Сабақтың басы 0-2мин
3-5мин
6-8мин
Сабақтың ортасы 9-19мин
20-25мин
Сабақтың соңы 36-40мин
| Ұйымдастыру кезеңі, оқушылармен амандасу, сабаққа сәттілік тілек айту. Сабақтың барысын, мақсатын түсіндіруПсихологиялық дайындықКейде біз өз күшімізге сенімсіз болсақ, онда мына өлең жолдарын айтайық.Жігер деген –Мен.Күш деген –Мен.Кешірім деген –Мен.Құдірет деген –Мен.Жасөспірім деген –Мен.Жастық деген –Мен.Даналық деген –Мен.Денсаулықдеген–Мен.Жарқындықдеген–Мен.Бар ғажайыпдеген–Мен.Бәрі маған байланысты.Бәрі менің қолымда !!!І. Қызығушылықты ояту.Қ. Мырзалиевтің «Менделеев кестесі» өлеңінен шапшаңдықпен қандай элементтер айтылғанына жауап береді.Балалықпен байқамаппын, ол кездерде аңғалмын, Менделеев кестесіне қарап тұрып таң қалдым. Таң қалдым да ойға шомдым, жасырамын несіне, Химия емес, осы кесте салды өмірді есіме. Кім ойлаған формулалар қозғайды деп шеріңді, Ұядағы әр элемент бір тағдыр боп көрінді. Анау емес, мынауемес – титан болу сырың ба?О, жасаған! Титан неге жиырма екінші орында? Темірдей деп мақтаушы едік, Темірдің де кезі өткенКезі өтпесе, тұрарма еді 26 – шы кезекте. Былқ етпейтін сабырлы да, салмақты болғасын, Тоғызыншы қатарға әрең ілігіпті қорғасын. Ал орнын сұрама сен Айтуға оны ұялам Сығалайды ол бейшара ақырғы бір ұядан. Элементтер ішінде де қатты сірә, қақтығыс, Шылапшындық мысыңнан да тұркейіндеу ақ күміс.Күміс дейміз Күмістің де өмір емес өмірі –Екінші емес,Үшінші емес –Қырық жетінші нөмірі. Қалай саған ұнай ма бұл? Ұнаса егер, ал тыңда:Жүлделі орын тимей қалған платина,Алтынға! Жетпіс сегіз,Жетпіс тоғыз –Екеуінің кезегі Екеуі де жаратқаннан бір қиянат сезеді.Тас - талқанын шығарғысы келгендей бір шетінен,Платина сұп - сұр болып, қаны шыққан бетінен Құрметті тор тимесе егер шын асылда бар ма айып?Өз орынын күте – күте кеткен алтын сарғайып. (Титан, темір, қорғасын, мыс, күміс, платина, алтын, осы элементтердің аттарын үш тілде айту)Білім тексеру:«Бинго» ойыныӘрбір оқушыға торкөз сызылған бос карточкадан үлестіріліп, олар әр қайсысына Са-ға дейінгі 20 элементтерді жазады, интербелсенді тақтадан атомдық массаға тең сандар шыға бастайды.Оқушылар ол сандарды қай элементтің массасына тең екенін анықтап, өздеріне белгілеп отырады. Тексеріп, бәрін дұрыс тапқан оқушы «бинго» дейді. Жеңіске жеткен оқушыға кәмпит беріп, мадақтау айтылады.
Химиялық формулаларды құрастыруға бейне көрсетілім көрсетілді.
. «Ойлан, жұптас, бөліс» стратегиясыЖаңа тақырыпты мәтіндерге бөліп, топтарға оқуға тапсырма беріледі. «Ойлан, жұптас, бөліс» стратегиясы бойынша оқушылар оқулықпен жұмыс жасайды.Берілген тапсырманы әр оқушы жеке жұмыс жасау арқылы өз ойын қорытып, жұп болып пікірлерімен бөліседі, кейін бүкіл топ болып талқылайды.1-топқа:НСІ ; Н2 О ; NH3 ; CH4формулалары берілген. Неліктен сутегі атомының саны әртүрлі.?2-топқа:Химиялық формуланы қалай құрастырады? Оттегі мен көміртегі атомдарынан тұратын қосылыс құрып қөріңіз.3-топқа:Салыстырмалы молекулалық массаны қалай есептейді? СаСО3 молекулалық массасын табыңыз.
Зат атауын жазу алгоритмі: Алдымен металдар, кейін бейметалдар жазыладыБинарлы қосылыстарды оқыған кезде, элементтің латын атауының жанына ИД жұрнағы жалғанады.«Жұбыңды тап» (жеке жұмыс)Әрбір оқушы зат формуласы мен атауы арасында сәйкестікті табады. Дұрыс тапқан оқушыны мадақтау және кәмпит беру.
Қалыптасытырушы бағалауӘрі қарай оқытуды жалғасытру үшін қалыптастырушы бағалау жүргізіледі.
Қорытынды Бүгінгі сабақтан түсінгендеріңізді жинақтап, өз ойларыңызды жүйелі жеткізіп, пікір айтып, бағалаңыздар. «ПОПС» формуласын пайдаланыздар.«ПОПС» формуласы *Бірінші сөйлем « Менің ойымша ..... »*Екінші сөйлем «Себебі, мен оны былай түсіндіремін .....»*Үшінші сөйлем «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын...»* Төртінші сөйлем. «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім ... »
Үйге тапсырма§17 оқып келу. Калий хлориді, кальций дихлориді және алюминий трихлоридінің салыстырмалы атомдық массаларын есептеу
Рефлексия«Қимылдар»
| Слайд1-2
Слайд3
Слайд4
Слайд 5-7
Қосымша 1
Бейне көрсетілім
Слайд 8
Слайд 9
Слайд10-15
Қосымша 2
Слайд 16
слайд 17Қосымша 3
Слайд 18 Қосымша 4 |