Ұйымдастыру
шылық –
ізденіс
|
Тосын
сәт: Почташы хат әкеледі.
(Конверттің ішінде қиынды суреттер бар)
Хатты ашпас бұрын сендерге жұмбақ
жасырайын.
Жұмбақ
жасыру:
Қашып кеткен
атадан
Қашып кеткен
ападан
Орманда кеше жүр
едім
Домалап шықты
алдымнан
-Дұрыс айтасыңдар. Кәне бәріміз бірге
қайталап айтайық. «Бауырсақ» жаңғырық әдісімен
айту.
Сөздік
жұмыс: бауырсақ.
Билингвальды
компонент: аю-медведь-bear, қоян-заяц- hare,
түлкі-лиса-a fox, қасқыр-волк-wolf, бауырсақ-колобок- the bun
«Бауырсақ» ертегісін мультфильм желісінде
көрсету.
-«Бауырсақ» мультфильмі сендерге ұнады
ма?
-Қандай кейіпкерлер
бар?
-Алдауға, өтірік айтуға болмайды, шыншыл болу
керек. Бауырсақ аңдарды алдап еді, ақырында түлкі оны алдап жеп
қойды.
Балалардың аңдар туралы тақпақтарын
тыңдайық.
Түлкі деген қу
ғой,
Жүрген жері шу
ғой.
Жатып алып
жағада,
Іздегені ду
ғой.
Қорбаңдаған
аюдың
Құлпынайы көп
екен.
Теріп – теріп
аламыз,
Қалтамызға
саламыз.
Ақ қоян-ау,ақ
қоян,
Ұзын құлақ сақ
қоян,
Қаша берсең
орманға
«Қорқағым» деп ат
қоям.
Қасқыр орманда
жортады,
Аяздан ол
қорқады,
Аспанға қарап
ұлиды,
Ауылда малды ториды
Сергіту
сәті:
«Тез отырамыз» музыкалық
сергіту.
“Бауырсақ»
ертегісін
рөлдерде ойнау.
Ойын: «Қай ертегі екенін
тап»
Шарты:
Кубиктегі
берілген суреттер арқылы қай ертегі екенін
табады.
|
-Бауырсақ
Балалар ақырын, қатты, одан да қатты
қайталайды.
Балалар бірге
қайталайды.
Балалар мұқият тыңдап,
көреді.
Иә,
ұнады.
Ата, апа, қоян, қасқыр, аю,
түлкі
Дарина
Айжұлдыз
Аяжан
Камила
Қимылды бірге
қайталайды.
Балалар рөлдерде
ойнайды.
Ойынды қызыға
ойнайды.
|