Қарағанды облысы «Теміртау көпсалалы «МИРАС» колледжі»
ЖММ педагогика және бастауыш оқыту әдістемесінің
оқытушысы.
Маликова Актоты Дулатовна
Сабақтың тақырыбы: Заттан қарап,есте сақтау және елестету арқылы сурет салу
сабағын ұйымдастыру
Тәрбиелік:Жазықтық бетіне заттан қарап есте сақтау және елестету
арқылы сурет салу сабағын ұйымдастыру әдістемесін
көрсету
Дамытушылық:Заттан қарап, есте сақтау және елестету арқылы сурет салу
сабағында баланың ой-қиялын дамыту
Тәрбиелілік:Баланың белсенділік, өзбетімен, қиял, оймен жұмыс істеу
шығармашылық іс-әрекетті талап ету,эстетикалық бағытқа бейімдеу
Сабақ нәтижесі: Заттан қарап,есте сақтау және елестету арқылы сурет
сала білетін болады.Топта жұмыс жасауға
дағдыланатын болады.
Құрал- жабдықтар:маркер,қағаз, қарындаш, өшіргіш, бояу,
қылқалам,ұштағыш.
Көрнекіліктер: суреттер, слайдтар,ноутбук,интербелсенді тақта, магниттік
тақта
Әдісі: топпен
жұмыс, «Шаттық шеңбер»,«Ыстық
алақан», «Пазл», «Миға шабуыл»,
Инсерт(түртіп алу) әдісі, «Микрофон» тренингі, Шығармашылық жұмыс
әдісі, Бағалау парағын, формативті бағалау,Диаграммалар,
эссе, Рефлексия Кері байланыс Эдвард де Боно
бойынша «Ойлаудың 6 қалпағы»,АКТ.
№
|
Сабақ
кезеңдері
|
Мұғалім
іс-әрекеті
|
Студенттер
іс-әрекеті
|
1
|
Ұйымдастыру
|
Студенттермен сәлемдесу.Студенттердің сабаққа
қатысуы,дайындығын тексеру,назарын сабаққа аудару.
-
Психологиялық ахуал:«Шаттық шеңбер»,«Ыстық алақан» әдісін
қолданып,жағымды көңіл күй туғызу (музыка баяу ойнап
тұрады)
-
Студенттерді «Пазл» әдісін қолданып,сурет қиындылырын
таңдау арқылы 3 топқа бөлу.
-
Сурет қиындыларын құрастыру арқылы қыс мезгілінің бейнесі
шығару.
-
«Миға шабуыл» әдісін қолданып өткен сабаққа шолу,сұраққа
жауап беру арқылы, топтың атын табу.
-
«Микрофон» тренингі бойынша мағынасын ашу.
-
Топ ережесін ескертемін
-
Үй
тапсырмасын тексеру:
1)Инсерт(түртіп алу) әдісі арқылы бейнелеу
өнерінің түрлерін кестеге түсіреді( дайын кесте
таратылады)
2) Шығармашылық жұмыс «Сурет салудың дәстүрлі
емес техникалары»,«БЛУМ таксономиясының
өзектілігі» тақырыбында ғылыми жоба андатпасы тыңдалады.

|
-
Студенттер жылы шырай білдіріп,көңіл күй туғызады,сурет
қиындыларын таңдап 3 топқа бөлінед ,спикер тағайындайды.
-
Топ ережесін орындайды.
-
Сурет қиындыларын құрастырып қыс мезгілінің бейнесін
шығарады.
-
Сұраққа жауап береді, топтың атын табады,мағынасын микрофон
арқылы баяндайды.
-
Кестеге мүмкіндігіне қарай бейнелеу өнерінің түрлерін
түсіреді,білгісі келетін сұрақтарын қояды.
-
Шығармашылық жұмыспен айналысатын студенттер ғылыми жоба
андатпасымен таныстырады.
-
Спикерлер «Бағалау парағын» толтырады
|
2
|
Білу
|
Жаңа сабақ (Ой қозғау)
Заттан қарап,есте сақтау және
елестету арқылы сурет салу ерекшеліктерін
сипаттау.
|
Слайдты көріп кесте арқылы ой айтады.
|
3
|
Түсіну
|
Ұйымдастыру кезеңінде
студенттер құрастырған қыс мезгілінің бейнесін елестету арқылы еске
түсіріп, постерге топпен бейнелеп,суреттке ат қою,әңгімелеп
беру
|
Топтық жұмыс жасайды.Көзалдына елестету арқылы сурет салып
үйренеді.Суреттің атын қояды.
Постер қорғап
бағалайды.
|
4
|
Сергіту сәті
|
Қимыл қозғалысына байланысты
билеу.
|
Оқушылар барлығы
жасайды.
|
7
|
Қолдану
|
-
«Суретте қандай заттар жасырынған?»
Бірнеше заттар контурлы суретте жасырынған. Қандай заттар
жасырынғанын табады.1,2,3
суретте жасырынған суреттер саны жалпы … құрайды.
-
«Мына
суретте не жетіспейді?»Әр суреттің бір бөлігі
жетіспейді.
-
.Суретте
жасырынған не екенін тауып көр?
Студентке ақ қағазға суреттің кескіні
беріледі.Фрагментінде
суреттің көп бөлігі жасырынған, тек кейбір аз ғана детальдары
сақталған.Суретте жасырынған не екенін табыңдар.
Ауызша тапсырманы орындауға қанша уақыт
жұмсағанын білу үшін секундамер қосып қояды,студенттердің қабылдау деңгейінің қаншалықты
дәрежеде екенін білу үшін ұпаймен
бағаланады.10 ұпай-студент суретте
көрсетілген барлық заттың кескінін 20 сек. аралығында орындаған
жағдайда қойылады.
|
Суретте қандай заттар жасырынғанын табады,
тапсырманың шартын орындайды.
|
8
|
талдау
|
Диаграммалар
-
Сурет салуға арналған құрал жабдықтар
-
Сурет салудың жолдары
-
Салынған суреттердің талдау
-
Инсерт(түртіп алу) әдісі арқылы кестені
толтырады
|
Салынған суреттерді талдауға
диаграммалар жасайды
|
|
жинақтау
|
Шығармашылыққа дайындау:
|
Суретін
салады,бейнелейді,эссе жазады Ойланады, ізденеді.
|
9
|
Бағалау
|
Әр
топтан жақсы жұмыс жасаған оқушыларды мадақтау.
Рефлексия Кері байланыс Эдвард де Боно бойынша «Ойлаудың 6
қалпағы»
Енді балалар бүгінгі сабақ бойынша ең алғыр , жақсы жұмыс
жасаған, белсенділік танытқан оқушыларды атап дауыс беріп,
қошеметтейміз. Формативті бағалау.Формативті бағалау
|
Мадақтау
Қошемет көрсетеді.
|