Ұйымдастырылған оқу-іс әрекетінің
техкартасы
Топ: «Ботақан» кіші
топ.
Білім
саласы: Таным
ҰОҚ: Жаратылыстану
Ұйымдастырылған оқу қызметінің
тақырыбы: «Балабақша өз
үйім»
Ұйымдастырылған оқу қызметінің
мақсаты: Балабақшаның ауласындағы өсімдіктерді, ағаштарды, гүлдерді
бақылау
Ұйымдастырылған оқу
қызметінің міндеттері:
1. Балабақшада еңбек ететін адамдардың
мамандықтарымен таныстыру
(медбике,аспаз).
2. Балабақшаның балаларды көп нәрселерге
үйрететінін және жақсылыққа тәрбиелейтін орын екенін
түсіндіру.
3. Балабақшада
еңбек ететін адамдардың еңбектерін бағалай білуге тәрбиелеу.
Балаларды мейірімді болуға
баулу.
Қолданылатын
көрнекі құралдар: суреттер:
аспаз, медбике,
дәрумендер, азық-түліктер, айна, ойыншық торғай, үлестірмелі
материалдар.
Сөздік
жұмыс:аспаз,
дәрігер.
Билингвальды
компонент: хатқалта-конверт, балабақша- детский
сад, аспаз-повар, дәрігер-
врач.
Іс-әрекет
кезеңдері
|
Тәрбиешінің
әрекеті
|
Балалардың
әрекеті
|
Есеп+
|
Есеп-
|
|
Ой қозғайтын
себептер
|
Шаттық шеңбері.Сәлеметсіңдерме балалар. Жалпы
адамдар кездескенде бір-біріне амандық пен саулық тілейді, яғни
амандасады, жаңдайларын сұрайды.Сендердің үстелдеріңде сиқырлы
қорапшалар жатыр, оның ішінде ақылды да алғыр балалар отыр. Кәне,
бәріміз ашып қарайық, олар қандай балалар екен?Әр қобдишаның ішін
де айна жатады.Кәне балалар айнаға қарап: «Біз әлемдегі ең жақсы
балалармыз»,- деп айтайық.Осылайша көңілімізді
көтеріп. Сабаққа
кірісейік.
|
Шаттық шеңберде тұрады, бір-бірімен
амандасады.
|
|
|
|
Ізденіс-ұжымдық-негізгі
бөлім
|
.Педагог балабақша туралы өлең оқиды.-Өлең не
туралы?-Балабақшаға кімдер барады?-Балалар балабақшада не
істейді?-Балаларға кімдер қарайды?Балабақша 2-3 жастан мектеп
жасына дейінгі балаларды тәрбилейтін (қоғамдық) орын. Балалар,
балабақшада сендерге кітап оқып беретін, сендермен күнде қыдыратын
кім?-Педагогке көмектесетін кім?-Ол қалай көмектеседі?-Жарайсыңдар,
балалар.Бізге ормандағы аңдардан хат келіпті. Кәне хатқалтаны ашып
көрейік (хатты ашып, ішінен аспаз бен дәрігер бейнеленген екі сурет
алып шығып, оларды мольбертке іледі).-Балалар торғайлар ақ қалпақ
киіп, шөміш ұстаған адамдарды көріп, енді олардың кім екенін білмей
отыр (көренекілікті көрсетеді).-Аспаз сендер үшін не
істейді?Торғай:-Егерде балалардың біреуі ауырып қалса, не
істейсіңдер?-Біздің балабақшамызда денсаулықты қадағалап отыратын
адам бар. Ол кім? Есімі қалай аталады? Ол қандай қызмет
атқарады?5.Билингвальды компонент: хатқалта-конверт, балабақша-
детский сад, аспаз-повар, дәрігер- врач.6. Сергіту сәтін «Торғайлар
мен автокөлік» қозғалыс ойынымен өткізеді.Торғай:-Сендердің
балабақшаларыңда біз білмейтін заттар көп екен.-Қайғырмаңдар.
Балалар айтып береді.7. «Ғажайып қапшық» дидактикалық ойыны. Шарты:
қапшықтан заттар бейнеленген суреттерді бір-бірден алып шығады.
Мысалы:-Аспазға азық-түлік, қазан, таба, тамақ пісіретін плита
керек.8. Үлестірмелі материалдағы тапсырманы орындатады. Сурет
бойынша балабақша туралы әңгіме жүргізеді.Торғай балалармен
қоштасады. 9.Жеке жұмыс.Топтағы кейбір балаларға аспаз бен
дәрігердің жұмыстары жайында сұрақ
қояды. Жауаптарын
тыңдайды,
толықтырады.
|
-Тамақ
пісіреді.
Дәрігерге
айтамыз.
Қайталайды.
|
|
|
Рефлекциялық
түзету
|
Қорытынды:-Балабақша дегеніміз
не?-Балабақшада кімдер қызиет етеді?-Өз балабақшаларыңды жақсы
көресіңдер ме?
|
Педагогпен
бірге сабақты
қорытындылайды.
|
|
|
Күтілетін
нәтиже:
Түсінеді:
балабақша және оның қызметкерлері туралы
ұғымды.
Қабылдайды: балабақша тақырыбына байланысты берілген
тапсырмаларды.
Қолданады: топта бір-бірімен қарым-қатынас жасай білу
іскерліктерін.