Материалдар / Ашық сабақ "Зат есімнің жекеше және көпше түрі" 2 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Зат есімнің жекеше және көпше түрі" 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған бағдарлама бойынса сабақ беретін мұғалімдерге керек. Яғни дайын сабақ белсенді әдіс тәсілдері бар, саралау жұмыстары жүргізілген
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Сәуір 2018
1197
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

"М.Жұмабаев атындағы №19 орта мектеп-гимназиясы мектепке дейінгі шағын орталығымен" коммуналдық мемлекеттік мекемесі

























Зат есімнің жекеше және көпше түрі

























Пәні: қазақ тілі

Мұғалім: Туменбаева А.К







Тексерілді:

Сынып: 2Пәні: қазақ тілі
Күні: 27.02.18Мұғалімі: Туменбаева А.К
Сабақтың тақырыбыЗат есімнің жекеше және көпше түрі
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)2.4.2.2 көптік жалғауларын дұрыс қолдану

Сабақтың мақсатыЗат есімнің жекеше және көпше түрін ажыратып , көптік жалғауын дұрыс қолдануды уйрену.
Сабақтың нәижесіБарлығы: Зат есімнің жекеше және көпше түрлерін біледі.Көбі: Зат есімнің жекеше және көпше түрін ажыратады.Кейбірі: Көптік жалғауларын дұрыс қолдана алады
Бағалау критерийлеріБілім алушы
  • Сөздерге тиісті көптік жалғауларын жалғайды


  • Құндылықтарды дарытуОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
    Пәнаралық байланыс«Әдебиеттік оқу», «Жаратылыстану»
    ДағдыТыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым
    АКТ қолдану дағдыларыАудиожазба , видео таныстырылым, ноудбуг
    Бастапқы білімЖалқы есім және жалпы есім
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру3 мин









    СәлемдесуПсихологиялық ахуалКел, балалар күлейікКүлкіменен түлейік.Күлкі көңіл ашады,Күліп өмір сүрейік. Қабақ түйген не керек ?Көңілді боп жүрейік.

    Топқа бөлу."Бала өмірдің гүлі" демекші мен балаларды гүл жапырақтары арқылы топқа бөлгім келеді 1-топ қызғылт түс "ЗАТ ЕСІМ"2-топ сары түс "ЖЕКЕШЕ"3-топ қызыл түс "КӨПШЕ"Ал балалар бүгін мен сендерді асық арқылы бағалаймын, кім дұрыс әрі жақсы жауап берсе сол балаға асық беріп отырамын. Ал қанекей бәріміз асық жинауға тырысайық Топ ережесі
  • Сыныпта тыныштық сақтау.
  • Уақытты үнемді пайдалану.
  • Ұйымшыл болу.


















  • Сабақтың басы

    4 мин
    Өткенді пысықтау. “Тест” Әр топқаhttps://imektep.kz/ сайтынан тест тапсырмасын орындату



    1 минМағыныны танытуҮйрек - үйректерҚоян -қояндар





    1 мин











  • Көптік жалғауларын дұрыс қолданамын .


  • Зат есімнің жекеше және көпше түрін ажырата аламын.


  • Зат есімнің жекше және көпше түрлерін білемін.






  • Сабақтың ортасы

    16 мин


    https://imektep.kz/ сайтынан қысқаша видеожазба көрсетуВидеодан түсінгендерін сұрауТоптық жұмыс55 бет 44 жаттығуАсық беру арқылы бағалау"Дауыстап ойлау"Оқулықтағы 56 беттегі ережені дауыстап, түсініп оқыту.



    "Сұрақ -жауап" айдары"Қаламсап ортада" 1) Зат есімнің қандай түрі болады(Зат есімнің жекеше және көпше түрі болады)2) Зат есімнің жекеше түрі қандай сұраққа жауап береді? (Зат есімнің жекеше түрі кім?не? деген сұрақтарға жауап береді)3) Кімдер? нелер? деген сұраққа жауап беретін сөздерді зат есімнің қандай түріне жатқызамыз? (Зат есімнің көпше түріне жатқызамыз)4) Зат есімнің жекеше түріне мысал келтір?(Мысалы: әке, үй, құс)5) Зат есімнің көпше түріне мысал келтір?(әкелер, үйлер, құстар)6) Көпше зат есім қандай жалғаулар арқылы жасалады? (Көпше зат есім -лар,-лер,-дар,-дер,-тар,-тер деген көптік жалғаулары арқылы жасалады)Асық беру арқылы бағалау"Мәнерлеп оқу"56 бет 45 жаттығуҚарға,қарға,қарғалар,Қар үстінде жорғалар.Екі шоқып, бір қарар,Деп "жолымды оңғарар"

    Шығармашылық тапсырма“Өлең құрастыру”Ал қанекей балалар,топ болып сурет арқылы өлең құрастырайық .1-топ Ой, балалар, балалар, Жылыжылы, жел соқты. Жылғалардан су ақты, Қаңқыл – қаңқыл қаз кетті.2-топТырау, тырау тырналар Жем іздесең қырға бар Қырда бірақ, түлкі бар, Сақ болмасаң жұлмалар3-топТоқылдақтар тоқылдапЕшбір тыным көрмейді Ағашты қанша тессе де, Жұмысы бір өнбейді.Құраған өлеңдерін топ басшысы мәнерлеп оқыйды Әр топ бір- бірін "Басбармақ" арқылы бағалайды







    Жазылым(Дәптермен жұмыс)46-жаттығуДөңгелек жасырынған құс атауларын тап. Оларды жекеше, көпше түрде жаз.



    Асық беру арқылы бағалау



    Сергіту сәті2 мин"Айгөлек"

    Сергіту сәтіне арналған би
    Сабақтың аяқталуы10















    1-топ " Қатені тап"2-топ "Сәйкестендіру"3-топ "Венн диаграммасы"Бүгінгі сабақты қорытындылау.















    Бағалау 3минРефлексияҚолдарындағы гүл шоқтарын жабыстырады


    Бағалау парақшасыАты- жөні:_________________________________________________________________
    Р/с

    + -
    1Өткенді пысықтау "Тест"



    2Топпен жұмыс



    3Дәптермен жұмыс



    4Тақырыпты меңгердім







    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!