Коучинг
тақырыбы
|
Белсенді оқу формалары мен
әдістері.
|
Сабақтың
мақсаты
|
Мұғалімдердің педагогикалық
тәжірибесін жетілдіруде белсенді оқу формалары мен әдістерін,
оқытудың және оқудың жаңа тәсілдерін
ұсыну.
|
Күтілетін
нәтиже
|
Оқытудың және
оқудың жаңа әдіс-тәсілдерін сабақ
үрдісінде қолдануды үйренеді;
Өздерінің де іс-тәжірибелерін
ортаға салады, талқылайды;
Оқытудың белсенді тәсілдерінің
тиімдісін, қажеттісін таңдап,саралап өз сабақтарында
қолданады
|
Коучингті өткізу
әдістері
|
Сұрақ-жауап, топпен
жұмыс
|
Ұсынылатын ресурстар,
дереккөздер
|
Мұғалімге арналған
нұсқаулық
Ғаламтордан алынған
материалдар
Үлестірме
материалдар
|
Ықпалдастырылған
модульдер
|
Оқыту мен оқудағы жаңа
тәсілдер
|
Ұйымдастыру
Психологиялық ахуал
тудыру
Миға
шабуыл
Кіріспе
сөз:
Қазіргі өркениетке жеткізетін
құрал ол тек қана – білім. Яғни ертеңгі күннің бүгінгіден нұрлы
болуына ықпал етіп, адам баласын алға жетелер құдіретті күштің бірі
білім болса, оның діңгегінің мықты да сапалыболуы үшін жас ұрпаққа
заманауи білім мен тәрбие беру- қазіргі кезеңнің өзекті мәселесіне
айналғаны ақиқат.
Жаңа заманның жаңа адамын
тәрбиелейтін ұстаздар, сіздер ізденіс пен ілгерілеуден
жалықпаңыздар. Олар заман талабына сай тәрбиеленуі ти»с»-деп елбасы
Н Ә Назарбаев айтқан болатын.
Бүгінгі өтетін коучинг
сабағымыздың тақырыбын хабарлау, мақсатымен
таныстыру.
Ұлттық құндылықтарды оқушы
бойына сіңіре отырып тәрбиелеу басты міндетіміз болып
табылады.
Видео «жеті
қазына»
Қара
қазан
Ошақ , қазанға қарап болжау
жасау
Ошақтың үш тармағы үштік одақ:
ата-ана, оқушы,мұғалім. Ал қайнап жатқан қазан ол мектебіміздің
оқу-тәрбие үрдісі.
Біраз күндерден кейін 2019
жылды артқа тастағалы тұрмыз. Осы оқу –тәрбие үрдісінде сіздерде
жылдың қандай белсенді әдіс-тәсілдер үздік болды? Алдарыңызда
жатқан қима қағазға жазып жіберсеңіздер.
Әр топ өз әдіс-тәсілдерін
айтып жібереді.
Белсенді әдіс-тәсілдеріміз
қара қазанда қайнау үшін не жетпейді?
-От ,дұрыс. От ол біздің ерік,
күш жігеріміз, тың идеяларымыз,белсенді
іс-әрекетіміз.
Негізгі
бөлім.
1қадам
«Мюнстерберг» әдісі
Әріптестер сіздердің зейін
талғамдылығын анықтауға бағытталған әдіс. Оны топтық жұмыста да,
жеке жұмыста да қолдана аламыз. Бұл жұмыста белгіленген сөздер саны
мен қате сөздер саны бағаланады. Берілген әріптік мәтін арасынан жылдам сөздер тауып,
астын сызасыздар.
( 3
мин)
Жұмысты жұппен орындап, топпен
талқылайсыздар.
-Сонымен, қандай сөздер
таптыңыздар, оқып шығайық.
1.Мывабелсендіымдыбетәнәдіспорюжөатәсілдердіұкрапаллс
сабақарунісүрдісіндеасшеншоқолданадыртыса.
2.
бадкенөздерініңлорсісротәжірибелерінбудлавортағаждаорнпмсалады
дщнкнпаталқылайдылаоаппр.
3.
бадкенөздерініңлорсісротәжірибелерінбудлавортағаждаорнпмсалады
дщнкнпаталқылайдылаоаппр.
4.уарошщзжжатәжірибеадлсаренд
алмасадымасжарон.
5.
ардинжокәсібидарпщсианролдзж
шеберлігінжкеритсванжетілдіредідопдкен.
6.
враолдұстазкреодржтиөзімтиорнлджүйренедірлншгзожэхшожәнеаисмкеегбблоөзгені
үйретеді
Бұл бүгінгі сабағымыздан
күтілетін нәжиже болады.
Жарнама
әдісі
«Жылдың ең үздік
белсенді әдіс-тәсілдері»
Белсенді әдіс-тәсілдеріміз
қара қазанда қайнау үшін не жетпейді?
-От ,дұрыс. От ол біздің ерік,
күш жігеріміз, тың идеяларымыз,белсенді
іс-әрекетіміз.
Жарнама
әдісі
«Жылдың ең үздік
белсенді әдіс-тәсілдері»
Топта постер құрып
,қорғайды.
Эссе түрлері және жазылу
әдістерімен таныстыру.
Сабақты
қорытындылау.
Кері
байланыс
Өз ойларын жазып, қазанның
астына әкеп салады
«Мұғалім әрдайым ізденісте
болса ғана, шәкірт жанына нұр құя
алады»
Ізденіңіздер,
шаршамаңыздар, қанаттарыңыз
талмасын
Онда бүгінгі сабағымыздың
ұраны:
«Мұғалім әрдайым ізденісте
болса ғана, шәкірт жанына нұр құя
алады»
Топпен
жұмыс
Әр топ өз пәніне, тақырыптың
ерекшелігіне байланысты тиімді әдіс-тәсіл таңдап постер
құрастырасыздарда сол постерді
қорғайсыздар.
«Аукцион»
әдісі.
Топтардың белсенді
әдіс-тәсілдерге байланысты постерлерін сатылымға аукционға
қойылады. Сатып алу үшін сол постер туралы жақсы пікірлер айтылу
қажет. Ең үздік пікір айтқан кісіге картина сатылады.Картинаны не
себепті алғысы келетінін, маңыздылығын айтып, пікірлерін
білдіреді.