Материалдар / БАЛАЛАРДЫҢ ӨЗАРА ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСЫН НЫҒАЙТУДА МЕКТЕП ПЕН ОТБАСАСЫНЫҢ ЫНТЫМАҚТАСТЫҒЫ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

БАЛАЛАРДЫҢ ӨЗАРА ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСЫН НЫҒАЙТУДА МЕКТЕП ПЕН ОТБАСАСЫНЫҢ ЫНТЫМАҚТАСТЫҒЫ

Материал туралы қысқаша түсінік
Отбасы-мектеп ұжымының ұясы. Мектеп пен отбасының педагогикалық өзара әрекеті балалардың жеке дамуы мен өсуіне қолайлы жағдай жасау, лайықты өмір сүретін адамның белсенді өмірін ұйымдастыру болып табылады. Ата - аналармен өзара әрекеттесуді ұйымдастырудағы мұғалімнің негізгі міндеті-отбасының педагогикалық, тәрбиелік қызметін жандандыру, оған мақсатты, әлеуметтік маңызды сипат беру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Сәуір 2022
270
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

БАЛАЛАРДЫҢ ӨЗАРА ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСЫН НЫҒАЙТУДА МЕКТЕП ПЕН ОТБАСАСЫНЫҢ ЫНТЫМАҚТАСТЫҒЫ


Отбасы-барлық уақытта қоғам мойындаған негізгі құндылықтардың бірі. Бұл құндылық тұрақты болып табылады. Ол ешқашан маңыздылығын, қажеттілігін жоғалтпайды. Бірде-бір әлеуметтік институт қаншалықты кемелді болса да, оны алмастыра алмайды.

Отбасы бала тәрбиесінде басты орын алады, баланың дүниетанымы мен мінез-құлқының моральдық нормаларын қалыптастыруда басты рөл атқарады. Отбасы-мектеп ұжымының ұясы. Мектеп пен отбасының педагогикалық өзара әрекеті балалардың жеке дамуы мен өсуіне қолайлы жағдай жасау, лайықты өмір сүретін адамның белсенді өмірін ұйымдастыру болып табылады. Ата - аналармен өзара әрекеттесуді ұйымдастырудағы мұғалімнің негізгі міндеті-отбасының педагогикалық, тәрбиелік қызметін жандандыру, оған мақсатты, әлеуметтік маңызды сипат беру. Оқу процесінің барлық қатысушыларының қарым-қатынасы, жағымды өмірлік мысалдар мен рухани құндылықтар жеке тұлғаның қалыптасуына ықпал етеді. Отбасымен мақсатты қарым-қатынас үлкен әлеуметтік маңызға ие. Мектеп пен отбасының өзара әрекеттестігі жеке болуы керек, сондықтан мұғалім әр жағдайда баланың кіммен тұратындығы, өмір сүру жағдайлары, тұрғылықты жері, отбасының әлеуметтік мәртебесі және т.б. негізінде әрекет етуі керек. Ұсынымдар бір отбасының деректерін басқа отбасында тексеруге болмайды. Бұл жағдайларда кеңестерден аулақ болуды үйрену керек. Мектептің функциясына ақпараттандыру, оқушылар мен ата-аналарды қолдау кіреді, өз кезегінде отбасы жауап береді және мектепке көмектеседі. Отбасында тәрбие махаббатқа, тәжірибеге, дәстүрге, балалық шақтан жеке үлгіге, көршілердің Кеңесіне негізделген. Бұл өзара әрекеттесу мектептің педагогикалық тактикасын анықтайды, мұғалімге Ата-аналармен қарым-қатынас кезінде дұрыс сөздерді табуға мүмкіндік береді, ата-аналармен өзара әрекеттесудің ерекше тоналдылығы. Ата-аналар әрқашан өз баласы туралы Тәкаппар, көңілсіз, жаман деп айтуға міндетті емес. Ата-аналарды баласынан жақсы және жеке нәрсені іздеуге және табуға үйрету керек.

Отбасылық тәрбиеде жетістікке жету үшін ата-аналардың балалармен күнделікті, жүйелі және мақсатты қарым-қатынасы қажет. Мұнда Е. А. Аркин ата-аналардың назарын тәрбиелеуде пропорция сезімі қажет екендігіне аударды. Бір жағынан, махаббат, сүйіспеншілік, достық қарым-қатынас баланың физикалық және психикалық дамуы үшін күн сәулесі мен таза, оттегіге бай ауа сияқты қажет. Екінші жағынан, жасырын, әлсірететін білім баланың Күшін босаңсытады, оның жеке басын ыдыратады, қоғамның дәрменсіз, әлсіз, төмен құнды мүшесін құрайды.

Е. А. Аркин баланың өзі болашақ өмірге дайындалмайды, бірақ қазіргі өмір сүреді деп дұрыс айтты. Сонымен қатар, бала "белсенді тіршілік иесі, және ол өз қызметін іс-әрекетте көрсетуді қалайды". Отбасындағы баланың өмірін ұйымдастыруды Е.А. Аркин отбасылық тәрбие жүйесінің негізі ретінде қарастырады.

Отбасылық педагогика теориясы үшін ғалым тұжырымдайтын тәрбие міндеттері, сондай-ақ отбасылық тәрбиенің сәттілігінің жалпы жағдайларын және ата-аналардың жиі кездесетін қателіктерінің себептерін талдау үлкен маңызға ие. Ғалым ата-аналарды адамзат алдындағы, ең бастысы, балалардың өздерінің тағдырлары үшін жауапкершілігін мойындауға, балаларын ғылыми негізде тәрбиелеуге ұмтылуға шақырды. Ол үшін олар білім туралы ғылым құрылған білімнің негізі болып табылатын көрнекті мұғалімдердің идеяларымен, озық тәжірибелерімен танысуы керек.

Сондай-ақ мектептің отбасымен байланысының бір түрі ата-аналардың оқушылармен сыныптан тыс оқу-тәрбие жұмыстарын жүргізуге көмегін ұйымдастыру болып табылады.




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!