Негізгі
бөлім:
569 – 425 560 – 329 1000 –
561
216 + 423 478 + 267 473 +
527
785 – 695 142 + 698 900 –
456
Балалар есептеу алгоритмін
түсіндіріп, орындалған тапсырмаларға түсінік
береді.
Қиындықтарды
түзету
Мұғалім тапсырманың дұрыстығын
тексереді.
– Кімде қиындықтар
туындады?
– Қай жерден қате
жібердіңіз?
– Жіберілген қатенің себебі
неде?
Бағалау: алма суретін
тарату.
Сабақтың
тақырыбымен жұмыс.
/бейнеролик
№2/
Қорытынды: әрбір
келесі сан белгілі бір арифметикалық амалды орындауда
алынады.
Сандық қатарды
қалай шешеміз:
1-қадам: қатар
тұрған екі санның бір-бірінен айырмашылығын
анықтау.
2-қадам: қатар
түзудің ережесін анықтау.
3-қадам: осы ережені басқа жұп сандарда
тексеру.
4-қадам: осы ережені
пайдаланып, қатардағы келесі санды
анықтау.
Оқушылар сандық
қатардың заңдылығын тауып, сандық қатарды ары қарай
жалғастырады. Келесі үш санды
анықтайды.
Мұғалім бағалау
критерийлері бар тапсырманы қима қағазда орындауды
ұсынады.
Бағалау: алма суретін
тарату.
|