Материалдар / Атадан қалған жауһар жыр
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Атадан қалған жауһар жыр

Материал туралы қысқаша түсінік
Музыка пәні мұғалімдеріне әдістемелік көмек. Блум таксономиясы бойынша қмж әзірлеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Сәуір 2021
413
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пəн: Музыка

М.Бегенов мектебі

Пəн: Музыка

Мұғалімнің аты-жөні: Сырымова Ж

Сынып: 4

Қатысқандар саны: 15

Бөлім

3-бөлім. Мәдени мұра

11-сабақ

Атадан қалған жауһар жыр

Осы сабақта қол

жеткізілетін оқу

мақсаттары (оқу

бағдарламасына

сілтеме)

4.1.1.1 – музыкалық көркемдеуіш құралдардың көмегімен əуеннің жанрын,

көркемдік образдарын анықтау жəне салыстыру;

4.1.3.1 Музыкалық көркемдеуіш құралдардың көмегімен шығарманы орындау және импровизациялау;

4.1.3.3 – ауызша жəне жазбаша жұмыстарда негізгі музыкалық ұғымдарды

қолдану;

4.2.1.1 – Музыкалық шығармашылық жұмыстарды жасау үшін өз идеясын ұсыну және түрлі материалдар мен ресурстар таңдау.

Сабақтың мақсаты

эпос, жыр, жырау, терме ұғымдарының мазмұндық мəнін біледі,

сипаттайды;

жыршы, жырау, термеші, əнші, күйшілердің орындаушылық

ерекшеліктерін ажыратады;

суырыпсалма (ақындық, əншілік) өнерін сипаттайды, қолдануға тырысады.

Кейбір оқушылар:

мəдениет, музыкалық мұра ұғымдарын жеткізеді;

Бағалау критерийлері

Оқушылар мақсатқа жетті:

мəдениет, музыкалық мұра ұғымдары туралы түсінеді;

жыр, терме жанрын ажырата алады;

эпос, жыр, жырау, терме ұғымдарының мазмұндық мəнін біледі;

жыршы, жырау, термеші, əнші, күйшілердің орындаушылық

ерекшеліктерін ажыратады;

суырыпсалма (ақындық, əншілік) өнерін сипаттай алады.

Тілдік мақсаттар



Оқушылар:

вокалдық, аспаптық бағдарламалық музыканы біледі;

музыкалық ұғымдарды, шығармаларды талдау барысында қолдана алады;

музыкалық мəдени мұралардың жанрлық ерекшеліктерін сипаттай алады.

Құндылықтар

Халық музыкасын тыңдау арқылымәдени тұлғаларды тәрбиелеу

Пəнаралық

байланыстар

Тарих,. Əдебиеттік оқу

Бастапқы білім

Домбыра асыл мұра

Сабақ барысы

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-əрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Білу «Алпамыс батыр жыры» үзінді видеоролик көрсету.

2. Түсіну. Батырлар жыры туралы мәлімет. Жырау, жыршы ұғымдарын түсіндіру. Бұхар жырау Қалқаманұлы


Оқулық, үнтаспа

Сабақтың ортасы

















3. Талдау

Берілген сызбаға қарап анықтама беру,терме, термеші ұғымдарын еске түсіру

4. Қолдану Топтық жұмыс «суреттер сөйлесін»


«Биік тауға жарасар» термесін орындау.


Биік тауға жарасар,

Ығынан тиген панасы,

Терең сайға жарасар,

Тобылғылы саласы,

Ер жігітке жарасар,

Қолына алған найзасы,

Би жігітке жарасар,

Халқына тиген пайдасы.

Оқулық, үнтаспа.
















Сабақтың соңы

5.Жинақтау

Тест сұрақтары ия/жоқ

«Алпамыс батыр» жыры эпостық жырға жатады –ия

Алпамыстың әкесі – Тоқтарбай-жоқ

Алпамыстың қарындасының аты Қарлығаш – ия

Алпамыстың тұлпары Тайбуырыл – жоқ

Алпамыстың туған жері Маңғыстау - жоқ

6. Бағалау «Алпамыс батыр»жырының бүгінгі таңдағы маңызы қандай?

Н. Серікбаева «Алпамыс батыр»тыңдау.

Рефлекция: «Сабақта өзіңді бағала»

Сабақ, Сабақта, Сабақтан

Оқулық, үнтаспа

Саралау –

Оқушыларға қалай көбірек қолдау

көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті

жоғары оқушыларға қандай міндет

қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау –

Оқушылардың

материалды меңгеру

деңгейін қалай тексеруді

жоспарлайсыз?

Денсаулық жəне

қауіпсіздік

техникасының сақталуы










Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!