Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы: Ұлы Абайдың даналығы | Мұғалімнің аты-жөні: Абишева М.А.Күні: 04.09.2017 ж. | |
СЫНЫП: 2 «Б» | Қатысқан оқушылар саны: | Қатыспаған оқушылар саны: |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | Жаңа білім дағдыларын жеке, жұптық, топтық тапсырмалар орындай отырып меңгереді. Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығы жайында түсінік беру, қара сөздерінің мәнін түсінуге үйрету; | |
Сабақ нәтижесі: | Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. | |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. | |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. | |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. | |
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі. | |
Сабақтың жоспары | ||
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері |
Басталуы5 минут | Бағалау парақшасымен таныстыруТоптарға бөлу. Түрлі түсті қарындашпенПсихологиялық ахуал қалыптастыру: «Аялы алақан»Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту.Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды) | Оқушылар қорапшадан өздеріне ұнайтын түске сай маркерлер алады.«Аялы алақан»Тренинг. |
Жаңа білім10 минут | Білу және түсінуОқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.«Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісіБерілген жаңа тақырыпты түсіндіру үшін сыныптан өз еркімен бір оқушы Көшбасшы ретінде өзін ұсынады. Көшбасшының қалауынша мәтінмен жұмыс жүргізу.А. Құнанбаев 1845 жылы бұрынғы Семей уезі, Шығыс облысында дүниеге келген . Абайдың әкесі Құнанбай Қарқаралы уезіне аға сұлтан болған. Абай әуелі ауылда Ғабитхан деген татар молдасынан мұсылманша хат таныды . Абайды әкесі он жасында Семей қаласындағы Ахмет Ризаның медресесіне оқуға берді . Ол бос уақытында Шығыстың ұлы ақындары Низами , Сағди, Науаи шығармаларын өз бетімен оқып, әдеби мұраларымен танысады .Абай медреседен небәрі үш-ақ жыл оқиды , соңғы жылдары өз бетімен Приходская школаға түсіп орысшада оқиды. Бірақ мұндағы оқу ұзаққа бармайды. Абайды әкесі Құнанбай ел билеу ісіне араластырып тәрбиелемек болып , оны оқудан елге алып келеді . Қаладағы медреседе үш жыл діни оқу арқылы Абай араб, парсы, шағатай тілдерін жетік білген . Қазақтың халықтық өлен –жырларын, ертегі , қисса, аңыз- әңгімелерін әжесі Зере бәйбішеден естіп, жастай жадында сақтады. Қара сөз дегеніміз- ғылым туралы , философиялық ойларын, дін туралы қара сөзбен жазылған еңбек. Абай Құнанбайұлының 46 қара сөзі бар. Қара сөз - арабтың «ғақлия» деген сөзімен мәндес. Ғақлия көркем сөз , дана сөз, асыл сөз деген мағынаны білдіреді. Күллі адам баласын қор қылатын үш нәрсе бар .Сонан қашпақ керек . Әуелі-надандық , екінші – еріншектік , үшінші залымдық деп білесің Интерактивті тақта арқылы Абайдың туған жері туралы бейнекөріністер көрсетіледі.1 топ Абай Құнанбайұлына мінездеме беріңдер. 2 топ «Абай туралы бес минуттық эссе» жазуОқулықтағы тапсырмаларды орындау. | Оқулық,мәтіндер. «Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі |
Ортасы 10 минут | ҚолдануДәптермен жұмыс.Талдау«Ыстық орындық» орындық әдісі(Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады.Жаттығудың сипаттамасы:Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады. | Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер«Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық. |
Сергіту сәті2 минут | Сергіту сәті "Күміс құмған-ай" | Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
Аяқталуы Сабақты бекіту10 минут | Синтез"Таңда да таста" әдісіБес жолды өлең жазу. 1. Зат есім (1 сөз) Абай 2. Сын есім (2 сөз) дана,дара 3. Етістік (3 сөз) жазады,үгіттейді,насихаттайды 4. Сөйлем (7 сөз) Артына өлмес мұра қалдырған Абай есімі өлмек емес. 5. Мәндес сөз Ақын | "Таңда да таста" әдісі |
Бағалау 5 минут Кері байланыс3 минут | «Жетістік» баспалдағы. | Кері байланыс парағы. «Жетістік» баспалдағы. |
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағы байланыс |
РефлексияСабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |
САБАҚ: Адамзаттың Абайы | Пәні: өзін-өзі тану | |
Күні: 11.09.2017 ж. | Мұғалімнің есімі: Абишева М.А. | |
СЫНЫП: 2 «Б» | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар: |
Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары) | Алған білім дағдыларын, өмірде қажетінше қолданады. | |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: | |
Оқушылардың басым бөлігі: | ||
Кейбір оқушылар: | ||
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. | |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. | |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. | |
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі,тарих. | |
Жоспарланғануақыт | Жоспарланған жаттығулар (төмендежоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
Басталуы 5 минут | Топқа бөлу 2 минут Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Көрші»Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық сыйлау.Нұсқаулық:Көршіңді оң жақтан құшақта,Көршіңді сол жақтан құшақта.Оң жақтағы көршіңе бір жымиып,Сол жақтағы көршіңе бір жымиып,Бүгінгі тренинг барысы,Біз үлкен отбасы. | Жіпте жайылған фотосреттерді алып, түріне сай топтарға бөлінеді. (Көршілер қимыл – қозғалыстар арқылы жаттығуды жасайды) |
Ортасы 20 минут | Білу және түсіну 10 минутОқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.Дәптермен жұмыс.1топ.Талап, еңбек, терең ой…2 топ. Жасымда ғылым бар деп ескермедім…3 топ. Пайда ойлама, ар ойла…Қолдану 8 минут Постер жасату.Жалпыға арналған тапсырма:Оқушылар жаңа білімге сай оқулықты қолдана отырып өз түсінгендерін постерге түсіреді. | «Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі. Постер жасату.Оқушылар өз ойларын постерге жазып оқып береді. |
Сергіту сәті 2 минут | Сергіту сәті «Қыдырып қайтайық» | Видеожазбадағы би |
Аяқталуы 20 минут | Синтез1-топ.(Ақынның сазгерлігі жайлы мәлімет беру) Ән— күйсіз адам өмірін елестету қиын.Абай ән,күй– адамның адамшылығын арттыратын,жан— жүрегін билейтін рөлін өте жоғары бағалаған, «Әнді сүйсең, менше сүй» дегені осыдан.Ән мен күйді құрметтеген адамның терең ойлары оянып, дүниені басқаша сезініп, ғажап сырларды ашады, ән— күй шығарады, көркем туындылар,ғылыми жаңалықтар ашады.2-топ. Иә,Абай композитор ретінде қазақ музыка мәдениетіне үлкен үлес қосқан.Ол өз әндерінде махаббат және табиғат суреттерін, жыл мезгілдерін жырлаған. «Желсіз түнде жарық ай», «Қараңғы түнде тау қалғып», «Көзімнің қарасы», «Сегіз аяқ», «Өзгеге көңілім тоярсың» және де Абай орыс ақындары Пушкин, Лермонтов, Крылов шығармаларын қазақшаға аударып, оған музыка да жазған.3-топ. Ғұлама ғалым Ақжан Машанов атамыздың тұжырымы бойынша шығыстың Аристотелі атанған Ұлы ғалым бабамыз Әбу Насыр әл— Фараби дің ілімдерімен Абайдың ғылыми мирастары бір—бірімен байланысты деп қарастырады. Екі бабамызда ән— күйдің тамаша құдіретін сезген.«Алтын балыққа арналған аквариум» әдісіОқушыларға жасырын суреттер таратылады, кімге балық түссе, сол алтын балық болады, оқушы алтын балықтың маскасын киіп, ортаға шығады. Басқа оқушылар оған сұрақтар қояды. Егер жауап бере алмаса топ мүшелері көмектесуіне болады. | «Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі |
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
РефлексияСабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлағансаралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішіндеүлгердім бе? Мен өз жоспарымақандай түзетулер енгіздім жəненеліктен? | «Бағдаршам» әдісі | |
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |
Пәні: өзін-өзі тануСабақтың тақырыбы: Х.Г. Андерсеннің дана ертегілері | Мұғалімнің аты-жөні: Абишева М.А.Күні: 18.09.2017 ж. | |
СЫНЫП: 2 «Б» | Қатысқан оқушылар саны: | Қатыспаған оқушылар саны: |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | Интербелсенді әдістердің көмегімен білім дағдысын дамытады. | |
Сабақ нәтижесі: | Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. | |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. | |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. | |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. | |
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі. | |
Сабақтың жоспары | ||
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері |
Басталуы5 минут | Ұйымдастыру кезеңі 2 минутТоптарға бөлу. Киімдер бейнеленген карточкалар ұсыну. Оқушылар таңдаған киімдерге сай топтарға бөлінеді. Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут«Балалық шақтан қызықты оқиға»Мақсаты: эмпатияны дамыту.Нұсқаулық: «Сіздердің алдыызда қорапша тұр. Сол қорапшадан билет суыруларыңыз қажет. Ол билеттерде «Балалық шақ», «Балалық шақтан қызықты оқиға» билеті түссе, сол мұғалім өзінің балалық шақтан бастан өткізген қызықты оқиғасын айтып береді.
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |