Бағыты | Міндеті | Түзете –дамыту жұмысының мазмұны |
1.КЕЗЕҢ |
Баламен қарым –қатынас орнату | 1) Эмоционалды қарым- қатынасты қалыптастыру . 2)Белсенділікті дамыту.3) Қарым- қатынастылықты дамыту. 4) Қабылдау және қиялды дамыту. 5)Кеңістіктік үйлесімін дамыту. 6)Көру және сезу арқылы қабылдауын дамыту.7)Сөйлесу арқылы қарым-қатынасқа түсуін дамыту.8)Тұлғалық-мотивациялық үрдісін дамыту. | Танымдық процестерінің, эмоциялық-еріктік саласының диагностикасы. - «Қолдар» және «Хоровод» ойындары- " Жетелеуші", "Құстар", "Қуаласпақ".- «Мысықты сипа»,«Қуыршақпен ойна» ойындары- Шифрленген сурет. Өрнек құрастыр.- Психотехникалық ойындар: ойыншықтар үшін орын тап, фигураларды жина (Сеген тақтасы)- Доппен шақыр. Сөйлемді аяқта.- Менің отбасымСюжеттік- дамыту ойындары. "Мурзик ойнауға келді "- Қозғалысты-рөлдік ойындар. "Тентек маймыл"-Қозғалысты-жарыс ойындары. Достар үшін үй салайық.. Ең епті. |
2.КЕЗЕҢ |
Қоршаған ортамен таныстыру | 1) назар аудару қабілетін дамыту;2) зейін тұрақтылығын дамыту;3) ырықты зейінін дамыту ;4) зейін көлемін дамыту;
| Жыл мезгілдерінің ауысуы туралы бастапқы түсініктерді қалыптастыру.Табиғат құбылыстарына қызығушылығын қалыптастыру және оларды бақылауға дағдыландыру.Маңайындағы заттармен таныстыру, оларды қолдана білуге дағдыландыруЕресектердің еңбегі туралы түсініктерді қалыптастыру. Үй жануарлары мен құстар, олардың балалары, өмір салты туралы бастапқы түсініктерді қалыптастыру. |
Ауызекі сөйлеуін дамыту. | 1) геометриялық фигураларды қабылдауын дамыту, 2) қабылдау дәлдігін дамыту 3) түстерді айыра білуін дамыту | Сөйлеу кезіндегі түсінуін кеңейту. Түсінген сөздерін бекіту. Пассивті сөздік жинақтау. Сөйлесу қарым-қатынас қажеттілігіне тәрбиелеуЖағдаяттық сөйлеу кезіндегі қарапайым сөйлемдерді түсінуін дамыту. Берілген нұсқауларды түсініп, орындауын қалыптастыру.Жалпылама сөздерді түсінуге үйрету: ойыншықтар, киім, аяқ киім, ыдыс-аяқ, жануарлар, құстар.Бұл кім? бұл не? сұрақтарына жауап беруге үйрету.Сөйлемді аяқтау дағдысын қалыптастыру, ересектердің артынан өлеңдердің, жаңылтпаштардың, мақалдардың сөздерін қайталап айтуға үйрету. |
Қарапайым математикалық ұғымдар. | 4) уақыт аралығы ұзақтығын қабылдауын дамыту, 5)тәулік бөліктері туралы түсінігін дамыту ,6) жыл мезгілдері туралы түсінігін дамыту ,7) кеңістікті қабылдауын дамыту, 8) бақылағыштығын дамыту, | Геометриялық фигураларды (шеңбер, төртбұрыш, үшбұрыш), формаларын (дөңгелек, шаршы, үшбұрыш) айыруды түсіну. Заттардың түсі, көлемі, пішініне қарай топтастыруға үйрету. Үлкен, кішкентай сөздерін пайдалана білуге үйрету. Көлемі, ұзындығы, ені, биіктігі жағынан бірдей немесе қарама-қарсы екі затты салыстыра білуге үйрету. Заттардың саны мен мөлшері бойынша (көп, біреу, бірде-бір) анықтау.Тікелей 5-ке дейін санай білуге үйрету. 1,2,3 сандары бар заттарды сәйкестендіруге үйрету. |
Сенсорлық дамуы | 1) ойлау процестерін дамыту: қорыту, алаңдау, елеулі белгілерін бөлу 2 ойлауының икемділігін және сөздік қорын ) дамыту3) тапқырлығын дамыту. | Балалардың түсті ажыратуын (алдымен салыстыру деңгейінде, содан кейін сөз арқылы көрсету деңгейінде) дамыту.Сөзі жоқ дыбыстарға зейінін қалыптастыру, оларды танып, ажырата білуге үйрету.(екі әр түрлі қарама-қарсы сазды музыкалық ойыншықтар: балға, сырнай және дауылпаз, қоңырау және ысқырық). Көру арқылы қабылдауын дамыту, қарама-қарсы көлемді, пішінді заттарды салыстыру және ажырата білу. (дөңгелек — шаршы), түсі (қызыл — сары — жасыл — көк) Қарапайым үйлестірімділікті игеру - берілген белгілері бойынша орналастыру : түсі, көлемі. Қолмен ұстап сезіну арқылы заттарды тани және айыра білу дағдыларын қалыптастыру. |
Психикалық функциялардың дамуы. | 1) көру, есту және сезу арқылы жады көлемін ұлғайту2) ассоциативті және жанама тәсілдері арқылы ойын және тікелей білім беру процесінде заттарды есте сақтау қызметін дамыту. | Ақырын және қатты дыбыстайтын ойыншықтар дауысын, ақырын және қатты сөйлеген сөздерді қабылдау кезінде есту жадысын дамыту.Екі бірдей кесілген суреттермен жұмыс арқылы көру жадысы мен зейінін дамыту.Таныс заттарды топтау мен жіктеу арқылы көрнекі-әрекетті және көрнекі –бейнелі ойлауын дамыту. (ойыншықтар, киімдер, ыдыстар, жануарлар) Қарапайым қорыту деңгейінде 4-ші артықты бөліп алу (мысалы,3 қоян және 1ұшақ). |
-Уақытша және кеңістіктік түсініктердің дамуы. | Қиялын және шығармашылық қабілеттерін дамыту. | Өз денесінің схемасы мен өзінен негізгі бағытта болжам жасай білуге үйрету. (жоғарыда, төменде, алдында, артында).Тәулік бөліктерін ажыратып, атай білуін қалыптастыру (күн және түн)
|
Қолдың ұсақ моторикасының дамуы | қолдың ұсақ моторикасын дамыту | Сындарлы праксисКесуге арналған дайын суреттермен жұмыс арқылы ұсақ моторикасын дамыту (2-4 бөліктерден тұратын тік және көлденең кесуге арналған).Пирамидаларды сақиналарының көлеміне қарай жинау.Формалар жәшігімен жұмыс дағдыларын меңгеру.(Сеген тақтасы түрлі) 4 -8 кертіктері бар тақтадан.3-4 таяқшалардан фигуралар құру.Кюизенер таяқшаларымен жұмыс.Графикалық дағдыларын дамыту.Дұрыс отыруға үйретуҚарындашты дұрыс ұстауға үйрету.Параққа біркелкі етіп нүктелер түсіруге үйрету.Тік, көлденең және қисық сызықтар салуға үйрету.Дайын суретті бояуға үйрету.Дөңгелек салуға үйрету. |