Материалдар / Ашық сабақ "Үш таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдері" 3 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Үш таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдері" 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ "Үш таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдері" 3 сынып Бастауыш сынып ұстаздарына арналған ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қырқүйек 2021
1745
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:...................................................................


Тақырыбы: Үш таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдері /Өсімдіктер әлемі

Мектеп:

«Ш.Тоқжігітов атындағы орта мектебі» КММ

Күні:16.09.2021 ж

Мұғалімнің аты-жөні:

Байдильдинова А.Н




3 «Б» сынып


Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Оқу мақсаттары

3.1.2.8. Үш таңбалы сандарды жазбаша қосу және азайту алгоритмдерін қолдану.

3.4.3.1. 1000-ға дейінгі сандар, мыңдықтармен миллионға дейінгі сандар тізбектерінің заңдылығын анықтау.

3.4.3.2. Өзі таңдаған заңдылық бойынша тізбектер құрастыру, тізбектегі заңдылықтың бұзылуын табу.

Оқу мақсаттары

Барлық оқушылар:

үш таңбалы сандарды жазбаша қосу және азайту алгоритмдерін қолдану.

Бірқатар оқушылар:

1000-ға дейінгі сандардың 1000-ға дейінгі сандар тізбектерінің заңдылығын анықтау.

Кейбір оқушылар:

өзі таңдаған заңдылық бойынша тізбектер құрастыру, тізбектегі заңдылықтың бұзылуын табу.

Тілдік мақсаттар

Дағдыларын дамыту:

Үш таңбалы сандарды қосу және азайтудың жазбаша алгоритмін қолдану.

Пәндік лексика және терминология:

Разрядтан аттап бір/екі үш таңбалы сандарды «бағанмен» қосу мен азайту алгоритмдері. Сандар тізбегі.

Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл.

Талқылау:

Заңдылық дегеніміз не?

Заңдықты қалай жалғастыру керек?

Жазылым:

Өрнектерді бағанмен жазу. Сандардың тізбегін жазу.

Тірек білім, білік, дағдылар

Үш таңбалы сандарды қосу мен азайту алгоритмі. Сандардың тізбегі туралы түсінік.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған іс-әрекет

Қоры


0-2

Ынталандыру.

Шырылдады қоңырау,

Біз сабақты бастаймыз

Партамызға отырып,

Табыс тілеп көзбенен

Жаңа білім алуға

Алға қадам бастаймыз.


1 - слайд


3-6

Өткен тақырыпты еске түсіру. /гүлмен тілек әдісі/

1 есеп.

Сандарды разрядтық қосылғыштарға жіктеу және разрядын атау.


Бағалау: алма суретін тарату.

Оқулық, разрядтар кестесі.



6-10


Мақсат қою: Қазақстанның табиғаты туралы бейнеролик көрсету.

«Конверттегі сұрақ» әдісі.


3 – слайд, бейнеролик



10 25













25 - 28


Негізгі бөлім:

569 – 425 560 – 329 1000 – 561

216 + 423 478 + 267 473 + 527

785 – 695 142 + 698 900 – 456

Балалар есептеу алгоритмін түсіндіріп, орындалған тапсырмаларға түсінік береді.


Қиындықтарды түзету

Мұғалім тапсырманың дұрыстығын тексереді.

Кімде қиындықтар туындады?

Қай жерден қате жібердіңіз?

Жіберілген қатенің себебі неде?

Бағалау: алма суретін тарату.


Сабақтың тақырыбымен жұмыс.

/бейнеролик №2/

Қорытынды: әрбір келесі сан белгілі бір арифметикалық амалды орындауда алынады.

Сандық қатарды қалай шешеміз:

1-қадам: қатар тұрған екі санның бір-бірінен айырмашылығын анықтау.

2-қадам: қатар түзудің ережесін анықтау.

3-қадам: осы ережені басқа жұп сандарда тексеру.

4-қадам: осы ережені пайдаланып, қатардағы келесі санды анықтау.

Оқушылар сандық қатардың заңдылығын тауып, сандық қатарды ары қарай жалғастырады. Келесі үш санды анықтайды.

Мұғалім бағалау критерийлері бар тапсырманы қима қағазда орындауды ұсынады.

3.jpg

Бағалау: алма суретін тарату.

Интерактивті тақтамен жұмыс.














Бейнеролик

28 - 35






35 – 38












38 - 40

Топтық жұмыс / «Ұшақ» әдісі/

6 есеп топпен орындалады. Оқушылар қиындық тудырған тапсырманы таңдап, соны шешеді.

Бағалау: алма суретін тарату.


«СМС» әдісі арқылы №7 есепті топ басшылары тақтада шығарады. Берілген сандардан ең үлкен және ең кіші үш таңбалы сандарды жазып, айырмасын табады.


Бағалау: алма суретін тарату.

«Элективті тест» әдісі арқылы №10 есепті ауызша есептеу.

5 000 + 45 000 = 50 000

20 000 + 10 000 = 30 000

900 000 – 600 000 = 300 000

45 000 – 11 000 = 34 000

125 000 – 20 000 = 105 000

Бағалау: алма суретін тарату.

10 – слайд, дәптер.






Интерактивті тақта, дәптер, телефон, үй суреті.









11 - слайд

40 - 42


Рефлексия. «Білім сандығы».



Плакат, оқушы суреттері

42 - 44

Бағалау: Себеттегі алмалар санын санау. Көп алма жинаған топ жеңіске жетеді. Жеңіске жеткен топ мүшелеріне тосын сый беріледі.

Топ басшыларының бағалау парағын толтыруы.


Қалыптастырушы бағалау: Бағалау кезінде пайдаланылған алманың артында жазылған сандардан көп таңбалы сан құра және оқы тапсырмасы беріледі.

Себет, алма, тосын сый











Бағалау парағы

44 - 45

Үй тапсырмасы: 33 бет № 8 № 9

12 – слайд.



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!