Материалдар / Биоалуантүрлілік. Жойылып бара жатқан жануарлар мен өсімдіктер
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Биоалуантүрлілік. Жойылып бара жатқан жануарлар мен өсімдіктер

Материал туралы қысқаша түсінік
Айтылым. 8.2.4.1 - идеялық жағынан ұқсас мәтіндердегі оқиғалар желісіне бақылау жасай отырып, мазмұнның дамуын салыстыру және талдау; Тілдік бағдар: 8.5.1.5 -демеулік шылаулардың (болымсыздық немесе қарсы мәнді, нақтылау) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орындықолдану
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қырқүйек 2022
587
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерген

Мектеп: №153 мектеп-гимназиясы

Күні


Тарау: Биоалуантүрлілік. Жойылып бара жатқан жануарлар мен өсімдіктер

3- сабақ.

Күні:

Мұғалім: Турганова Назира Мухидинқызы

Сынып: 8

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Жабайы жануарлар ортасы

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

Айтылым. 8.2.4.1 - идеялық жағынан ұқсас мәтіндердегі оқиғалар желісіне бақылау жасай отырып, мазмұнның дамуын салыстыру және талдау;
Тілдік бағдар: 8.5.1.5 -демеулік шылаулардың (болымсыздық немесе қарсы мәнді, нақтылау) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орындықолдану

Сабақ мақсаты:

Мәтіндерді салыстырып, талдау жасау;

Қарсы мәнді демеуліктерді жазба жұмыстарда қолдану;

Бағалау критерийі:

Фильм мен шығармадағы оқиғалар желісін салыстырады, талдайды;
Қарсы мәнді демеулік шылауларды жазба жұмысында орынды қолданады.

Сабақтың барысы


Кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Қызығушылықты ояту



«Ой шақыру» әдісі






Суреттер мен мәтін үзінділерін


https://learningapps.org/view17439699

Мәтіналды жұмыс

Сөздікпен жұмыс

Үрку-шошу

Ауыз салу-жеу

Ызылану-ашулану

Дөнен –жылқының төрт жасар төлі

Талап тастайды- тістеп тастады

Тағы- жабайы

Жасымайды-беті қайтпайды, қамықпайды,қорық-

пайды


Мәтін мазмұны негізінде берілген сөздердің мазмұнын түсінеді


таныстырылым

Мәтінмен жұмыс

8.2.4.1. Мәтіндерді салыстырып, талдау жасау;

«Әңгіме-фильм» әдісімен оқушылар берілген мәтін мен фильм үзіндісін салыстырады


1.Санының жарасы ашылып одан сайын құтырды.

2.Құрмашты әкесі қой бағуға жіберіп еді.

3.Ат үстінде отырған баланың тоны қасқырдың аузына ілінді.

4.Жаралы қасқыр иесіне қайтып келді.

5.Құрмаш құлап жатқанда бас салды.

6. Бала көксеректің қайтып келгеніне қуанды.

Жат иістен қашқан қасқыр өшін баладан алды.


Мазмұнның даму желісін салыстырады


Салыстыру картасын орындайды

Дескриптор:

1.Мәтіндерді салыстырады

2.Мазмұнына талдау жасайды

(4 балл)


https://www.classtime.com/code/7D2PYJ


https://youtu.be/ftELv3PEax8

«Жалғасын тап» әдісі

8.5.1.5 Қарсы мәнді демеуліктерді жазба жұмыстарда қолдану;

Үш сөйлем береді.

Сөйлемдердегі ойды жалғастырады. 1.Бұл әрекетке балалар тұрмақ...

2.Қасқырлар былай тұрсын...

3. «Көксерек» фильміндегі басты кейіпкерге сен түгіл...

Дескриптор:

Сөйлемдерді мазмұнына сай аяқтау

Қарсы мәнде демеуліктерді орынды қолдану

Грамматикалық, орфографиялық норманы сақтау


(3 балл)

Үлестірмелі қағаздар

Сабақты қорытындылау









Рефлексия







Үйге тапсырма

Сұрақтар қояды

  1. 2 мәтінде қандай тарихи оқиға баяндалып тұр?

  2. Кейіпкерлерге тән ұқсастық пен айырмашылықтар бар ма?



«Көксерек» әңгімесіндегі кейіпкерлер бейнесі. Қысқаша зерттеу жұмсын жазу.


Венн диаграммасы арқылы ортақ идеяны табады




Өз іс-әрекеттеріне кері байланс жасайды

Дескриптор:

1.Мәтін мазмұнын салыстыра алады.1 балл

2.Ортақ идеяны табады.1 балл

3.Тарихпен байланыстыра алады.1 балл

3 балл


Сабақтағы жалпы балдарын есептеп, мұғалімнен кері байланыс алады











Үлестірмелі қағаздар



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!