Материалдар / Ашық сабақ.Теңдеудің күрделірек түрі және оларды шешу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ.Теңдеудің күрделірек түрі және оларды шешу

Материал туралы қысқаша түсінік
х < және х > түріндегі теңсіздіктерге сәйкес келетін сандарды анықтайды,есептеу дағдылары қалыптасады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Сәуір 2022
211
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бөлім:

Көбейту және бөлу. Есептер

Мұғалімнің аты-жөні

Есбергенова.Л.

Күні:

7.03.2022

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Теңдеудің күрделірек түрі және оларды шешу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.2.2.1 - х < және х > түріндегі теңсіздіктерге сәйкес келетін сандарды анықтау

Сабақтың мақсаты

х < және х > түріндегі теңсіздіктерге сәйкес келетін сандарды анықтайды

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығулары арқылы жүреді.

Оқу материалын жариялау «Мюссенберг» әдісі арқылы жүреді:

Берілген әріптер арасынан мағыналы сөздерді тауып, тақырыпты шығарыңдар.

Раэлиащштйкүрделіымөпывызпмнужнпщпдптеңдеулерыебгвпвутдпигннушәа

- Қандай сөз шықты?

- Теңдеулер туралы не білеміз?

-Берілген математикалық жазулардың ішінен теңдеулерді тап. Теңдеуді шеш.

а-5 8-х=4 а*7=21 28:с

-Ендеше бүгінгі сабағымызда күрделі теңдеулерді шешу жолдарын үйрену мақсатында тапсырмалар орындаймыз.

Ширату жаттығуларын жасайды.



Сұрақтарға жауап береді.

Тақырыпты ашады.


«Бағдаршам» әдісі


Сабақтың ортасы

































(Ұ) 1- тапсырма «Орындап көр» әдісі арқылы жүзеге асады.

А) Суретке қарап, теңдеудің қалай құрастырылғанын түсіндір.

Ә) Суретке қара. Теңдеулерді салыстыр. Оларға ортақ және қандай айырмашылықты байқауға болады?

Б) Суретті қара. Сурет бойынша теңдеу құрастыр.

Дескриптор:

- Суреттерге қарап, теңдеудің қалай құрастырылғанын түсіндіреді.

- Теңдеулерді салыстырады.

- Күрделі теңдеулерді қарапайым теңдеулерге айналдырады.

-Теңдеулердің шешуін табады.

-Қорытынды жасайды.

Сергіту сәтінде «Көңілді күн» әуенімен билеп сергиді.

(Д) 2- тапсырма «Есептеп көр» әдісі арқылы жүзеге асады.

А) Әр бағандағы теңдеулерді салыстыр. Ұқсастығы мен айырмашылығын айт.2,3-бағандағы теңдеулердің шешу жолын айт.

ә) Есепті шығар.

Ж:барлығы 34 тағам

2)сатып алды-50кг

жұмсалды-29кг, 19кг

Қалғаны-? кг

Ш: 50кг-(29кг+19кг)=2 кг

Ж:2кг күріш қалды.

3Shape1 ) бір аспаз -25 қ.

Екінші аспаз-?,9 артық ? қ.

Ш: 25+(25+9)=59

Ж: екі аспаз барлығы 59 құймақ пісірді.

Дескриптор:

-Әр бағандағы теңдеулерді салыстырады.

-Ұқсастығы мен айырмашылығын айтады.

-Теңдеулерді шешу жолын айтады.

-Есептерді шығарады.

Саралау тәсілі: «Қарқын» әдісі арқылы жүзеге асады

Қарқыны жоғары оқушыға:

- Есептердің біреуіне кері есеп құрастыр.

Қарқыны баяу оқушыларға: уақыт беріледі.

- Суреттерге қарап, теңдеудің қалай құрастырылғанын түсіндіреді.

- Теңдеулерді салыстырады.

- Теңдеулерді қарапайым теңдеулерге айналдырады.

-Теңдеулердің шешуін табады.

-Қорытынды жасайды.





Билеп сергиді.



-Әр бағандағы теңдеулерді салыстырады.

-Ұқсастығы мен айырмашылығын айтады.

-Теңдеулерді шешу жолын айтады.

-Есептерді шығарады.


ҚБ: 1-10 балдық жүйе.



























ҚБ: 1-10 балдық жүйе.




Оқулық, дәптер




























Оқулық, дәптер




Сабақтың соңы

«Жетістік баспалдағы» әдісі бойынша өтеді.

Оқу тапсырмасы: 4-тапсырма.

Рефлексия жасайды.





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!