Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Балықтардың шығу тегі
Материал туралы қысқаша түсінік
Балықтар (лат. Pisces) — негізінен судағы тіршілікке бейімделген жануарлар. Жүзу жағынан олар өзге жануарлардан асып түседі; балықтар өкпе арқылы емес, желбезек арқылы тыныс алады. Балықтар тұзды суларда (мұхиттарда), не болмаса тұщы суларда (өзен – көлдер мен су қоймалары) тіршілік ете алады. Жыланбалық сияқты кейбір балықтар тұзды суда да, тұщы суда да өмір сүреді. Теңіз балықтары тұщы су балықтарыннан әдетте ірілеу болып келеді.
Балықтар — хордалылар типінің жақтылар тобына жататын омыртқалы су жануарлары. Балықтардың 22000-нан астам түрі бар деп есептеледі. Олардың үштен бір бөлігі тұщы суда өмір сүреді. Балықтар үш топқа бөлінеді: жақсыз (миксина сияқты), шеміршекті (акулаларжәне тұтасқанаттар) және ең үлкен топты құрайтын сүйекті балықтар. 20 мыңнан астам түрі белгілі, олардың 97 – 98%-ы сүйекті балықтарға жатады, қалғандары шеміршекті балықтар. Қазақстанда 180-дей түрі мен түр тармақтары кездеседі.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы
7.2.2.1 Әртүрлі ағзалардағы хромосомалардың саны
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттар(оқу бағдарламасына сілтеме)
Әртүрлі ағзалардағы хромосомалардың санын салыстыру
Сабақмақсаттары
Әртүрлі ағзалардағы хромосомалардың санын салыстырады
Бағалау критерийі
-Сомалық және жыныс жасушаларын ажыратады-Сомалық және жыныс жасушасындағы хромосома санын анықтайды.
Тілдік мақсаттар
Термин/ диалогтар мен жазу үшін қолданылатын сөз және сөз тіркестері: Сомалық,жыныс жасушаМысалы: 1-тапсырмады кесетні толтыру барысында термин сөздерді қолданып,мағынаны ашады.
Құндылықтардыдарыту\
Денсаулық сақтауға бейімделеді (Мәңгілік ел)
Пәнаралықбайланыстар
Химия
Алдыңғы білім
Ағзалардағы хромосомалардың санын біледі
Сабақ барысы
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері
Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
Сабақтың ортасы
«Күннің көзін ашайық» әдісі арқылы сынып оқушыларының қызығушылығын ояту
Тапсырма «Қоржын» әдісі арқылы топтық жұмыс. Берілген жасушалардың ішінен сомалық және жыныс жасушаларын ажыратыңыз.
Дескриптор-Сомалық және жыныс жасушасын біледі-сомалық және жыныс жасушаларын ажыратады2- тапсырма «Куббизм»әдісі. Жеке жұмыс. Мәтін бойынша сұрақтар. Әртүрлі ағзалардағы хромосомалардың санын сипатта СУРЕТТЕЗЕРТТЕДӘЛЕЛДЕҚОЛДАН -Дескриптор: сомалық және жыныс жасушаларын ажыратады. -Өзіне тән белгіні анықтайды- Берілген терминдерді қолдана алады3-тапсырма. Қосымша мәтінде берілген сурет бойынша «Бөліс» әдісін қолдану (топтық жұмыс)3-тапсырма. Оқулықтағы мәтінмен жұмыс. «Бөліс» әдісі арқылы топтық жұмыс«Баяндаушылар»«Зерттеушілер»«Бейнелеушілер»Дескриптор: -Сомалық және жыныс жасушасындағы хромосомалар санының әр түрлі болуының маңызын түсіндіреді-Сомалық және жыныс жасушаларының санын ажыратады.
АКТ,
электронды оқулық
Сабақтың соңы
Рефлекция «Жетістік ағашы»
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз