Материалдар / Ашық ұйымдастырылған оқу қызметі. "Ит және оның күшіктері" (сурет бойынша әңгімелеу)
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық ұйымдастырылған оқу қызметі. "Ит және оның күшіктері" (сурет бойынша әңгімелеу)

Материал туралы қысқаша түсінік
Сурет мазмұнына қарай әңгіме құру білігін жетілідру.(Педагог үлгісі бойынша) Бала бойында сөйлеу және тыңдай білу,сұраққа жауап беру қабілеттерін дамыту. Үй жануарларына деген сүйіспеншіліктерін арттыру,оларға қамқорлық жасауға үйрету.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қырқүйек 2018
1479
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Құлыншақ» ортаңғы тобында ашық ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы

Күні:26.09.2017жБілім беру саласы:КоммуникацияҰйымдастырылған оқу қызметі: Сөйлеуді дамытуТақырыбы: «Ит және оның кішкентай күшіктері» (сурет бойынша әңгімелеу)Мақсаты:сурет мазмұнына қарай әңгіме құру білігін жетілідру.(Педагог үлгісі бойынша)Бала бойында сөйлеу және тыңдай білу,сұраққа жауап беру қабілеттерін дамыту.Үй жануарларына деген сүйіспеншіліктерін арттыру,оларға қамқорлық жасауға үйрету.Қолданылытын көрнекті құралдар:демонстрациялық құрал,қалташада ит суретінің қиындылары болу керек.

Оқу қызметінің кезеңдеріТәрбиешініңіс-әрекетіБалалардың іс-әрекеті
Мотивациялық- қозғаушылықЖұмбақ жасырылады.Адамға серік,Күзетке берік.Дұрыс айтасыңдар,расында адамға серік,үйді күзететін ол ит екен.









Жұмбақтың жауабы ит.
Ұйымдастырушылық-ізденістік-Ал, ендеше бәріміз мұндағы суретке қарайық.Демонстрациялық құрал:Ит және оның кішкентай күшік суреттері.-Балалар,мұндағы суреттен біз нені көріп тұрмыз?-Иттің баласын не деп атайды?-Ал иттің дауысын немесе дыбысын еске түсірейікші?Ит не істейді?(«Үреді»сөзіндегі «Ү»дыбысының дұрыс айтылуын қадағалау)-Ал олар қалай үреді?(«аф-аф дыбысындағы» «ф» дыбысының дұрыс айтылуын қадағалау)-Ит үй жануары ма?Әлде жабайы жануар ма?Дидактикалық ойын: «Кім жылдам?»Мақсаты: иттің дене мүшесі мен таныс болу және оны сипататай білуге үйрету.Шарты:хатқалтадағы (конверт)қиындыларды жылдам біріктіру арқылы ит бейнесін шығару және оған сипаттама беру.-Құрған бейнеге сипаттама берейікші?-Олар қалай жүгіреді?-Олардың жүні жұмсақ,үлпілдек болды.-Біз итті көріп тұрмыз.







-Иттің баласын күшік деп атайды.





-Иттер үреді.







-Ит үй жануарына жатады.

Ойынның шарты мұқият тындап,оны орындайды.-Тікірейген екі құлағы,екі көзі,тұмсығы,арыстандай айбатты.





-Олар тез,жылдам жүгіреді.-Үл-піл-дек.



(«Үлпілдек»сөзін қайталату)Сурет бойынша әңгіме құрау:Демонстрациялық құралдағы «Ит және кішкентай күшіктері».(Балалар,әңгіме құрағанда бірінің сөзі бірі тыңдауға ұсыныс беру,соңында әңгіме құраған баланы мақтау).-Ал, «Ит-адамның досы»дегенді қалай түсінеміз?Сергіту жаттығу.Терезені ашайық,Таза ауа кірсін деп.Жатығуды жасайық,Денем мықты болсын деп.(Тәрбиеші жаттығуды қимыл-қозғалыспен орындатады және екі рет қайталатады) Мақал-мәтел жаттайық:Малды бақсаң қойды бақ,Май кетпейді шарадан.Ит асырасаң сырттан,Қой бермейді қорадан.(Жаттауды жалпылама қайталау әдісі бойынша жаттаттыру)Күшіктің көлеңкесін тапқызу.



-Мен мына суреттен итті және күшіктерді көріп тұрмын.Ит үлкен, ал күшік кішкентай.









Сергіту жаттығуын орындайды.











Тәрбиешінің сөзін қайталау арқылы,мақал-мәтелді жаттап алу.



Рефлек-сиялық-түзетушілікСөйлемді толық құруға ұсыныс білдіру.













Ұсынысты мұқият тыңдап,орындауға тырысу.


Күтілетін нәтиже:Біледі: мақал-мәтелдерді көбірек білу.Игереді: дыбыстары дұрыс айтуға.Меңгереді: иттің дене мүшелерін біледі.









Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!