Материалдар / Ашық сабақ "Валенттілік. Химиялық формулалар. Қосылыстардың формуласы бойынша салыстырмалы молекулалық массасын есептеу" 7-сынып.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Валенттілік. Химиялық формулалар. Қосылыстардың формуласы бойынша салыстырмалы молекулалық массасын есептеу" 7-сынып.

Материал туралы қысқаша түсінік
7- сынып оқушыларына "Жаңартылған білім " бағдарламасына сәйкес жасалған химия пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспары . Жоспар химия пәні мұғалімдеріне , әсіресе жас мұғалімдерге көмек ретінде пайдалануларына болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Наурыз 2018
1438
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар 7.3 С мектеп: Ш.Құдайбердиев Күні:1.03.2018 пән мұғалімі: Бисенова ҰлдайСыныбы: 7 «Б» қатысқандар: қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыВаленттілік. Химиялық формулалар. Қосылыстардың формуласы бойынша салыстырмалы молекулалық массасын есептеу
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары7.1.2.11-элементтердің атауларын, валенттілігкті және олардың қосылыстардағы атомдық қатынастарын қолдана отырып, биэлементті химиялық қосылыстардың формулаларын дұрыс құра білу7.1.2.12- химиялық қосылыстың формуласы бойынша салыстырмалы молекулалық / формулалық массасын есептеу
Сабақтың мақсатыБарлық оқушылар:Формулалары берілген бинарлы қосылыстарды атайды,қосылыстағы атомдар ара қатынасы әрқашан 1:1 бола бермейтінін біледі.Оқушылардың басым бөлігі: Валенттілік пен химиялық формулалар ұғымын біледі,салыстырмалы молекулалық массаны есептей алады.Кейбір оқушылар:үш және одан да көп атом түрінен тұратын заттың салыстырмалы молекулалық массасын есептейді,
Бағалау критерииіВаленттілік пен химиялық формулалар анықтамасын біледі.Химиялық формулалар құрастыруға валенттілікті пайдаланады және заттың салыстырмалы молекулалық массасын есептейді.
Тілдік мақсаттарыОқушылар орындай алады:Екі немесе одан да көп элементтерден тұратын қосылыстардың құрамын осы қосылыстағы элементтер қатынасы туралы білімдеріне сүйене сипаттай алу керек.Формула, салыстырмалы атомдық масса, изотоптар, хлор, қосылыстар, орташа мән, (тұрақты) қатынас, құрамында болу, есептеу, аудару, көрсету, мысалы, мынадан тұрады.Су сутек пен оттектен тұрадыСутектің екі атомы су түзу үшін оттектің бір атомымен бірігедіНегізгі сөздер мен тіркестер:Химиялық формула, салыстырмалы молекулалық масса, индекс, коэфициент. Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Берілген заттың құрамында ... элемент металл, ал ... элемент бейметалл болып табылады. Салыстырмалы молекулалық масса ... атомдардың қосындысына тең.Массаның атомдық бірлігі арқылы өрнектелген молекуланың массасы деп аталады.Салыстырмалы молекулалық масса ... белгіленеді. Салыстырмалы молекулалық масса ... шама, себебі ... .

Құндылықтарға баулуИндустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу.Басты міндетіміз-өндірісті ғылым және біліммен байланыстыру, инновациялық-индустриялық кластерді дамыту
Пәнаралық байланысМатематика,қазақ тілі, орыс тілі,ағылшын тілі
Алдыңғы білім7.1 Элементтер, қоспалар, қосылыстар7.3В Химиялық элементтердің периодтық кестесі
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтың жоспарланған жаттығу түрлеріДереккөздер
Сабақтың басы 0-2мин





































3-5мин









































































































































6-8мин





































Сабақтың ортасы 9-19мин



































































































































20-25мин





























































Сабақтың соңы 36-40мин













Ұйымдастыру кезеңі, оқушылармен амандасу, сабаққа сәттілік тілек айту. Сабақтың барысын, мақсатын түсіндіруПсихологиялық дайындықКейде біз өз күшімізге сенімсіз болсақ, онда мына өлең жолдарын айтайық.Жігер деген –Мен.Күш деген –Мен.Кешірім деген –Мен.Құдірет деген –Мен.Жасөспірім деген –Мен.Жастық деген –Мен.Даналық деген –Мен.Денсаулықдеген–Мен.Жарқындықдеген–Мен.Бар ғажайыпдеген–Мен.Бәрі маған байланысты.Бәрі менің қолымда !!!І. Қызығушылықты ояту.Қ. Мырзалиевтің «Менделеев кестесі» өлеңінен шапшаңдықпен қандай элементтер айтылғанына жауап береді.Балалықпен байқамаппын, ол кездерде аңғалмын, Менделеев кестесіне қарап тұрып таң қалдым. Таң қалдым да ойға шомдым, жасырамын несіне, Химия емес, осы кесте салды өмірді есіме. Кім ойлаған формулалар қозғайды деп шеріңді, Ұядағы әр элемент бір тағдыр боп көрінді. Анау емес, мынауемес – титан болу сырың ба?О, жасаған! Титан неге жиырма екінші орында? Темірдей деп мақтаушы едік, Темірдің де кезі өткенКезі өтпесе, тұрарма еді 26 шы кезекте. Былқ етпейтін сабырлы да, салмақты болғасын, Тоғызыншы қатарға әрең ілігіпті қорғасын. Ал орнын сұрама сен Айтуға оны ұялам Сығалайды ол бейшара ақырғы бір ұядан. Элементтер ішінде де қатты сірә, қақтығыс, Шылапшындық мысыңнан да тұркейіндеу ақ күміс.Күміс дейміз Күмістің де өмір емес өмірі –Екінші емес,Үшінші емес –Қырық жетінші нөмірі. Қалай саған ұнай ма бұл? Ұнаса егер, ал тыңда:Жүлделі орын тимей қалған платина,Алтынға! Жетпіс сегіз,Жетпіс тоғыз –Екеуінің кезегі Екеуі де жаратқаннан бір қиянат сезеді.Тас - талқанын шығарғысы келгендей бір шетінен,Платина сұп - сұр болып, қаны шыққан бетінен Құрметті тор тимесе егер шын асылда бар ма айып?Өз орынын күте күте кеткен алтын сарғайып. (Титан, темір, қорғасын, мыс, күміс, платина, алтын, осы элементтердің аттарын үш тілде айту)Білім тексеру:«Бинго» ойыныӘрбір оқушыға торкөз сызылған бос карточкадан үлестіріліп, олар әр қайсысына Са-ға дейінгі 20 элементтерді жазады, интербелсенді тақтадан атомдық массаға тең сандар шыға бастайды.Оқушылар ол сандарды қай элементтің массасына тең екенін анықтап, өздеріне белгілеп отырады. Тексеріп, бәрін дұрыс тапқан оқушы «бинго» дейді. Жеңіске жеткен оқушыға кәмпит беріп, мадақтау айтылады.

Химиялық формулаларды құрастыруға бейне көрсетілім көрсетілді.

. «Ойлан, жұптас, бөліс» стратегиясыЖаңа тақырыпты мәтіндерге бөліп, топтарға оқуға тапсырма беріледі. «Ойлан, жұптас, бөліс» стратегиясы бойынша оқушылар оқулықпен жұмыс жасайды.Берілген тапсырманы әр оқушы жеке жұмыс жасау арқылы өз ойын қорытып, жұп болып пікірлерімен бөліседі, кейін бүкіл топ болып талқылайды.1-топқа:НСІ ; Н2 О ; NH3 ; CH4формулалары берілген. Неліктен сутегі атомының саны әртүрлі.?2-топқа:Химиялық формуланы қалай құрастырады? Оттегі мен көміртегі атомдарынан тұратын қосылыс құрып қөріңіз.3-топқа:Салыстырмалы молекулалық массаны қалай есептейді? СаСО3 молекулалық массасын табыңыз.





Зат атауын жазу алгоритмі:
  • Алдымен металдар, кейін бейметалдар жазылады
  • Бинарлы қосылыстарды оқыған кезде, элементтің латын атауының жанына ИД жұрнағы жалғанады.
  • «Жұбыңды тап» (жеке жұмыс)Әрбір оқушы зат формуласы мен атауы арасында сәйкестікті табады. Дұрыс тапқан оқушыны мадақтау және кәмпит беру.

    Қалыптасытырушы бағалауӘрі қарай оқытуды жалғасытру үшін қалыптастырушы бағалау жүргізіледі.

    Қорытынды Бүгінгі сабақтан түсінгендеріңізді жинақтап, өз ойларыңызды жүйелі жеткізіп, пікір айтып, бағалаңыздар. «ПОПС» формуласын пайдаланыздар.«ПОПС» формуласы *Бірінші сөйлем « Менің ойымша ..... »*Екінші сөйлем «Себебі, мен оны былай түсіндіремін .....»*Үшінші сөйлем «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын...»* Төртінші сөйлем. «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім ... »

    Үйге тапсырма§17 оқып келу. Калий хлориді, кальций дихлориді және алюминий трихлоридінің салыстырмалы атомдық массаларын есептеу

    Рефлексия«Қимылдар»

    Слайд1-2























































    Слайд3





















































































    Слайд4

































    Слайд 5-7

    Қосымша 1





























    Бейне көрсетілім

    Слайд 8











































    Слайд 9

























































    Слайд10-15





































    Қосымша 2

















    Слайд 16



































    слайд 17Қосымша 3

































    Слайд 18 Қосымша 4
    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгерудеңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Топтық дифференциация, әрбір топқа әр түрлі заттар беріледі және оқушылар олардың салыстырмалы атомдық массаларын есептеулері қажет. Оқушылар топта және өздігінен жұмыс жасайды сабақ барысында жұптасып жұмыс жасауларына болады (бір-біріне көмек көрсету үшін)Оқушылар топтық жұмыс,жеке жұмыс және тақтаға шығу барысында, ҚБ кезінде бағаланады

    Қосымша 2
    Денсаулықты сақтау технологиялары. Салыстырмалы молекулалық массаны ең жақсы түсіндерген топқа мадақтама айту

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Сабақ мақсаттары дұрыс қойылған,оқушылардың көпшілігі ОМ-на қол жеткізді.Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? ИәСабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сақталды.Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? Болмады.
    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!