|
Дәптермен жұмыс
Жазылым
ерекшелігі: дұрыс отырғызу, дәптердің көлбеу орналасуы
және жазу кезінде қаламды ұстай білуді
қалыптастыру.
(Оқушылардың партада дұрыс отыруын
қадағалау.
– Балалар, кеудемізді көтеріп, иығымызды тік
ұстаймыз. Аяғымызды жерге тигізіп, партада түзу
отырамыз.
Дәптер көлбеулігін сақтау.
Дәптерімізді партаға қоямыз. Бір ұшы кеудеміздегі
түймеге қарама- қарсы және көлбеу жату керек. Дәптеріміз парта- ның
шетіне екі саусақ жетпей тұрады. Жазған сайын дәптерімізді
жылжытып, кітаптың астына кіргізіп
отырамыз.)
-
жаттығу. Жұмбақты айтады.
Шешуін тапқызады. Жұмбақтың әр жолы бас әріппен жазылатынына және
тыныс белгілеріне назар аудартады. Шешуін
тапқан оқушыға кері байланыс береді. Жұмбақтың шешуі:
сабын. Артикуляциялық
жаттығулар. «Тәттітосап»
-
жаттығу. Жеке оқушыларға
ауызша дыбыстық талдау жасатады.
Көркемжазғызады.
-
жаттығу. Сурет атауларының
алғашқы әріптерінен сөз құрап айтады: тарақ,
айна,
зымыран, алма,
лақ,
ыдыс,қоян.
Шығатын сөз: тазалық.
«Доп»
ойыны. Өзін-өзі тануға үйрету мақсатында
жүргізіледі.
Оқушылар бір-біріне
қарама-қарсы тұрады. Бір- біріне мұқият қарап, допты кезекпен
лақтырып, дене мүшелерін атайды. Допты қағып алған оқушы соған
байланысты дене қозғалысын айтады. Тиісті қимылды бірінші болып
айтқан оқушы жеңеді.
Мысалы: Қол – жазады,
заттарды көтереді.
Бас – ойлайды, ауырады
т.б.
|
Көркем жазу
Мөлдір,
көбік сөздерін көркем жазады.
2-жаттығу. Балалар жұмбақтың
шешуін табады.
Артикуляциялық
жаттығулар жасайды. 3-жаттығу.
Көркем
етіп көшіріп жазады.
Ауызша дыбыстық
талдау жасайды.
Жылдам, ұшқыр жауап
береді.
|
ҚБ. «Отшашу»
арқылы
бір-бірін бағалау.
|
|