Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Іс-әрекет кезеңдері | Тәрбиешінің іс-әрекеті | Балалардың іс-әрекеті |
Мотивациялық қозғаушылық. | Жылулық шеңбер. Самал жел бізді желдетші, Күн нұры бізді жарқырат. Таза ауа бізге дем берші, Мөлдір су бізді салқындат. | Тәрбиешімен бірге қайталау. |
Ұйымдастыру іздестіру. | Балалар бүгін бізде қандай күн қане апта күндерін айтып өтейікші. Сенбі, жексенбіде біз не істейміз? Олай болса бүгін қандай күн екенін қайтадан қайталап айтып қандай күн екенін табайық. Дұрыс айтасыңдар бүгін сонда қандай күн екен? Балалар айтыңдаршы қазір жылдың қандай мезгілі? Ендеше қыс айларында қандай айлар бар екен айтайықшы қалай аталады екен? Сонда қазір бізде қандай ай? Балалар қыс айында ауа-райы қандай болады? Далада не жауады? Қардың түсі қандай? Оны қолымызға ұстағанда неге айналады? Ал, суды аязға шығарсақ ол неге айналады? Олай болса балалар біз енді оқу қызметімізді бастайық. Бүгінгі біздің өтетін сабағымыз Қоршаған ортамен таныстыруАл, оқу қызметіміздің тақырыбы: «қыстың ғажайып сәттері» деп аталады. Балалар мына суреттерге қараңдаршы ненің суреттерін көріп отырмыз қане айтайықшы? Жарайсыңдар балалар дұрыс айтасыңдар міне осы көрген суреттердің барлығы қысмезгілінде ойналатын ойындар түрлерімен ойнауға пайдаланатын ойын құралдары болып табылады. Сонымен қатар қыс мезгілінде болатын үлкен мереке «жаңа- жыл»мерекесі. Балалар айтыңдаршы жаңа- жылда бізне құрамыз? Шырша қайда өседі? Шыршаның түсі қандай? Шыршаны құрғаннан кейін оны не істейміз? Шыршаны біздер немен безендіреміз? Балалар осы жаңа- жыл мерекесінде біздерге кім келеді? Аяз ата мен ақшақар бізге не сыйлайды? Балалар айтыңдаршы осы сыйлықтарды аяз ата мен ақшақардан қалай аламыз? Балалар айтыңдаршы шана бізге не үшін керек, онымен не істейміз? Ал, шаңғы, конькимен не істейміз? Дұрыс айтасыңдар Бірақ шаңғымен қандай жерде сырғанаймыз? Ал, конькимен қайда сырғанаймыз қар үстінде ме? Дұрыс айтасыңдар балалар Ал, балалар айтыңдаршы қармен қандай ойындар ойнаймыз? Содан кейін ше?,қардан не жасаймыз? Дұрыс айтасыңдар бірақ, осы аққаланы қалай жасаймыз? Бірінші несін жасаймыз? Содан кейін ше? Ал, көздерін неден жасаймыз? Көмірдің түсі қандай? Көмірдің пішіні қандай? Көмірмен не істейміз? Ал,мұрнын неден жасаймыз? Сәбіздің түсі қандай? Пішіні қандай? Дәмі қандай? Оны қайда қолданамыз? Балалар айтыңдаршы аққаланың пішіні қандай болды? Түсі қандай? Көзі қандай? Ал, мұрны қандай? Балалар аққаланы жылы жерге қойсақ не істейді? Ерігенде ол неге айналады? Ал, суды аязға шығарғанда ол неге айналады? Дұрыс айтасыңдар балалар енді қане сергіту сәтін жасап шынығып, бой жазып алайық. Сергіту сәті Боран соқты оң жақтан, Боран соқты сол жақтан. Қарды жинап аламыз, Алысқа лақтырамыз. Қолымызды қағамыз, Орнымызға барып отырамыз. | Дүйсенбі, сейсенбі, сәрсенбі, бейсенбі, жұма, сенбі, жексенбі. демаламыз. Дүйсенбі, сейсенбі, Сәрсенбі, бейсенбі, жұма сәрсенбі қыс желтоқсан, қаңтар, ақпан. Қаңтар Суық, аяз, боран. қар ақ суға мұзға Шана,шаңғы,конки, аққала, сырғанақтеуіп ойнаған балалар, қар лақтырып ойнаған балалар, шаңғы теуіп ойнаған балалар, шырша және аязата мен ақшақар. шырша орманда жасыл безендіреміз ойыншықтармен аяз ата мен ақшақар сыйлықтар тақпақ айтамыз, би билейміз, ән айтамыз балабақшаға келеміз,сырғанақ тебеміз онымен де, сырғанаймыз қардың үстінде жоқ, мұз үстінде қар лақтырысып, аққала жасап қарды домалатып басын ішін және аяғын көмірден қара дөңгелек от жағамыз сәбізден қызыл сопақша тәтті тамаққа дөңгелек ақ қара қызыл еріп кетеді суға мұзға Тәрбиешімен бірге 3-4рет қайталау |
Рефлексивті түзетушілік | Балалар сонымен бүгін аптаның қандай күні болды?, қазір жылдың қандай мезгілі?, ауа-райы қандай?, далада не жауады?, оның түсі қандай?, қолымызға ұстағанда неге айналады?, ал, аязға шығарсақ неге айналады?, бүгін бізде қандай тақырып болды?, бізде сабақ не туралы болды?, қыс мезгілінде қандай ойындармен ойнаймыз, нелермен сырғанаймыз?, қардан не жасаймыз?, қыста қандай мереке болады?, онда бізге кім келді?, бізге не сыйлады?. | Сұрақ-жауап арқылы барлық бала түгелдей оқу қызметке жақсы араласып отырды. Қыс туралы |
Қорытынды | Ойын Балалар міне мынау бізде қар осы қарды екі бала ортаға шығып, кім бірінші болып көп қаржинап алады екен ойнын ойнайық. Бірінші болып көп қар жинаған бала жеңімпазболады. | 4-5рет қайталатып ойнату |
Нені білді Нені меңгерді | Балалар апта күндерін, жыл мезгілдерін, оның ауа-райын, далада не жауғанын оның түсін неге айналатындарын, қандай сабақ болғанын онда қандай сабақ өткендерін, олардың түрлерін ерекшіліктерін білді, меңгерді. | |
Сергіту сәті Армысың қайырымды аспан ата! Армысың мейірімді жер ана! Армысың шұғұлалы алтын күн! Қуан, шаттан алақай! Күліп шықты бүгін күн! Сау болыңыздар қонақтар, апайлар. Бүгінгі біздің сабағымыз осымен аяқталды. | Тәрбиешімен бірге қайталау. |
Біз қонуға дайынбызРейс аяқтылды.Бәрі жақсы. | Саусақтын қозғалысын баяулата отырып, қолды төмен түсіру тудырықты үстелге қою. |
Тік ұшақтын екі ұшқышы Ұшуға дайындалды-мен дайынмын!-мен де дайынмын | Жудырықты үстелге қойып, бармақты жоғары көтеріп.Баспармақпен сол және оң жақты қозғалту. |
Біз жоғары ұшамызӘне, төменде ағаштар, төбелер, жолдар және егістік далалар.бұл үлкен жер Біз онда да мұнда барғымыз келедіБіз ұшамыз!3 | Бармақпен ызылдап отырашеңбер жасау бармақпен тез – тез айналдыру. Баланың қалауы бойынша бөлме ішінде жүгіру. |
Біз қонуға дайынбызРейс аяқтылды.Бәрі жақсы. | Саусақтын қозғалысын баяулата отырып, қолды төмен түсіру тудырықты үстелге қою. |
Қызықты сөздер | Саусақ қозғалысы |
Жуырда күн суытады Онда не істейміз?Бір қолда бір қолғаКиінуге көмектеседі | Қолды ауызға апарып, алақанды жылыту. |
Жылы, үлкен тон киіп алҚалай жақсы болғаны. | Бастапқы оң қолдың үш саусақтың басын бармақпен басынан соңына дейін сипау |
1,2,3 бірінен соң бірі Киініп алғанын қарашы | Сол сияқты сол қолдың үш саусақғын сипалап өту. |
Есінеп тұр ол балаНе қилып тұрсын киін | Кішкентай бөбекті екі рет сипау. |
Осы қозғалыстарды басқа қолымен қайталау | |
Барлығы өз орында: Қолында қолғап | Қолды жоғары көтеріп, оған қарау, саусақтарды қозғалту |
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз