Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
|
Тақырыпты түсініп,әр
мезгілді сипаттайды,алған білімін өмірде қолдана
алады.
|
Сабақ тың
басы
2
мин
2
мин
2
мин
2
мин
|
-
(Ұ) Ұйымдастыру
кезеңі:
Психологиялық ахуал
орнату:
Сәлемдесу.
Бір-бірімізге жылы
лебіздерімізді білдіру.
«Мюнстерберг»
әдісі
Сблартожылдлшгнеалттікмезгіл
деріапроывсанлшо
Сабақтың мақсаты
мен таныстырамын
Тақырыпты түсініп,әр
мезгілді сипаттайды,алған білімін өмірде қолдана
алады.
Кейс-стади әдісі арқылы
топқа бөлу:
-Қыс
тобы
-Көктем
тобы
-Жаз
тобы
-Күз
тобы.
Сергіту
сәті.
Топпен
қайталаймыз
Көп отырып
шаршадық,
Қозғалуды
аңсадық.
Іс – қимылмен көрсету.
Жеке
жұмыс
Жылдың әр
мезгілінде шағын қалада неше баланың дүниеге келгенін көрсететін
диаграмманы орында.
Кері
байланыс
«Инстаграмм»
әдісі.
|
Жылы лебіздерін
білдіру.
Берілген әріптердің
арасынан сөйлемді тауып, тақырыпты
ашу.
Оқушылар сабақтың
тақырыбы мен мақсатымен
танысады
Сабақтың мақсатын
мұқият тыңдайды.
Іс-қимыл арқылы
фигураларды көрсете алады.
QR-мен
тексеріп
анықтайды
Әр топ оқушыла ры түсінген ін
немесе әліде сұрақта ры болса аттарын жазып, әр қоржынға
салады:
Түсіндім
Түсінбедім
|
Дескрип
тор:
Әр түрлі түстегі
таяқшалар арқылы бағалау.
5
балл
Дескриптор: Әр жыл мезгіліне тоқталып,
шағын мәлімет береді.
Дескриптор: Жылдың әр мезгілінде баланың
дүниеге келгенін анықтайды.
Диаграмма
ны
орындайды.
5
балл
|
Әр түрлі түстегі
таяқшалар арқылы бағалау.
Әр түрлі
фигуралардың суреті.
Жүрекше
Дизлайк
Инстаграмм желісі
суреттері.
|