Сабақтың
басы
|
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру ширату жаттығулары арқылы
жүреді.
Оқу
материалын жариялау «Мюссенберг» әдісі арқылы
жүреді:
Берілген әріптер арасынан
мағыналы сөздерді тауып, тақырыпты
шығарыңдар.
Раэлиащштйкүрделіымөпывызпмнужнпщпдптеңдеулерыебгвпвутдпигннушәа
- Қандай сөз
шықты?
- Теңдеулер туралы не
білеміз?
-Берілген математикалық
жазулардың ішінен теңдеулерді тап. Теңдеуді
шеш.
а-5 8-х=4 а*7=21
28:с
-Ендеше бүгінгі сабағымызда
күрделі теңдеулерді шешу жолдарын үйрену мақсатында тапсырмалар
орындаймыз.
|
Ширату жаттығуларын
жасайды.
Сұрақтарға жауап
береді.
Тақырыпты
ашады.
|
«Бағдаршам»
әдісі
|
|
Сабақтың
ортасы
|
(Ұ) 1- тапсырма «Орындап
көр» әдісі арқылы жүзеге
асады.
А)
Суретке қарап, теңдеудің қалай
құрастырылғанын түсіндір.
Ә) Суретке қара. Теңдеулерді
салыстыр. Оларға ортақ және қандай айырмашылықты байқауға
болады?
Б) Суретті қара. Сурет бойынша
теңдеу құрастыр.
Дескриптор:
- Суреттерге қарап, теңдеудің қалай құрастырылғанын
түсіндіреді.
- Теңдеулерді
салыстырады.
-
Күрделі теңдеулерді қарапайым
теңдеулерге айналдырады.
-Теңдеулердің шешуін
табады.
-Қорытынды
жасайды.
Сергіту сәтінде «Көңілді
күн» әуенімен билеп сергиді.
(Д) 2- тапсырма «Есептеп
көр» әдісі арқылы жүзеге
асады.
А) Әр бағандағы теңдеулерді салыстыр.
Ұқсастығы мен айырмашылығын айт.2,3-бағандағы теңдеулердің шешу
жолын айт.
ә) Есепті
шығар.
Ж:барлығы 34
тағам
2)сатып
алды-50кг
жұмсалды-29кг,
19кг
Қалғаны-? кг
Ш: 50кг-(29кг+19кг)=2
кг
Ж:2кг күріш
қалды.
3 ) бір
аспаз -25 қ.
Екінші аспаз-?,9 артық ?
қ.
Ш:
25+(25+9)=59
Ж: екі аспаз барлығы 59 құймақ
пісірді.
Дескриптор:
-Әр бағандағы теңдеулерді
салыстырады.
-Ұқсастығы мен
айырмашылығын айтады.
-Теңдеулерді шешу жолын
айтады.
-Есептерді
шығарады.
Саралау тәсілі: «Қарқын» әдісі арқылы жүзеге
асады
Қарқыны жоғары
оқушыға:
-
Есептердің біреуіне кері
есеп құрастыр.
Қарқыны баяу
оқушыларға: уақыт
беріледі.
|
- Суреттерге қарап, теңдеудің қалай құрастырылғанын
түсіндіреді.
- Теңдеулерді
салыстырады.
-
Теңдеулерді қарапайым
теңдеулерге айналдырады.
-Теңдеулердің шешуін
табады.
-Қорытынды
жасайды.
Билеп
сергиді.
-Әр бағандағы теңдеулерді
салыстырады.
-Ұқсастығы мен
айырмашылығын айтады.
-Теңдеулерді шешу жолын
айтады.
-Есептерді
шығарады.
|
ҚБ: 1-10 балдық жүйе.
ҚБ: 1-10 балдық
жүйе.
|
Оқулық,
дәптер
Оқулық,
дәптер
|