Материалдар / Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға әдістемелік көмек ретінде
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қырқүйек 2020
242
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

6.3В Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер

Мектеп: М.Жүнісов атындағы ЖОББМ


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Достангалиева Г.А.


Сынып: 6 «Б»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесі. Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.2.2.14

бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу;


Сабақ мақсаттары

Оқушылар:

  • Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктің анықтамасын біледі;

  • Бір айнымалысы бар теңсіздікті шешудің алгоритмін біледі;

  • Жүйедегі теңсіздіктердің әрқайсысының шешімдерін табады;

  • Табылған шешімдерді бір координаталық түзуде кескіндейді;

  • Координаталық түзуден жүйедегі теңсіздіктердің ортақ шешімдерін табады.


Бағалау

Критерийлері

Оқушылар:

  • Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктің анықтамасын біледі;

  • Бір айнымалысы бар теңсіздікті шешудің алгоритмін біледі;

  • Жүйедегі теңсіздіктердің әрқайсысының шешімдерін таба алады;

  • Табылған шешімдерді бір координаталық түзуде кескіндей біледі;

  • Координаталық түзуден жүйедегі теңсіздіктердің ортақ шешімдерін таба алады.


Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

  • сызықты теңдеудің анықтамасын және түрін, санды теңдіктердің қасиеттерін, модуль анықтамасын біледі;

  • тепе-тең түрлендірулерді орындай отырып, теңдеулерді сызықты түрге келтіреді;

  • теңдеулердің қасиеттерін айта алады;

  • сызықты теңдеулердің коэффициенттерін нұсқай отырып, сызықты теңдеулерді сипаттайды;

  • теңдеулердің қасиеттерін қолдана отырып, теңдеулердің шешіміне түсінік береді;

Пәнге қатысты лексика мен терминология:

  • теңдеу;

  • теңдеудің түбірі;

  • теңдеудің сол жағы;

  • теңдеудің оң жағы;

  • тепе-тең түрлендіру;

  • сызықты теңдеу;

  • сызықты теңдеудің коэффициенттері;

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

  • теңдеу деп – құрамында мәнін табу қажет болатын айнымалысы бар теңдікті айтамыз.

  • теңдеудің түбірі деп ...;

  • теңдеуді шешу дегеніміз - ...;

  • сызықты теңдеу деп ...;

  • егер теңдеудің екі жағына бірдей санды қоссақ, онда ...;

  • егер теңдеудің екі жағын нөлден өзге бірдей санға көбейтсек, онда ...;

  • «х ... болсын»;

  • ... екенін біле отырып, теңдеуді құрамыз және шығарамыз;

  • ... белгілі болса, онда ... теңдеуін құрамыз;

  • теңдеуді шешіп, есептің жауабы болып табылатын айнымалының мәнін табамыз.


Құндылықтарды дарыту

- Оқушылар өзара қарым-қатынаста адал және шынайы айқын;

- Өзгенің пікірін құрметтеу;

- Өз бетінше білім алу қабілеттерін дамыту;


Пәнаралық

Байланыстар

Қазақ әдебиеті


Бастапқы

Білім

Амалдарды орындауда белгісіз компоненттерді табу ережелерін білу. Теңдеулерді шеше алу.


Сабақ барысы


Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

0 – 3 мин

Сәлемдесу. Оқушылардың көңіл күйлерін білу. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Оқушылар бір-біріне жылылық сыйлау.

Жұптарын тауып, бір –біріне қарама –қарсы тұрады.

Тренинг: “Ыстық лебіз” оқушыларды бір-біріне жылы лебіз білдіріп, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Үй тапсырмасын тексеру: №1030, №1031.

Оқушылар бір-бірінің дәптерлерін тексереді,

1030 (2-3)

1031

Презентация

Сабақтың

ортасы

4-10 мин

«Ой түрткі» - өткен сабақ бойынша қайталау сұрақтары.

C-1: Бір айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесінің шешімі дегеніміз не? ( Жүйедегі теңсіздіктердің әрқайсысын тура теңсіздікке айналдыратын айнымалының мәндері).

С-2: Бір айнымалысы бар теңсіздіктердің шешімдерін табу алгоритмін атаңыз.

(-Жүйедегі теңсіздіктердің әрқайсысының шешімдерін табу керек;

-Табылған шешімдерді бір координаталық түзуде кескіндеу керек;

- Координаталық түзуден жүйедегі теңсіздіктердің ортақ шешімдерін табу керек;

- Жүйедегі теңсізідктердің барлығына ортақ шешімдер жиыны жүйенің шешімдері болады;

- Жүйенің шешімдері сан аралығымен немесе теңсіздікпен жазылады).

«Кім тез есептейді» - өткен тақырыптар бойынша қайталау есептерін шығару, жұпта қатар отырған оқушылар бір-бірінің жұмыстарын дайын жауап бойынша тексереді.

1 нұсқа

1. Қос теңсіздік арқылы жазыңыз:

A) ; B) ;

C) ; D)дұрыс жауабы жоқ

2. Теңсіздікті шеш: 6х ≤ 18.

A) ( -∞; 3); B) ( -∞; 3]; C) [3; +∞); D) дұрыс жауабы жоқ

3. Қос теңсіздіктің шешімін сан аралығы түрінде жаз: -2 < х ≤ 9.

А) ( -2; 9); В) [ -2; 9); С) [ -2; 9]; D ) дұрыс жауабы жоқ

2 нұсқа

1. Қос теңсіздік арқылы жазыңыз:

A) ; B) ;

C) ; D)дұрыс жауабы жоқ

2. Сызықтық теңсіздікті шеш: 3х ≥ 18.

А) ( 6; +∞); В) ( -∞; 6];

С) [6; +∞); D) дұрыс жауабы жоқ

3. Қос теңсіздіктің шешімін сан аралығы түрінде жаз: 7 ≤ х < 8.

А) (-7; 8); В) [-7; 8); С) [-7; 8]; D) дұрыс жауабы жоқ


1 нұсқа: 1)В 2) В 3) Д

2 нұсқа: 1) А 2) С 3) Д


ҚБ: Мадақтама арқылы «Өте жақсы, Жарайсың, Талпын»





Смайликтер





















Қосымша 1


11 – 20 мин

Жұптық жұмыс

1. Теңсіздіктер жүйесін шешіңдер және шешімін координат түзуіне салып, жауабын аралық түрінде беріңдер:

1)

2)

3)

4)

2. Теңсіздіктер жүйесін шешіп, жауабын сәйкестендіріңдер:

1) ;

1) (-2;3)

2) [5; +∞)

3) (-12; 5)

4) (-1;4)

5) [ -3;4)

2) ;

3) .



3. Қатесін тауып, шешіңдер:




Жауабы: (-8;-2,25)

ҚБ: «Бағдаршам» арқылы бағалау


Қосымша 2

21 – 35 мин

Оқулықпен жұмыс

1034

Жауабы: бос жиын


Жауабы:

578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!