Материалдар / Бағдарламалау тілдері. 7 сынып Сабақ жоспары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Бағдарламалау тілдері. 7 сынып Сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Бағдарламау тілдері не үшін қажет? Бағдарламау тілдерінің көмегімен қандай мәселелерді шешуге болады? Сізге таныс болуы мүмкін бағдарламау тілдерін атаңыз?
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Сәуір 2022
647
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары


Ұзақ мерзімді сабақ жоспары:

Мектеп

7.3А Жобалық жұмыс

Мұғалімнің аты -жөні:

Күні/сынып: 7

Қатысушылар саны/қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы: «Программалау тілдері».

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.1.2.1 «бағдарламау тілі» және «бағдарламау жүйелері» түсініктерін айыра білу

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар білетін болады:

Бағдарламау тілдерініңі жүйеленуін, бағдарламау тілдерінің айырмашылық ерекшеліктерін, олардың артықшылықтары мен кемшіліктерін; жоба бойынша қалай есеп жазу керектігін

Оқушылар істей алады:

Әртүрлі бағдарламау тілдерінің артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтайды; бағдарламау тілінде кодтар жазады

Тілдік мақсаттар

Оқушылар біледі:

Жоба бойынша қалай есеп жазу керектігін; бағдарламау жүйелері мен тілдерін классификациялай алады және оларды жобаны жазу үшін қолданады.

Оқушылар істей алады:

Бағдарламау тілінен бағдарламау жүйесін айыра алады; әртүрлі бағдарламау тілдерінің артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтай алады; жоба бойынша есеп жаза алады.


Пәндік лексика және терминология:

Процедуралық Бағдарламау

procedural programming

Процедуралық емес бағдарламау

non-procedural programming

Структуралық бағдарламау

structured programming

Объектілі-бағытталған бағдарламау (ОББ)

object-oriented programming (OOP)

Декларативті бағдарламау

declarative programming

Сценарийлер тілі

script language

Оқиға

Event

Сипаты

Property

Анимация

Animation

Модуль

Unit

Форма

Form

Компонент

Component

Айнымалы

Variable

Компиляция

Сompilation

Интерпретация

Interpretation

Қолданушының интерфейсі

Graphic User Interface

Кроссплатформерность

Cross-platform

Алгоритм

algorithm

Түсініктілік

intelligibility

Детерменированность

determinacy

Бұқаралық

mass character

Нәтежиелік

effectiveness

Блок-схема

flowchart

Сызықты алгоритм

linear algorithm

Тармақталушы алгоритм

branching algorithm

Бағдарламалық код

programming code

Модельдеу

modeling

Алгоритмнің модулі

algorithm module/unit

Бағдарламау тілдері

programming language

Өмірлік цикл

life cycle

Жобаны өңдеу

create project


Диалога/хат үшін пайдалы сөйлемдер:

Бағдарламау тілі – бұл…

Бағдарламау жүйесіне кіреді…

Бағдарламау тілі келесілер бойынша жүйеленеді …

Менің жобамның тақырыбы, мақсаты және міндеттері ….


Құндылықтарға баулу

  • Өмір бойы оқу;

  • Құрметтеу;

  • Ынтымақтастық.

Пәнаралық байланыс

Тарих.

АКТ қолдану дағдылары

ЖК – да жұмыс істеу дағдысы.

Алдын ала білімдері

Бағдарламау тілдері туралы алдында алған білімдер



Сабақ барысы


Сабақты жоспарлаған кезеңдері

Сабақта жоспарланған қызмет


Ресурстар

Сабақтың басы



0 - 8 мин.


Ұйымдастырушылық сәт: Журнал бойынша сабаққа қатысушыларды тексеру. Сыныптағы тәртіп ережесімен танысу. Оқушыларды сабақтың тақырыбымен, оның мақсаттары және критерийлерімен таныстыру.



(P) Келесі бағдарламалық өнімдерді жасау үшін қандай тілді қолданар еді және неге:

  1. Операциялық жүйе;

  2. Компьютерлік ойын;

  3. веб-браузер;

  4. медиа ойнатқыш;

  5. мобильдік телефонның қосымшасы;

  6. интернет дүкеннің беті;

  7. Тестер.


(К) Бағдарламау тілдері не үшін қажет? Бағдарламау тілдерінің көмегімен қандай мәселелерді шешуге болады? Сізге таныс болуы мүмкін бағдарламау тілдерін атаңыз?






Презентация














Сабақтың ортасы

9- 30 мин.

(К) Бағдарламау тілінде жазылған алгоритм қандай негізгі қасиеттерге ие болуы керек?


(W) Төмен және жоғары деңгейдегі тілдер туралы видео фрагмент қарау


(W) Бағдарламау тілдерінің классификациясын қарастырамыз: жоғары және төмен деңгейдегі тілдер.Оқушылар келесілер бойынша бағдарламау тілдерінің классификациясына класстерлер құру үшін Ғаламтор желісінің материалдарын қолданады :


1) буындарға

2) түрлерге

3) тақырыптарға


Оқушылар өздерінің зерттеулерінде жүргізілген зерттеулерін сипаттау үшін плакаттар, дисплей, презентация немесе жазбаша жұмыс тұрінде көрсетеді.


Мұғалім әрбір тілдің типіне мысал көрсетеді. (P) Оқушылар бағдарламау жүйелері мен тілдерді осыған дейін қолданғандарымен салыстырады.


Кейін оқушылар зерттейді:

  • Жоғары және төмен деңгейлердің арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтар

  • Екі типтің де кілттік ерекшеліктері

  • Екі типтің артықшылықтары мен кемшіліктері.


Оқушылар жоғарыдеңгейлік және төмендеңгейлік тілдердің артықшылықтары мен кемшіліктерін зерттеп, оларды ауызша, плакатта немесе слайдтық презентацияның көмегімен көрсетеді. Выбирают язык для проекта.






Видео 1:



Tutorialspoint.com (Сoding Ground бағдарламау жүйелері мен тілдердің түрлері)


Popplet.com (кластер жасау)










Tutorialspoint.com (Сoding Ground бағдарламау жүйелері мен тілдердің түрлері)



Таратылатын материал: Инфографика (БТ классификациясы)

32 - 38 мин.


(W) Оқушылар өздеріңнің зерттеулерін қорғайды.


Сабақтың соңы

39 - 40 мин.

Жаңа материалды қорытындылаймыз. Рефлексия жүргіземіз «2 жұлдыз бір тілек» стикерларда. Оқушыларды өз – өздерін бағалау үшін, екі жұлдызды және бір тілекті қолдануын сұраңыз . 2 зжұлдыз = 2 сәт, олар жетістікке жеткен. Тілек = жақсартылуы мүмкін бірдеме.

Презентация слайд 9

Қосымша ақпарат

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!