-Балалар мен таңертең жұмысқа
келе жатып мына бір затты тауып алдым. Сендер бұл заттың не
екендігін білесіңдерме?(балалардың жауабын
тыңдау)
-балалар бұл радиоқабылдағыш
деген құрылғы. Мен қазір мына түймесін
бұрап
көрейінші?
(бұраған кезде торғайдың
дауысы естіледі)
-Балалар бұл ненің дауысы?
(балалардың жауабы)
-Дұрыс айтасыңдар балалар,бұл
торғайдың дауысы. (торғайды таныстыру).
Сендер торғайды
білесіңдер.
Балалар біз өткен сабағымызда
торғай мен танысқан болатынбыз,есімізге түсіріп
көрейікші.
Торғайдың денесін мамық жауып
тұрады,екі көзі,тұмсығы, қанаттары, құйрығы үшбұрышқа ұқсайды.Қане
балалар маған торғайдың дене мүшелерін кім көрсетіп
береді?
- Мына құрылғымызды тағы да
бұрап көрейікші? (мысықтың дауысы
естіледі)
Ненің
дауысы?
- Ия, дұрыс айтасыңдар ,
мысықтың дауысы.(суреттен таныстыру)
Мысықтың екі көзі,екі
құлағы,төрт аяғы,
құйрығы ұзын болады.Мысық үй
жануары
Балалар мысық нені жақсы
көреді?
Балалар біз бүгін осы торғай
мен мысық туралы Ертай Ашықбаевтың «Мысық пен торғай» деген
өлеңімен танысамыз. Мені мұқият тыңдап отырыңдар, мен сендерге оқып
берейін.
Жем шоқыған
торғайға,
Жақын барса
болмайма.
Қадам басты
мысық.
Бір,екі,үш,
Торғай,торғай
ұш
Екі рет қайталап
оқу.
-Балалар өлең не туралы
екен?(балалардың жауабын тыңдау)
Сөздік
жұмыс:
-Балалар бұл жерде шоқыған
дегеніміз- торғайлар жердегі дәнді тұмсығымен шоқып жейді деген
сөз.
-Ал қадам басты дегеніміз
торғайларға қарай барды деген сөз.
Сұрақ - жауап
:
-Торғай нені шоқыды
?
-Мысық не істемек болды
?(балалардың жауабын тыңдау)
-балалар мысықтың әрекеті
дұрыс па?
-Ия балалар торғайларға тисуге
болмайды. Оларға жем беріп, ұя жасап қамқор болып жүруіміз
керек.
- Енді балалар орнымыздын
тұрып бойымызды сергітіп алайық.
Торғай – торғай
тоқылдақ Жерден тары шоқып
ап. Бөтегесі
томпайып, «Шиқ-шиқ» десіп
отырмақ.
Қимылды ойын: «Мысық
пен торғайлар»
Ойын барысы: Шеңбер
құрып тұрады. бір бала мысық болып сайланады. Қалған балалар
торғайлар болады.
«Мысық ұйықтайды!» -
дегенде, торғайлар жем шоқуға шығады.
«Мысық оянды!» -
дегенде, торғайлар мысықтан үркіп қашады. Ұсталған бала ойыннан
шығады (ойынды бірнеше рет ойнату)
- балалар мына радио
қабылдағышымызды сөреге қойып қояйық.
келесі оқу іс-әрекеттерінде де
пайдаланамыз.
|