Материалдар / Ашық сабақ Үйсіндер туралы жазба деректер 5-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Үйсіндер туралы жазба деректер 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылу себептерін сипаттайды; Әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін анықтай алады; Үйсіндер туралы жазба деректерді ажыратады,талдайды;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Мамыр 2022
414
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар



Білім беру ұйымының атауы

6 негізгі мектеп

Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

5.3. Үйсіндер мен қаңлылар

Педагогтің аты-жөні:

Балбекова А.К

Күні:


Сынып: 5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Үйсіндер туралы жазба деректер.

Зерттеу сұрағы: Қытай авторлары үйсіндердің өмірін қалай сипаттады?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

5.3.1.2 ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру;

5.1.2.2 әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру;

5.3.2.2 Қазақстан аумағындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау;

Сабақтың мақсаты

Ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылу себептерін сипаттайды;

Әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін анықтай алады;

Үйсіндер туралы жазба деректерді ажыратады,талдайды;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру







Өткен білімді еске түсіру


Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

«Көбелек» әдісі

«Қыз қуу» әдісі.Өткен тақырыпты қайталау

1.«Тарихи жазбалар» еңбегінің авторы?

2.Үйсін мемлекетінің астанасы?

3.Қанша әскери аймаққа бөлінді?

4. Б.з.д 107 жылы билеушіге қанша жылқы берілді?

5.Усунь-го қытай тілінен аударғанда қандай мағына береді?

6.Үйсін дерде ең бай адамдарда қанша жылқы болды?

7.Үйсіндердің басты байлығы?

8. 1.Б.з.д ІІІ ғасыр мен б.з.V ғасыр аралығында қандай мемлекет құрылды?

9.Үйсіндер туралы алғашқы деректер қай ғасырдан бастап кездеседі?

10.Үйсін билеушісін қалай атайды?

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

Мадақ

тау

Тақырып

тық суреттер



















Интерактивті тақта


Слайд







Жаңа білім








Үйсін мемлекетінің құрылу тарихына байланысты бейне сабақты тыңдайды.

1-тапсырма.Топтық жұмыс.Мәтінмен және бейнетаспамен жұмыс. «Суреттер сөйлейді» әдісі.

1-топ.Андронов. Үйсін қоғамында жеке-меншіктің қандай түрі болды?











2 топ Хаумаварга сақтары.

Көрші елдермен байланысы









3 топ Сақтар «Қытай үйсін» қарым- қатынасы















4 топ Үйсін. «Үйсін-ғұн» қарым –қатынасы қандай болды?







2-тапсырма. Жұптық жұмыс. «Үйсіндер тарихы» кестесін толтыру

Үйсіндер туралы тарихи деректер


Аумағы


Ордасы


Халқының саны


Бет бейнесі


Қоғамдық құрылысы


Кәсіптері






3-тапсырма.Картамен жұмыс



Тапсырма. Уәжі төмен оқушыларға қосымша тапсырма

Үйсін мемлекетінің қоғамдық құрылысына арналған кестені толтырады

Гуньмо


Бектер,ру басылар


Қарапайым бұқара





Оқушылар мәтінмен жұмыс жасайды





Дескриптор:

Керекті суреттерді таңдайды;

Олардың жекеменшікке қандай байланысы бар екенін анықтайды;

Дескриптор:

Бейне таспаны тыңдайды;

Қандай көрші елдермен байланысы болғанын анықтайды;

Дескрипторы:

Мәтінмен жұмыс

Мәтінді оқиды;

Қытай -үйсін мемлекеті арасындағы қарым- қатынасын анықтайды;

Топтастырады;

Дескрипторы:

Мәтінмен жұмыс;

«Үйсін-ғұн» қарым –қатынасы қандай болғанын анықтайды;





Дескриптор

-Үйсіндердің қоғамдық құрылысын анықтайды;

-Үйсіндердің шығу тегін,кәсібін,аумағын анықтайды;



Дескрипторы:

Үйсіндердің орналасқан аймағын көрсетеді;

Шектесіп жатқан көрші мемлекеттерді атайды;







Дескриптор

-Үйсіндердің қоғамдық құрылысын анықтайды;



ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады













«Ең үздік жауап»









































ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

















«Бас бармақ»









Бейне сабақ

Ақпараттық мәтін

Тақырып

тық суреттер













Бейне таспа











Қосымша мәліметтер













Оқулық









Кесте





















Кескін карта
















Кесте



Бекіту

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!