Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
7
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
(Ұ) “Гүлмен тілек”
әдісі арқылы оқушылардың
бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал
қалыптастыру.
Топ ережесін еске түсіру.
Топтастыру.
|
Оқушыларды топтарға
біріктіруді ұйымдастыру:
Ұшаққа билет алу арқылы оқушыларды 3 топқа
біріктіру.
I – қызыл
II – жасыл
III – сары
|
Жарайсыңдар!
Мадақтау.
|
билеттер
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау
жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
Анаграмма
арқылы wordwall
платформасында жаңа сабақтың тақырыбын
ашамыз.
|
Оқушылар билеттердің артында жасырылған сұрақтарға жауап
береді.
1.Натрийдің атомдық массасы нешеге
тең?
2. Оттегінің атомдық массасы нешеге тең?
3.Темірдің атомдық массасы нешеге тең? 4.Сутектің қанша электроны
бар? 5.Алюминийдің ядро заряды қанша? 6.Магнийдің қанша нейтроны
бар? 7.Азоттың энергетикалық деңгейі қанша? 8. Кальцийдің соңғы
энергетикалық қабатындағы электроны саны? 9.Қай элемент атомында 11
электрон бар? 10Атомдық номері 18-ші элемент 11. Судың формуласы 12
Сілтілік металдар қай топта орналасқан? 13Галогендер қай топта
орналасқан?
Оқушылар анаграмманы
шешіп жаңа сабақтың тақырыбын ашып, дәптерлеріне жазып
алады.
|
Дескриптор: Жалпы - 1 балл
1. Топ бойынша сұрақтарға
дұрыс жауап берсе
|
https://www.thinglink.com/scene/1542837154692988929
https://wordwall.net/ru/resource/29413663/%d1%81%d0%b0%d0%b1%d0%b0%d2%9b%d1%82%d1%8b%d2%a3-%d1%82%d0%b0%d2%9b%d1%8b%d1%80%d1%8b%d0%b1%d1%8b
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
30
мин.
|
Оқулықтағы жаңа
сабақтың мәтінін оқуға тапсырма
береді
|
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз
дәптерлеріне жазып алады.
Валенттілік кестесімен
танысады.
|
|
Тақырып бойынша
интернет желісін пайдаланып видеоролик көру.
https://www.youtube.com/watch?v=4FrvO9GPSEY
|
|
Жеке
жұмыс.
Топтық
жұмыс
|
1.Тапсырма
Кім
жүйрік?
Берілген
валенттіліктері бойынша төмендегі
элементтердің
а) фосфор
(ІІІ);
ә) кремний
(ІҮ);
б) хлор
(І);
в) күкірт
(ІІ)
сутекті
қосылыстарының формулаларын
құрыңдар.
2.Тапсырма
«Химиялық
эстафета»
Мына элементтердің
оттекпен қосылысын жазыңдар: натрий, алюминий, магний, кальций,
калий, темір(ІІІ), мыс(І)
|
Дескриптор:
Жалпы - 3 балл
1. Химиялық қосылыстардың
валенттілігіне сай формуласын
жазады.
Дескриптор: Жалпы - 3 балл
Дескрипторы:
1.Химиялық қосылыстардың
валенттілігіне сай формуласын
жазады.
|
ДК экраны
7-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
https://padlet.com/dusenbaevaerkebulan/9yv1eznt3oin9d1n
|
Сергіту сәті. Атомдар
мен молекулалар.
|
Оқушыларға сергіту
сәтін жасатады.
|
Әуен қосылып атомдар
араласады дегенде оқушылар таралып жүреді, әуен тоқтатылып молекула
5 дегенде оқушылар бесеуден топтасады, молекула 3 десе, үшеуден
топтасады т.б артық оқушы ойыннан шығып орнына
отырады.
|
|
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=OgurUqOKtkM&feature=youtu.be
|
Жұппен
жұмыс
|
Оқулықта берілген тапсырманы
орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
3тапсырма.
Оқулықтағы №6,7 тапсырмаларды
орындау.
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл
Дескрипторы:
1.Химиялық қосылыстардың валенттілігіне сай формуласын
жазады.
2.Формулаға қарап,
валенттілігін анықтайды.
|
ДК экраны
7-сынып оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
|
Кері байланыс. Тест
жұмысы.
|
Тест жұмысын
орындатады.
|
Тест
жұмысы
1.Тұрақты І валентті
элементтерді көрсет:
А) Ca, Na,
Mg
В) Na, Li,
K,H
С) Al,
B
Д) O, N,
F
2.Айнымалы
валенттілік көрсететін
элементтер:
А) Zn, Na,
Mg
В) Na, Li,
K,
С) Al,
B
Д) P, Cu,
Fe
3.Мына қосылыста
SO2
күкірттің валенттілігiн
анықта:
А) IV
В) II
С) III
Д) VI
4. Дұрыс жазылған химиялық
формуланы тап:
А) AlCl2
В) HCl2
С) AlCl3
Д) MgCl3
5.Темір (ІІІ)
оксидінің формуласын анықта:
А) FeO
В) Fe3O4
С) FeO3
Д)
Fe2O3
|
|
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
8
мин.
|
«Алма ағашы»
әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа
деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
|
Жасыл алма- түсіндім
Сары алма- әлі де білгім
келеді.
Қызыл
алма-түсінбедім.
|
Сонымен қатар 1-10
баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі
бойынша бағаланады.
|
|