Cабақ: «Әуе көліктері » | Тайтөбе орта мектебі |
Күні: 09.02.18 | Мұғалімнің аты –жөні:ТурсунаеваҚ.А
|
Сынып : 5«А» | Қатысқандар: | Қатыспағандар: |
| 5.3.5.1-оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып жинақы мәтін жазады:5.1.3.1.-тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну;негізгі және қосымша ақпаратты анықтау: |
Табыс критериесі | Барлық оқушылар орындай алады: |
| тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді; |
| Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
| негізгі және қосымша ақпаратты анықтай алады |
| Кейбір оқушылар орындай алады: |
| оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып жинақы мәтін жазады:
|
Тілдік мақсат | Түйінді.сөздер мен сөз тіркестері:жарнама, қайық, катамаран |
| Сыныптағы диалог / жазылым үшін сай келетін тіл стилі: |
| Талқылауға арналған сұрақтар:-Әуе жолы көліктеріне нелер жатады ? |
Алдыңғы оқу | Су көліктері |
Жоспар |
|
Жоспарланған уақыт есебі | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Ұйымдастыру кезеңі
Қызығушылықты ояту
| Ширату (Ұ) Мәтінмен жұмыс Мәтінді оқу. (жеке, жұпта,
«Сен қай көлікті таңдар едің ?»Суреттердің ішінен бір көлікті таңдап алу. Шеңбер бойына тұрып, бір –біріне доп лақтыру арқылы таңдаған көлігі туралы жарнама жасап айту. | оқулық
кесте
доп
|
Ортасы | (Ө) Берілген жарнамаларды жеке оқу. Өздері жарнама құрастыру. (Т) Топта жеке құрастырған жарнамаларын қарап, топтастыру. Ойланып, жарнамаға айналдыру, постер жасау, (Ж) Сурет бойынша әңгімелеу. Мұғалім оқушыларға өздерінің тұратын жерінен мектепке дейінгі жолдың картасын сызғызады. Оқушылар картаны сызып, жол бойында орналасқан жол белгілерін еске түсіріп орналастырады. Жолдағы қауіпті жерлерді белгілейді.Әңгімелеу барысында сын есімнің шырай түрлерін,сын есімді зат есім орнына қолданады. Ол үшін сын есімнің шырай түрлерін түсіндіремін, оқушыға қолдануға болатын сөздер тізбегін ұсынамын. Мысалы: тым үлкен, аса қауіпті, қауіпсіздеу, жақынырақ, алыстау,жап-жақын т.с.с Салған жол картасына сүйене отырып, өздері тұратын мекенді, өздері куә болған жол оқиғасын сипаттап жинақы мәтін кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып жазады. «Аirbus A 380» ұшағы туралы мәлімет таратып, жолаушыларға жарнама жасау | Кесте
А3 формат, маркер, суреттер
|
Соңы | Біз көбінесе жол көліктерімен жүреміз.(Ө) Көлікті белгілерімен сәйкестендір.Қайықта отырғандағы қауіпсіздікҚоғамдық көліктердегі әдептілікАвтобус ішіндегі шартты белгілерді сөйлемге айналдыру. (шылым шекпеу, аңдарды кіргізуге болмайды,т.б. )
| жұмыс дәптері |
Қосымша мәліметтер
|
Саралау –оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушға тапсырманы қалай түрлендіресіз ? | Бағалау –оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз ? | Пәнаралық байланыс: Денсаулық және қауіпсіздік АКТ –мен байланысҚұндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) |
Рефлексия |
|
|
Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма ?Бүгін оқущылар не үйренді ?Сабақ қалай өтті,қандай -тапсырмада берілген сөздерді оқуға беріледідеңгейде өтті ?Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым ?Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге ? |
|
|