Білім беру ұйымының
атауы.
|
«К.Нұрбаев атындағы Ақсуат
орта мектебі» КММ
|
Пәні:
|
Биология
|
Бөлім:
|
Тірі ағзалардың
қоректенуі.
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Сәбитова Майра
Сәбиқызы
|
Күні:
|
05.12.2022
|
Сыныбы: 7
«Б»
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
«Жапырақтың құрылысы мен
қызметі. Жапырақтың ішкі құрылысы. Лептесік. Жапырақ
фотосинтездеуші негізгі арнайы мүше. Судың булануы мен газдардың
алмасуы.»
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
|
7.1.2.1 - жапырақтың ішкі
құрылысын сипаттау, құрылысы мен қызметі арасындағы өзара
байланысты сипаттау.
|
Сабақтың
мақсаты
|
Барлық
оқушылар үшін:
Жапырақтың құрылысы
мен қызметі туралы түсінік
қалыптасады.
Көпшілік
оқушылар үшін:
Жапырақтың түрлерін
ажырата алады.
Кейбір
оқушылар үшін:
Судың булануы мен
газдардың алмасуы туралы түсінік
қалыптасады.
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
7
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен амандасу,
түгендеу. Сынып реттілігін
қадағалау.
Үй
тапсырмасы: Берілген тапсырмаларды
орындатады, бақылайды
|
Оқушылар мұғаліммен
амандасады. Кезекші сыныптың және оқушылардың сабаққа даярлығын
баяндайды.
Сұрақтарға жауап
береді.
Тест парағын
белгілейді.
|
ZipGrade әдісі арқылы
тексеру.
Дескриптор: Заттардың
тасымалда-нуы. Жалпы - 3 балл
|
Акт
қолдану.
|
Жаңа
сабаққа
5
мин
|
Жаңа сабақ тақырыбын
ашу,топқа бөлу мақсатында оқушыларға пазлдар әдісі қолданылады.
Пазлдардағы табылған суреттер арқылы жаңа сабақтың тақырыбы ашылады
, топ атауы тақырыпқа байланысты
қойылады.
1.Жапырақтың
түрлері.
2. Жапырақтың сыртқы
құрылысы
3.Жапырақтың ішкі
құрылысы.
4.Фотосинтез.
|
Оқушылар пазылдар құрастыру
арқылы топқа бөлінеді, жаңа сабақтың тақырыбын
ашады.
|
Қалыптастырушы
бағалау: дұрыс тауып жатқан
топқа «Жарайсыңдар,Өте
жақсы!» деген
мадақтау
сөзімен ынталанды-
ру.
|
Қағаз
пазлдар
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
15
мин
|
Оқушыларға мәтінмен жұмыс
жасату.
Қосымша
ақпараттармен
толықтыру.
|
Оқушылар өз топтарының атына
сай постер жасайды
|
Қалыптастырушы
бағалау: дұрыс тауып жатқан
топқа «Жарайсыңдар,Өте
жақсы!» деген
мадақтау
сөзімен ынталанды-ру.
Жалпы – 2
балл.
|
|
5
мин
|
1-тапсырма.
Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
А)
Төменде жапырақтың ішкі
құрылысы берілген. Жапырақтың 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 сандарымен
берілген құрылымдарын атаңыз.
|
Қалыптастырушы
бағалау: дұрыс тауып жатқан
топқа «Жарайсыңдар,Өте
жақсы!» деген
мадақтау
сөзімен ынталанды-ру Дескриптор: Жапырақт-ың құрылымда-рын
атайды.
Жалпы - 3
балл
|
Дәптерге
орындау.
|
Сабақтың
соңы
(
Бекіту)
8
мин
|
2
тапсырма
Зеренің сіңілі балабақшаға барады .Кеше кешке
Аманай ағасына «Жапырақ көктемде неге жасыл,күзде неге сары болады
?» деп сұрақ қойды.
Сұрақтың жауабын таба алмаған Аманай көмекке
сыныптастарын шақырды. Сенің жауабың қандай
болмақ?
Жұптық жұмыс
жасату.
|
Видео көріп,мәтінмен жұмыс
жасап ,сұраққа жауап береді .
|
Дескриптор:фотасинтез процесін
тоқтауын түсіндіреді. Жалпы - 2
балл
|
Желілік ресурс-тарын
қолдану.
https://youtu.be/bUd5ByEN620
|
Рефлексия
5
мин.
|
«Қолыңмен көрсет »
әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай
білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың
пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді. Үй
тапсырмасы:
§.22
«Жапырақтың құрылысы мен
қызметі. Жапырақтың ішкі құрылысы. Лептесік. Жапырақ
фотосинтездеуші негізгі арнайы мүше. Судың булануы мен газдардың
алмасуы.»
82 -84
бет.
84 беттегі, 1,2 сұрақтар мен
тапсырмаларды
орындау
.
|
Көңіл күйлерін
көрсетеді.
|
Мұғалім оқушыларды
Жарайсың!
Жақсы!
Сонымен қатар 1-10 баллдық
жүйе бойынша оқушылар-дың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|