
толтыру
Үйсіндер туралы тарихи
деректер
|
|
Аумағы
|
|
Ордасы
|
|
Халқының саны
|
|
Бет бейнесі
|
|
Қоғамдық
құрылысы
|
|
Кәсіптері
|
|
3-тапсырма.Картамен
жұмыс
Тапсырма. Уәжі төмен оқушыларға қосымша
тапсырма
Үйсін мемлекетінің қоғамдық
құрылысына арналған кестені
толтырады
Гуньмо
|
|
Бектер,ру
басылар
|
|
Қарапайым
бұқара
|
|
|
Оқушылар мәтінмен жұмыс
жасайды
Дескриптор:
Керекті суреттерді
таңдайды;
Олардың жекеменшікке қандай байланысы бар екенін
анықтайды;
Дескриптор:
Бейне таспаны
тыңдайды;
Қандай көрші елдермен байланысы болғанын
анықтайды;
Дескрипторы:
Мәтінмен
жұмыс
Мәтінді
оқиды;
Қытай -үйсін мемлекеті арасындағы қарым- қатынасын
анықтайды;
Топтастырады;
Дескрипторы:
Мәтінмен
жұмыс;
«Үйсін-ғұн» қарым –қатынасы қандай болғанын
анықтайды;
Дескриптор
-Үйсіндердің қоғамдық
құрылысын анықтайды;
-Үйсіндердің шығу
тегін,кәсібін,аумағын
анықтайды;
Дескрипторы:
Үйсіндердің орналасқан аймағын
көрсетеді;
Шектесіп жатқан көрші
мемлекеттерді атайды;
Дескриптор
-Үйсіндердің қоғамдық
құрылысын анықтайды;
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Бас
бармақ»
|
Бейне
сабақ
Ақпараттық
мәтін
Тақырып
тық
суреттер
Бейне таспа
Қосымша
мәліметтер
Оқулық
Кесте
Кескін карта
Кесте
|