Материалдар / Балықтардың шығу тегі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Балықтардың шығу тегі

Материал туралы қысқаша түсінік
Балықтар (лат. Pisces) — негізінен судағы тіршілікке бейімделген жануарлар. Жүзу жағынан олар өзге жануарлардан асып түседі; балықтар өкпе арқылы емес, желбезек арқылы тыныс алады. Балықтар тұзды суларда (мұхиттарда), не болмаса тұщы суларда (өзен – көлдер мен су қоймалары) тіршілік ете алады. Жыланбалық сияқты кейбір балықтар тұзды суда да, тұщы суда да өмір сүреді. Теңіз балықтары тұщы су балықтарыннан әдетте ірілеу болып келеді. Балықтар — хордалылар типінің жақтылар тобына жататын омыртқалы су жануарлары. Балықтардың 22000-нан астам түрі бар деп есептеледі. Олардың үштен бір бөлігі тұщы суда өмір сүреді. Балықтар үш топқа бөлінеді: жақсыз (миксина сияқты), шеміршекті (акулаларжәне тұтасқанаттар) және ең үлкен топты құрайтын сүйекті балықтар. 20 мыңнан астам түрі белгілі, олардың 97 – 98%-ы сүйекті балықтарға жатады, қалғандары шеміршекті балықтар. Қазақстанда 180-дей түрі мен түр тармақтары кездеседі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Сәуір 2018
760
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы7.2.2.1 Әртүрлі ағзалардағы хромосомалардың саны

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттар(оқу бағдарламасына сілтеме)Әртүрлі ағзалардағы хромосомалардың санын салыстыру

Сабақ мақсаттарыӘртүрлі ағзалардағы хромосомалардың санын салыстырады

Бағалау критерийі-Сомалық және жыныс жасушаларын ажыратады-Сомалық және жыныс жасушасындағы хромосома санын анықтайды.
Тілдік мақсаттар

Термин/ диалогтар мен жазу үшін қолданылатын сөз және сөз тіркестері: Сомалық, жыныс жасушаМысалы: 1-тапсырмады кесетні толтыру барысында термин сөздерді қолданып,мағынаны ашады.
Құндылықтарды дарыту \Денсаулық сақтауға бейімделеді (Мәңгілік ел)
Пәнаралық байланыстарХимия
Алдыңғы білім

Ағзалардағы хромосомалардың санын біледі

Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланғанкезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар




Сабақтың басы































Сабақтың ортасы

«Күннің көзін ашайық» әдісі арқылы сынып оқушыларының қызығушылығын ояту







  • Тапсырма «Қоржын» әдісі арқылы топтық жұмыс. Берілген жасушалардың ішінен сомалық және жыныс жасушаларын ажыратыңыз.
  • Дескриптор -Сомалық және жыныс жасушасын біледі-сомалық және жыныс жасушаларын ажыратады2- тапсырма «Куббизм» әдісі. Жеке жұмыс. Мәтін бойынша сұрақтар. Әртүрлі ағзалардағы хромосомалардың санын сипатта СУРЕТТЕЗЕРТТЕДӘЛЕЛДЕҚОЛДАН -Дескриптор: сомалық және жыныс жасушаларын ажыратады. -Өзіне тән белгіні анықтайды- Берілген терминдерді қолдана алады3-тапсырма. Қосымша мәтінде берілген сурет бойынша «Бөліс» әдісін қолдану (топтық жұмыс)3-тапсырма. Оқулықтағы мәтінмен жұмыс. «Бөліс» әдісі арқылы топтық жұмыс«Баяндаушылар»«Зерттеушілер»«Бейнелеушілер»Дескриптор: -Сомалық және жыныс жасушасындағы хромосомалар санының әр түрлі болуының маңызын түсіндіреді-Сомалық және жыныс жасушаларының санын ажыратады.
    АКТ,













    электронды оқулық



















    Сабақтың соңыРефлекция «Жетістік ағашы»







    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!