Қысқаша тақырыпқа түсіндірме жұмысы
жүргізіледі.
1.Оқулық бойынша оқушылар тақырыппен танысады,
сипаттама береді.
«Сұрақтар бойынша талдау»
жүргізіледі.
Кім? Неге? Неліктен? Қашан? Қалай? Қандай?
сұрақтары бойынша ізденеді.
Кім?
|
Қазақ жеріне кімдер көз
салды?.
|
Неге?
|
Неге қазақ жеріне шабуыл жасау қажет
болды?
|
Не
үшін?
|
Құрылтайларды өткізу не үшін қажет
болды?
|
Қалай?
|
Жоңғар шапқыншылығы кезіндегі Қазақ хандығының
ішкі саяси жағдайы қалай болды?
|
Қандай?
|
Қазақ батырлары мен хандарының Қарақұм мен
Ордабасы құрылтайында халықты жоңғар басқыншыларына ұйымдастырудағы
рөлі қандай?
|
Неліктен?
|
Сарыарқа, Ұлытау неліктен.... қазақ елі үшін
киелі саналды?
|
Себебі неде?
|
Қазақстан картасында «Қалмаққырылған» атауын
еліміздің барлық аймағынан кездестіруге болады. Бұның себебі
неде...?(картада көрсету) Қалмаққырылған-Павлодар облысында, Батыс
Қазақстанда Ақтөбе маңында
|
Дескриптор:
1
|
Кім? сұрағына 2 мысал
келтіреді.
|
1
|
2
|
Неге? сұрағына 2 мысал
келтіреді.
|
1
|
3
|
Не үшін? сұрағына 2 мысал
келтіреді
|
1
|
4
|
Қалай? сұрағына 2 мысал
келтіреді.
|
1
|
5
|
Қандай? сұрағына 2 мысал
келтіреді.
|
1
|
6
|
Неліктен? сұрағына 2 мысал
келтіреді.
|
1
|
7
|
Себебі неде? сұрағына 2 мысал
келтіреді.
|
1
|
ҚБ «Екі жұлдыз, бір
тілек».
2.Т-кестесі стратегиясын
орындау.
Қарақұм жиыны
|
Ордабасы жиыны
|
|
|
«Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі.
Қойылатын
сұрақтар:
1.Жиында қандай мәселелер
қаралды?
2.Қандай шешімдер
қабылданды?
3.Тарихи маңызы қандай
болды?
Дескриптор:
Қарақұм жиыны жайлы 3 мәліметті
анықтайды.
Ордабасы жиыны жайлы 3 мәліметті
анықтайды.
ҚБ «Екі жұлдыз, бір
тілек».
Тапсырманы жылдам орындап болған
оқушыларға Саралаудың «Қарқын» тәсілін пайдаланып, мәтінде берілген
зерттеушілердің тұжырымдамасының мәнін
ашады.
Ресей зерттеушісі
Я.П.Гавердовскийдің тұжырымдамасының мәнін
ашады.
Ағылшын ғалымы Д.Флэтчердің
тұжырымдамасының мәнін ашады.
Ресей зерттеушісі Ф.Назаровтың
тұжырымдамасының мәнін ашады.
3.STEEРLE
талдауы
S-әлеуметтік
T-технологиялық
E-экономикалық
E-қоршаған
орта
Р-саяси
L-құқықтық
E-этникалық
факторлар
STEEРLE-әдісін орындау арқылы
тақырыптың әлеуметтік, технологиялық, экономикалық, қоршаған орта,
саяси, құқықтық және этникалық факторларға мысалдар
келтіреді. «Тапсырма» тәсілін қолданамын. Деңгейі жоғары оқушылар технологиялық,
қоршаған орта, этникалық факторларға, деңгейі орташа оқушылар
құқықтық, әлеуметтік, деңгейі төмен оқушылар саяси, экономикалық
факторларға жауап береді.
Дескриптор:
1
|
Әлеуметтік факторға дәлел
келтіреді.
|
1
|
2
|
Технологиялық факторға дәлел
келтіреді.
|
1
|
3
|
Экономикалық факторға дәлел
келтіреді.
|
1
|
4
|
Қоршаған орта факторына дәлел
келтіреді.
|
1
|
5
|
Саяси факторға дәлел
келтіреді.
|
1
|
6
|
Құқықтық факторға мысал
келтіреді.
|
1
|
7
|
Этникалық
факторлар
|
1
|
ҚБ. «Қолмен
белгі»
|