Материалдар / Білім алушылардың функционалдық оқу сауаттылығын арттыру аясында қазақ тілі, қазақ әдебиеті пәндерін оқытудың психологиялық - педагогикалық аспектілері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Білім алушылардың функционалдық оқу сауаттылығын арттыру аясында қазақ тілі, қазақ әдебиеті пәндерін оқытудың психологиялық - педагогикалық аспектілері

Материал туралы қысқаша түсінік
"Өрлеу" Қостанай филиалында облыс педагогтарының біліктілігін арттыру курстары бойынша жасалған конспект.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Маусым 2023
130
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім алушылардың функционалдық оқу сауаттылығын арттыру аясында қазақ тілі, қазақ әдебиеті пәндерін оқытудың психологиялық - педагогикалық аспектілері

Мұғалімнің кәсіби құзіреттілігі-оның жан-жақты білімінен ұстаздық шеберлігімен, оқытудың жаңа әдістерін меңгерумен өлшенеді. Мұғалім қаншалықты білімді, шығармашыл болса, оның құзыреттілік аясы да соғұрлым кең болмақ. Дұрыс ұйымдастырылған әдістемелік жұмыс пен кәсіби дамуға бағытталған жұмыстары ғана жаңашылдық кепілі болады. Жеке тұлғаның қалыптасуында ең тиімді жол жаңа тұлғаны қамтитын, қабілет білім, икем, дағды, тәжірибе, көзқарас болып табылады. Балаларды жеке тұлға ретінде қалыптастыру, олардың ақыл – ойын жүйелеу, ойлау қабілетін жетілдіру, дәлдікке үйрету, шындыққа тәрбиелеу мақсатында сауаттылыққа баулу – бүгінгі күн талабы.

Білім алушылардың функционалдық оқу сауаттылығын арттыру аясында қазақ тілі, қазақ әдебиеті пәндерін оқытуда педагог еңбегінің негізгі аспектілері:

1. Тұлғааралық және еңбектегі байланыс.

2.Қызметтің экономикалық, әлеуметтік, құқықтық, адамгершілік, психологиялық аспектілерін меңгеруі.

3.Қызметті жаңа жағдайға бейімдеудегі, басқару шешімін қабылдаудағы дайындығы.

4. Тәжірибелік, кәсіби тапсырмаларды орындаудағы

дайындық әлеуеті

5. Нақты жағдайларға байланысты қандай да бір

әдістерді пайдалану біліктілігі.

6. Тиімді шешім қабылдау қабілеті.

Қазақ тілі, қазақ әдебиеті пәндерін оқытуда педагог құзыреттілігін үш аспектімен сипаттауға болады.Олар:

  • Мәндік аспект, яғни материалды жете түсіну, оны ұғыну

және оған деген қарым – қатынас, бұл жағдайда нәтижеге бағытталған білім беру маңызы, теориялық негізі жатады.

  • Проблемалық – практикалық аспект, бұл-мұғалімінің

алдына қойған мақсат, міндеттері және оны

орындау жолдарын сипаттайды.

  • Коммуникативтік аспект, бұл – педагогтің оқушылармен тиімді қарым-қатынасын және өзара ықпал жасауын қамтамасыз етеді.




Педагогтық қызметтің ең қызықты тұсы-шығармашылық жұмыстар мұнда мұғалімнің өзінің мамандығына деген қызығушылығы арта түседі, өзіндік ойға ие болады және орташа жылдамдық жинайды. Мұғалім – зерттеуші өзінің алдына оқушыларды шығармашылыққа дайындаумен тығыз байланысты қиын психо-педагогикалық және әдістемелік тапсырмалар қоя алады. Тұлғаның кәсіби өсуіндеге маңызды орын алатыны оның адамгершілік – психологиялық қасиеті. Бұл барлық адамға қаншалықты тән болса, соншалықты белгілі бір тәжірбие алаңындағы негізгі маман үшін де соншалықты қажет.

Талқылауға арналған сұрақтар:

  • Нақты жағдайларға байланысты қандай да бір

әдістерді пайдалану біліктілігі дегенді қалай түсінесіздер?

  • Педагогтық қызметтің ең қызықты тұсы-шығармашылық

жұмыстар деген тұжырыммен келісесіздер ме?неге?

  • Білім алушыларға ұсынылған материалды жете түсіну, оны

ұғыну және оған деген қарым – қатынас нәтижеге бағытталған білім беруге жетелейді. Сіз не айтасыз?





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!