×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8(771)-234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады. Тәрбиешілерге, ұстаздарға, оқушыларға, студенттерге арналған турнирлер басталды. Толығырақ
Құрметті аттестация тапсыратын ұстаздар аттестацияға арналған сұрақтар мен оның жауаптары дайын болды. Біз оны арнайы кітапша ретінде шығардық. Толығырақ: 8-(707)-358-15-26 осы номерге дәл қазір хабарласыңыз немесе ватсапқа жазыңыз.

Ата-аналар жиналысының жобасы: «Ата-ана болуды үйрету. Отбасындағы қатынас. Ол қандай болуы қажет.»

Автор:Абдрахманова Әйгерім Ерсінқызы
Бағыты: Сынып жетекші
Бөлімі: Ата-аналармен жұмыс
Сыныбы: Барлық сыныптар
Жарияланған уақыты: 2019-10-09

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

Ата-ана жиналысын өткізу жобасы

Авторы : Абдрахманова Әйгерім Ерсінқызы

ШҚО, Жарма ауданы, Қалбатау ауылы « Георгиевка орта мектебі » КММ

Тақырыбы: «Ата-ана болуды үйрету. Отбасындағы қатынас. Ол қандай болуы қажет. Әкелік және аналық махаббат: балаға оны қалай көрсетуге, естіруге және сездіруге болады.»
Мақсаты: Бала тәрбиесінде ата-ананың алатын орнының ерекше екенін түсіндіру; ата-ана бойына өздерін тәрбиеші мұғалім ретінде қарауда қызығушылықтарын дамыту; баламен дұрыс тіл табысуға, сөйлеу мәдениетін үнемі қолдауға ой салу.Тақтаға ұлағатты сөздер жазған парақшалар ілінеді: «Таяқтау оңай, тәрбиелеу қиын», «Балақан өсіру — Балапан ұшыру емес», «Бала нені білсе жастан, ұядан — өле өлгенше соны таныр қиядан», кестелер, т.б.Әдістер: әңгімелесу, түсіндіру, сұрақ-жауап, ойын, тренринг, сынтұрғысынан ойлау технологиясы, тыныштық сәті.Құрал-жабдықтар: маркер, сахналауға керекті заттар, А4 формат, түрлі-түсті қарындаштар.
  • Сәлемдесу : «Тайпалар сәлемі»
  • Афермация: «Джунглидағыжаңбыр»
  • Баяндама “Ата-ана махаббаты”
  • Бейнеролик «Бала тәрбиесі»
  • Жаттығу: «Ашығын айтсам....»
  • Жаттығу: Қимыл қозғалыс арқылы жауап беру
  • Ойын «Балама қандай жылулық беремін?»
  • Аңыз «Мінсіз емес»
  • Тренинг «Бақытты отбасы мекені»
  • Рефлексия
  • Ата – аналарға кеңес
  • Қорытынды
Кіріспе сөзМұғалім: — Құрметті ата-аналар, қонақтар! Бүгінгі «Ата-ана болуды үйрету. Отбасындағы қатынас. Ол қандай болуы қажет. Әкелік және аналық махаббат: балаға оны қалай көрсетуге,естіруге және сездіруге болады» атты жиналысына хош келіпсіздер! Сіздермен бас қосып пікір алысудағы мақсатымыз отбасындағы бала тәрбиесін дұрыс жолға қою, білімге деген ынтасын арттыру. Сонымен қатар ата-аналардың бала тәрбиесіндегі шешуі табылмай жүрген мәселелер болса, ойымызды ортаға салайық деп отырмыз. Бала тәрбиесінің алғашқы алтын қазығы-жанұясы. Жанұялық тәрбие ата-анамен бала арасындағы қарым-қатынастық жүйе. Олай болса, ата-ана осы жүйені ғылым мен өмір ретінде жан-жақты менгеру қажет. Ұлы данамыз Әл-Фараби ең бірінші білім емес, тәрбие берілуі керек, тәрбиесіз берілген білім адамзаттың қас жауы дегені бәрімізге мәлім.Жас бала анадан туғанда екі түрлі мінезбен туады. Біреуі – ішсем, жесем, ұйықтасам деп тұрады. Біреуі білсем екен демекілік. Не көрсе соған талпынып, “ол немене?”, “бұл немене?” деп, “ол неге үйтеді?”, “бұл неге бүйтеді?” деп, көзі көрген, құлағы естігеннің бәрін сұрап, тыныштық көрмейді. Мұның бәрі – білсем екен, көрсем екен, үйренсем екен дегені. (Жетінші сөз)
  • Сәлемдесу: «Тайпалар сәлемі»
«Сәлем – сөздің анасы» демекші кез-келген жерде, қандай жағдайда болмасын адамдар бір-бірімен қарым-қатынасқа жеңіл өту үшін алдымен амандасып, сәлем алысқаннан кейін жұмысы жөнінде сөз қозғайды. Бұл қашанда осылай болған, болады да, болуы керек. Дүниежүзіндегі сан алуан халықтардың сәлемдесу салты да түрлі-түрлі болып келеді. Қазір сіздерге бірнеше елдің амандасу салтын көрсетемін.1. «Еуропалықтар» — қолын қысады.2. «Жапондықтар» — иіледі.3. «Оңтүстік африкалықтар» — арқаларымен үйкелеседі.4. «Солтүстік африкандықтар» — оң қолын алдымен маңдайына, одан соң еріндеріне, содан соң кеудесіне әкеледі.5. «Замбезиде» Африка – тізе бүгіп, алақандарын соғады екен.6. Үндістер/ оңтүстік Америка/алақандарын бір-біріне қойып жоғары қаратып қастарына тигенше көтереді.7. Ал енді, өзіміздің ұлттық қазақша амандық – саулық сұрап, қал-жағдайымызды біліскенге не жетсін! Олай болса, қол алысып бір-бірімізбен сәлемдесейік.
  • Жаттығу: «Джунглидағы жаңбыр»
Мұғалім: «Тар шеңбер болып тұрамыз. Джунгли орманындамыздепойлайық. Ауа-райыбастапқыдакереметболды. Күнкөтерілгендеөтеыстық, ауақапырықболды. Бірмезгілдесамалжелсоқты. Алдыңыздатұрғанадамныңарқасынақолыңызбенжеңілқимылдаржасаңыз. Желкүшейетүседі (арқағабатыңқырайтынқимылдаржасалады). Құйынбасталады (күштіайналысқозғалыстарынжасаңыз). Соданкейінжайжаңбырсіркіреді (көршініңарқасынсаусақтарыңментүртесіз). Соданкейінқайтаданнөсержауып, сосынжайжаңбыр, оданкейінкүнашылады. Ендіжаттығудыауысыпжасайсыз. Талдау: -мұндайжаттығуданкейінөзіңіздіқалайсезіндіңіз? -жаттығулардыорындағандақайәрекеттержағымды, қайсысыжағымсызболды? -өзсезімдеріңіз бен көңіл-күйлеріңіздібөлісіңдер».
Баяндама «Ата-ана махаббаты»Шыр етіп сәби дүниеге келген сәттен бастап ата-ана алдында нәзік те қиын, қыр-сыры мол үлкен қоғамдық міндет тұрады. Ол — бала тәрбиесі. Бала тәрбиесінде алғашқы ұстаз — ата-ана. Бала үшін үй ішінен, ата-анадан артық тәрбиеші жоқ. Адамгершілік, бауырмалдық, татулық, қайырымдылық, әдептілік, инабаттылық сияқты қасиеттер — жанұяда тәрбие балаға сөзбен, теориямен дамымайды, үлкендердің үлгісімен сіңеді. «Әкеге қарап ұл өсер, шешеге қарап қыз өсер» дейді халық даналығы. Бала кішкентай кезінен-ақ әр нәрсеге әуестеніп үлкендерге көмектескісі келеді. Бұған кейбір әке-шеше «жұмысымды бөгейсің, істеп жатқан ісімді бүлдіресің» деп ұрысып жіберуі мүмкін. Бұл қате түсінік. Керісінше, өзің жұмыс істеп жүргенде баланың қолынан келетін ісіне жағдай туғызып, оның үйренуіне көмектескен орынды. Тіпті балаға берген тапсырмаңыздың аяғына дейін орындаулына төзімділікпен бақылау керектігін де ұмытпаған жөн. Өстіп баланың бірте-бірте еңбекке деген болашағына жол ашылады. Әрі істеген ісін ұқыпты да тындырымды орындауына бағыт бересіз. Баланың жақсы ісін мадақтап, терісін оң етіп түсіндіріп отырса, ол да ересектерді сыйлап, кез келген тапсырмасын орындауға қарсылық білдірмейді. Орынсыз ұрысу,зеку, сұрақтарына дөрекі, келте жауап беру немесе әділ талап қоя алмау ата-ананың беделін түсіреді.


  • Бейнероликтен қандай ой түйдіңіздер?

  • Сөйлемді аяқтау-жаттығуы.
  • 1.Мен баламмен сөйлескенді ...
  • 2.Мен балама сенемін себебі...
  • 3.Мен баламдыжақсыкөремін,өйткені....
  • 4.Менің балаларым..........
  • 5.Менің балам қасымдаболғанда, мен....
  • 6.Мен баламныңмағанренжімегеніңқалаймын, себебі....
  • 7.Қорқамын менің балам.........
  • 8.Мен баламаризашылықбілдіремін, себебі........
  • 9.Мен баламды........көргімкеледі
  • 10.Мен отбасымды ....санаймын.
  • 11.Мен үшін,мағанменің балам...
  • 12.Мен ата-анамдысыйлаймын, себебі......
  • 13.Мен әрқашандабаламақалаймын...
  • 14.Мен сырымменбаламмен....

Жаттығу: Қимыл қозғалыс арқылы жауап беру«иә» десеңіздер – қолдарыңызды шапалақтаңыз.«жоқ» десеңіздер – аяқтарыңызды тарсылдатыңыздар.1. Журнал бетіндегі мақалалардан, теледидардағы бағдарламадан тәрбиеге байланысты сұрақтарды тыңдап, қарап жүресіз бе?2. Балаға тәрбие беру кезінде үйде ата-ана (жанұя) бірдей ықпал жасай ма?— егер «жанұя» десеңіздер- жымиыңыздар.— егер «қоршаған орта, қоғам» десеңіздер қолымызды алдыға созамыз.3. Бала тәрбиелеу жауапкершілігі кімде деп ойлайсыз?— егер «әке» десеңіздер – қолды шапалақтаңыз,— егер «шеше» десеңіздер – қолды бұлғаймыз.— егер «екеуі» десеңіздер – орнымыздан тұрамыз.
Күннің суреті салынған ватман. Сіз жылуыңызды беріп жатқан күнсіз. Сізден тарап жатқан шуақтарды қалай деп атайсыз. Ата-аналар шығып балаларына күн сияқты қандай жылулық беріп жатқандарын жазулары керек. Мысалы: «Мен баламды мейірімді, жылы сөздер айтып оятамын», «Мен балама күніне бірнеше рет жылы сөздер айтып аймалаймын», «Мен мейірімдімін» т.с.с. Енді шуақты күнімізге қарайықшы. Ол да аспандағы күн сияқты өзінің жылуын, мейірімін уақыт таңдамай, орын таңдамай сыйлап жатыр. Біз де, ата-аналар, өзіміздің балаларымызды ешқандай талап қоймай жақсы көруіміз керек.
Ертеде бір су тасушының екі үлкен қыш құмырасы болыпты. Құмыраның біреуі жарық болыпты, сол жарықтан бұлақтан ауылға жеткенше жарты суы ағып кетеді екен. Ал екінші құмыра мінсіз болыпты. Екі жыл бойы су тасушы ауылдастарына бір жарым құмырадан су тасыпты. Әрине, мінсіз құмыра өзінің жетістігін мақтаныш ететін. Ал жарық құмыра болса, өзінің жарты ісіне ұялып, байғұс болып жүретін. Бір күні құмыра су тасушыға былай дейді:«Мен өзімнің тірлігіме ұяламын және сенен кешірім сұраймын.Не үшін ұяласың?Менің бүйірімдегі жарығымнан су ағып тұрады. Сен өз жұмысыңды орындап жүрдің, бірақ менің кесірімнен жұмысыңның жарты нәтижесін ғана алдың» – деді құмыра. Сол кезде су тасушы:Мынау жолдың жиегіндегі гүлдерге қарашы. Сен олардың арғы бетте емес, сен жақтағы бетте ғана өсіп тұрғанын байқадың ба? Мен сенің кемшілігіңді әрдайым білетінмін.Күнде бұлақтан шыққаннан сен жолдағы гүлдерді жарық құмыраңнан аққан суыңмен суаратынсың.Екі жыл бойы сол гүлдерге қарап мен қуанатынмын. Сенсіз бұл сұлулық болмас еді!- Бұл аңызда қандай мағына жасырылған!Балалардың бойында әр түрлі, жеке, есте қаларлықтай өздерінің қайталанбас қылықтары бар. Соларды тек сезе біліп, түсінуіміз керек.
«Бақытты отбасы мекені» тренинг
Тренрингмақсаты: ата-ана баласын қалай жақсы көретінін көрсету.Әр қатысушыға үй қаңқалары берілген. (шатыр, мұржа, кабырға, терезе, есік т.б) Ары қарай ата-ана әр суреттерді жабыстыра отырып, мағынасын түсіндіріп қорғауы тиіс. Мысалы: шатыр не үшін? Мұржа не үшін? саусақта жазылған әріптерден басталатын баласының қасиеттерін айтуы керек. Суреттерді жабыстыру кезінде баланы жанұяда неге теңейтінін салса болады. Суреттер ватманға жабыстырылады.
Рефлексия парағыАта-ананың аты-жөні:____________________________________________________Жиналыстың жүргізілген күні___________________________________________Менің тренинг барысында түйгенім__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________




Қорытынды:Жоғарыдағы даналық сөзге сүйенсек, мұғалімдер балаларға үлкен адамдық бағыт беруі үшін тек ата-анамен бірігіп жұмыс істеу керек екенін ескерткен. Сондықтан, балаңыздың тамағының тоқтығы мен көңілінің көктігіне қарайтын, құр асыраушысы рөлінен шығып, ендігі жерде, сіздің алдыңызда балаңыздың білім алу жолындағы серіктесі болу міндеті тұр.

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

Материалды сайттан тегін жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.