Сынып: 2 | Пәні: қазақ тілі |
Күні: 27.02.18 | Мұғалімі: Туменбаева А.К |
Сабақтың тақырыбы | Зат есімнің жекеше және көпше түрі |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 2.4.2.2 көптік жалғауларын дұрыс қолдану
|
Сабақтың мақсаты | Зат есімнің жекеше және көпше түрін ажыратып , көптік жалғауын дұрыс қолдануды уйрену. |
Сабақтың нәижесі | Барлығы: Зат есімнің жекеше және көпше түрлерін біледі.Көбі: Зат есімнің жекеше және көпше түрін ажыратады.Кейбірі: Көптік жалғауларын дұрыс қолдана алады |
Бағалау критерийлері | Білім алушыСөздерге тиісті көптік жалғауларын жалғайды
|
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Пәнаралық байланыс | «Әдебиеттік оқу», «Жаратылыстану» |
Дағды | Тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым |
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , видео таныстырылым, ноудбуг |
Бастапқы білім | Жалқы есім және жалпы есім |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
| Ресурстар |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру3 мин
| СәлемдесуПсихологиялық ахуалКел, балалар күлейікКүлкіменен түлейік.Күлкі көңіл ашады,Күліп өмір сүрейік. Қабақ түйген не керек ?Көңілді боп жүрейік.
Топқа бөлу."Бала өмірдің гүлі" демекші мен балаларды гүл жапырақтары арқылы топқа бөлгім келеді 1-топ қызғылт түс "ЗАТ ЕСІМ"2-топ сары түс "ЖЕКЕШЕ"3-топ қызыл түс "КӨПШЕ"Ал балалар бүгін мен сендерді асық арқылы бағалаймын, кім дұрыс әрі жақсы жауап берсе сол балаға асық беріп отырамын. Ал қанекей бәріміз асық жинауға тырысайық Топ ережесіСыныпта тыныштық сақтау. Уақытты үнемді пайдалану.Ұйымшыл болу.
|
|
Сабақтың басы
4 мин | Өткенді пысықтау. “Тест” Әр топқаhttps://imektep.kz/ сайтынан тест тапсырмасын орындату
|
|
1 мин | Мағыныны танытуҮйрек - үйректерҚоян -қояндар |
|
1 мин
|
|
Көптік жалғауларын дұрыс қолданамын .
Зат есімнің жекеше және көпше түрін ажырата аламын.
Зат есімнің жекше және көпше түрлерін білемін.
|
|
Сабақтың ортасы
16 мин |
https://imektep.kz/ сайтынан қысқаша видеожазба көрсетуВидеодан түсінгендерін сұрауТоптық жұмыс55 бет 44 жаттығуАсық беру арқылы бағалау"Дауыстап ойлау"Оқулықтағы 56 беттегі ережені дауыстап, түсініп оқыту.
"Сұрақ -жауап" айдары"Қаламсап ортада" 1) Зат есімнің қандай түрі болады(Зат есімнің жекеше және көпше түрі болады)2) Зат есімнің жекеше түрі қандай сұраққа жауап береді? (Зат есімнің жекеше түрі кім?не? деген сұрақтарға жауап береді)3) Кімдер? нелер? деген сұраққа жауап беретін сөздерді зат есімнің қандай түріне жатқызамыз? (Зат есімнің көпше түріне жатқызамыз)4) Зат есімнің жекеше түріне мысал келтір?(Мысалы: әке, үй, құс)5) Зат есімнің көпше түріне мысал келтір?(әкелер, үйлер, құстар)6) Көпше зат есім қандай жалғаулар арқылы жасалады? (Көпше зат есім -лар,-лер,-дар,-дер,-тар,-тер деген көптік жалғаулары арқылы жасалады)Асық беру арқылы бағалау"Мәнерлеп оқу"56 бет 45 жаттығуҚарға,қарға,қарғалар,Қар үстінде жорғалар.Екі шоқып, бір қарар,Деп "жолымды оңғарар"
Шығармашылық тапсырма“Өлең құрастыру”Ал қанекей балалар,топ болып сурет арқылы өлең құрастырайық .1-топ Ой, балалар, балалар, Жылы – жылы, жел соқты. Жылғалардан су ақты, Қаңқыл – қаңқыл қаз кетті.2-топТырау, тырау тырналар Жем іздесең қырға бар Қырда бірақ, түлкі бар, Сақ болмасаң жұлмалар3-топТоқылдақтар тоқылдапЕшбір тыным көрмейді Ағашты қанша тессе де, Жұмысы бір өнбейді.Құраған өлеңдерін топ басшысы мәнерлеп оқыйды Әр топ бір- бірін "Басбармақ" арқылы бағалайды
|
|
| Жазылым(Дәптермен жұмыс)46-жаттығуДөңгелек жасырынған құс атауларын тап. Оларды жекеше, көпше түрде жаз.
Асық беру арқылы бағалау
|
|
Сергіту сәті2 мин | "Айгөлек"
| Сергіту сәтіне арналған би |
Сабақтың аяқталуы10
| 1-топ " Қатені тап"2-топ "Сәйкестендіру"3-топ "Венн диаграммасы"Бүгінгі сабақты қорытындылау.
|
|
Бағалау 3мин | Рефлексия | Қолдарындағы гүл шоқтарын жабыстырады |