Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Бейнелеу өнері пәні бойынша дарынды оқушылармен жұмыс жоспары
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Бейнелеу өнері пәні бойынша дарынды оқушылармен жұмыс жоспары
Материал туралы қысқаша түсінік
Бейнелеу өнері пәнінің мұғалімдеріне қосымша сабақтарына қажет материал. Дарынды балаларды анықтау мақсатында және дарынды балалармен жұмыс істеуге көмектеседі
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Алматы облысыТалдықорған қаласы№27 мектеп - гимназия
Бейнелеу өнері пәні бойынша дарынды оқушылармен жұмыс жоспары
Мұғалім: Л.О.Алиаскарова
«Тегінде адам баласы адам баласынан ақыл, білім, ар, мінез деген қасиеттерімен озады» деген Абай .Ұлы ақын сөзі еш уақытта өз мәнін жойған емес. Озық ойлы білімдар адамдар заманның дамуына өз үлесін қосады. Ойлау, іздену-табиғаттың адамзатқа берген тамаша сыйы. Бұл қабілет барлық адам бойынан табылары да сөзсіз. Қабілет іс-әрекеттің белгілі бір түрін ойдағыдай нәтижелі етіп орындауда көрінетін адамның жеке қасиеті. Дегенмен табиғат оны бәріне бірдей етіп бөлмей,біреуге көптеу, біреуге аздау, ал үшіншілеріне мүлдем жарытпай тарататыны да анық. Қазірге дейін ғылым мен тәжірибеде дарындылық туралы екі түрлі көзқарас бар. Біреулері кез-келген бала дарынды, тек уақытында нақты қабілетін анықтап, дамыту керек десе, ал қарсы көзқарастағылар дарындылық өте сирек құбылыс, жалпы адамдардың өте аз тобына ғана тән дейдіДарынды, жас талапты жастар – бүгінгі егеменді еліміздің жарқын болашағы. Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев: «Бізге керегі – шын дарындар. Нарық қол-аяғымызды қалай қыспасын мемлекет өзінің талантты ұлдары мен қыздарын, тарланбоз жүйріктерін қолдауға, қорғауға міндетті»,- деп еліміздің болашағы жастарға үлкен мән берген. Сонымен, дарынды дегеніміз - адамзат баласының басқаларға қарағанда ерекше ойлау, талдау, еске сақтау қабілеті бар шығармашылық пен табысты жұмыс істейтін еңбекқор адамдарда /оқушыларда/ кездесетін қасиетті айтамыз.
Дарынды оқушыларды анықтауда назар аударатын басты ерекшеліктері:1. Дарынды бала шапшаң және өзгеше ойлайды.2. Көп көлемде білім меңгереді, алған білімін қолдана біледі.3. Танымы, түсінігі жоғары4. Дарынды оқушының физикалық тұрғыдан ерекшелігі: дамудағышапшаңдылық, қиял - күшінің басымдығы.5. Дарынды оқушының ішкі сезімі жағынан өзгешелігі: сезімтал,толыққанды, аңғарлы болуы.
ДАРЫНДЫ БАЛАЛАРМЕН ЖҰМЫС ЖҮРГІЗУДІҢ МАҚСАТТАРЫ МІНДЕТТЕРІ:
Дарынды оқушының ақыл-ойының, эмоционалдық және әлеуметтік дамуы мен ерекшеліктерінің өзіндік ашылу деңгейі мен өлшемін ескеру;
2. Жан-жақты ақпараттандыру;3. Коммуникативті бейімдеу;4. Білімнің бағасын арттыру,5. Бейнелеуөнері бойынша білім-білік дағдыларын тереңдету, өз ойын еркін жеткізуге үйрету, өзіндік білім алуға жетелеу,6. Дарынды оқушыны жан-жақты дамыту, ізденістік жолға ынталандыру7. Дарынды оқушының шығармашылық бағытының ашылуына, дамуына, қоршаған ортаға өзін-өзі жарнамалауына көмек көрсету;
Дарындылықты анықтаудың мынадай параметрлері бар.
Оқушының танымдық /білім/ іс-эрекетінің басқа оқушылардан озық дамуы
Психологиялық жоғары дамуы
Дені сау ,жан-жақты толық дамуы
Ойлау қабілетінің озық болуы
Айналадағы құбылыстарды не басқа процесстерді етеңе жақын түсінуі
Өз ойларын баяндағанда ғылыми терминологияны пайдалану
Пәнді игеруде негізгі проблеманы бөліп алуы және өз алдына шеше алуы
Өзіне-өзі талап қоя білуі
Тапсылылған жұмысты сапалы орындауы
Дарынды балалармен жүргізілетін жұмыс түрлері
Алынған білімдерді әр сабақ сайын дамыту.
Пәнді игеруде негізгі проблеманы бөліп алуы және өз алдына шеше алуы
Өзіне – өзі талап қоя білуі
Тапсырылған жұмысты сапалы орындалуы.
Бейнелеу өнері пәні бойынша қабілеттіліктері жоғары оқушылар тізімі
Якуш Рудольф 4 б сынып оқушысы
Иса Айдана 5 а сынып оқушысы
Пономарева Ирина 8 а сынып оқушысы
Чериязданова Аянұр 6 а сынып оқушысы
Әнуарбек Жансая 6 а сынып оқушысы
Дарынды оқушымен жұмыс жоспары
Р/с
Орындалатын жұмыс түрлері
Мерзімі
1
Дарынды оқушыларға арналған жылдық жұмыс жоспарын құру
Қыркүйек
2
Шығармашылық қабілеттерінің деңгейін анықтау
Қыркүйек
3
Дарынды балалармен жүйелі түрде қосымша сабақтар өткізу
Жыл бойы
4
Оқушылардың шығармашылық жұмыстарын жүйелеу
Үнемі
5
Өз бетінше ізденіп оқуды ұйымдастыру
Үнемі
6
Деңгейлік тапсырмалар дайындау
Үнемі
7
Пән бойынша білім-білік дағдыларының қалыптасуын үнемі бақылып, өздеріне талдатып, өздік бағалау әрекеттерін ұйымдастыру
Үнемі
8
Шығармашылық сайыстарға, конкурстарға, олимпиадаларға қатысу
Жыл бойы
Дарынды оқушылардың жұмыс бағыты
2017-2018 оқу жылы
р/с
Оқушының аты-жөні
Сыныбы
Бағыты
1
Ахметбекова Арайлым
4 а сынып
Портрет жанры
2
Серікболова Перизат
4 а сынып
Пейзаж жанры
3
Нұрсабет Ажар
8 а сынып
Натюрморт жанры
4
Чериязданова Аянұр
6 а сынып
Пейзаж жанры
5
Әнуарбек Жансая
6 а сынып
Пейзаж жанры
Қорытынды:Серікболова Перизат, Чериязданова Аянур, Әнуарбек Жансая жыл көлемінде пейзаж жанры бойынша, Ахметбекова Арайлым портрет жанры бойынша, Нұрсабет Ажар натюрморт жанры бойынша жыл көлемінде шығармашылық білімдерін жетілдірді. Жыл көлемінде шығармашылық конкурстарға қатысуларына мүмкіндік болмады.
Ұсыныс:Ахметбекова Арайлымға портрет жанрынан пейзаж жанры бағытында жұмыс жасауын ұсынамын. Қалған оқушылардың өздері таңдаған бағыттары бойынша әлі де жұмыс жасауларын және шығармашылық конкурстарға, көрмелерге қатысуларына ұсыныс жасаймын.
Дарынды оқушылардың жұмыс бағыты
2017-2018 оқу жылы
р/с
Оқушының аты-жөні
Сыныбы
Бағыты
1
Ахметбекова Арайлым
5 а сынып
Пейзаж жанры
2
Серікболова Перизат
5 а сынып
Пейзаж жанры
3
Нұрсабет Ажар
9 а сынып
Портрет жанры
4
Чериязданова Аянұр
7 а сынып
Пейзаж жанры
5
Әнуарбек Жансая
7 а сынып
Натюрморт жанры
Қорытынды:Серікболова Перизат, Чериязданова Аянур, Әнуарбек Жансая, Ахметбекова Арайлым пейзаж, натюрморт,портрет жанры бойынша, Нұрсабет Ажар натюрморт жанры бойынша жыл көлемінде шығармашылық білімдерін жетілдірді. Жыл көлемінде шығармашылық конкурстарға Серікболова Перизат, Ахметбекова Арайлым қатысты .
Ұсыныс:Оқушылардың өздері таңдаған бағыттары бойынша әлі де жұмыс жасауларын және шығармашылық конкурстарға, көрмелерге қатысуларына ұсыныс жасаймын. Басқа да дарынды оқушыларды анықтау.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз