Амандасу
3
минут
|
Сәлеметсіздер ме, құрметті
ата-аналар!
Бүгінгі жиналысымызға қош
келдіңіздер!
Жиналысымызды бастамас бұрын,
амандасып алайық!
«Жақсы
тілек»
Ата-аналар, барлығымыздың
мақсатымыз бір, яғни саналы ұрпақ, білімді бала тәрбиелеу. Сол
өсіріп отырған кішкентай балапандарымызға, жақсы тілектер айтып,
әрі аналарға қолдау білдірсек.
Өздеріңізге мотивация беретін
сөздерді айтсаңыздарда болады.
|
Шеңберге тұрған
ата-аналар, тәжді бір-біріне тілек пен
тірек сөз айтып кигізіп отырады, балаларына деген жақсы тілектерін
айтады.
|
тәж
|
Менің қызым- менің
гүлім
|
Ал енді мына парта
үстіне көз жүгіртсеңіздер мұнда оқушылардың жазу үлгісі
берілген осы парақтар арасынан өз
қызыңыздың дазған парағын
табыңыз.
Ендеше әр ана өз қызының
жазуын тани алатынын байқап
көрейік.
Оқушылардың сабақтан көп қалуы: негативті әсерлері
Оқушылардың сабақтан көп қалуы білім алудың
сапасына теріс әсер ететін бірқатар негативті салдарға
әкелуі туралы
айту.
Білімнің
жетіспеушілігі
Сабақтан қалу нәтижесінде оқушылар
қажетті материалды игере алмай, білім деңгейлері төмендейді. Бұл,
әсіресе, күрделі пәндер үшін қауіпті, себебі жаңа тақырыптар
алдыңғы білімге негізделеді.
Тапсырмаларды орындауда
қиындықтар
Оқушылар сабақтан қалғанда,
тапсырмаларды орындауда қиындықтарға тап болады. Оларға материалды
өз бетімен меңгеру үшін қосымша уақыт пен күш жұмсауға тура
келеді.
Мотивацияның
төмендеуі
Сабақтан көп қалатын оқушылардың
мотивациясы төмендейді. Олар оқу процесінен алыстап, білім алуға
деген қызығушылығын жоғалтуы
мүмкін.
Отбасындағы әлеуметтік немесе жанжал
туралы сынып жетекшісіне айтпау, ескертпеу
бірқатар проблемаларға әкелуі мүмкін. Бұл жағдай оқушының
психологиялық, эмоционалдық және академиялық жағдайына теріс әсер
етуі мүмкін.
-
Психологиялық
қысым
Отбасындағы жанжал балалардың
психологиялық жағдайына теріс әсер етеді. Оқушылар мұндай стрессті
өз бетімен шешуге тырысып, күйзеліске
түседі.
2. Білімге теріс
әсер
Оқушы сабаққа көңіл бөле алмай, оқу
үлгерімі төмендеуі мүмкін. Стресстің әсерінен назарды шоғырландыру
қиынға соғады.
3. Әлеуметтік
оқшаулану
Оқушы отбасындағы проблемаларды ешкімге
айтпағандықтан, өзін жалғыз сезінуі мүмкін. Бұл оның әлеуметтік
байланыстарын шектеуі, достарымен қарым-қатынасын нашарлатуы
ықтимал.
4. Эмоционалдық
проблемалар
Отбасындағы жанжалдар эмоционалдық
тұрақсыздыққа әкелуі мүмкін. Оқушылардың көңіл-күйі жиі өзгеруі,
агрессивті немесе тұйық болуы
мүмкін.
5. Мәселені шешу мүмкіндігінің
жоғалуы
Сынып жетекшісі немесе мектеп психологы
отбасындағы проблемаларды біле отырып, қажетті көмек көрсете алады.
Ақпаратты жасырғанда, оқушы бұл көмектен
айырылады.
6. Отбасылық жағдайдың
нашарлауы
Оқушы проблемаларды іште сақтап, оларды
ешкімге айтпаса, отбасындағы жағдай одан әрі нашарлауы мүмкін. Бұл,
өз кезегінде, оқушының өміріне теріс әсер
етеді.
7. Мектептегі тәртіп
проблемалары
Отбасындағы мәселелер оқушының
мектептегі тәртібіне теріс әсер етуі мүмкін. Оқушы агрессиялық
немесе түнгі тәртіпсіздік көрсетуі
ықтимал.
Ғаламтордағы қауіпті
ойындар және бала денсаулығына әсері туралы
айту.
(Schoolboy)
|
Ата-аналар парақтарды мұқият қарап, өз қызының
жазуын тануға тырысады. Бұл процесс барысында олардың жазу стилі
мен ерекшеліктеріне назар аудару
керек.
Әр
ата-ана табылған жазу үлгісін таныстырып, қызының жазуы туралы
пікірін, оның ерекшеліктерін айтып
өтеді.
Берілген ақпаратты слайд
арқылы танысып мұқият тыңдайды, өз ойларын қосып ортаға салып дұрыс
дұрыс еместігін
қортындылайды.
Слад
арқылы денсаулығына әсері
туралы түрлі видео роликтерге шолу.
Үйде балаларының телефон, компьютерді қаншалықты жиі қолданатынын,
шектеу қоятыны туралы
айтады.
2024-2025жж.
|


|