Материалдар / БЖБ 6-сынып«Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер және олардың жүйелері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

БЖБ 6-сынып«Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер және олардың жүйелері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Материал туралы қысқаша түсінік
«Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер және олардың жүйелері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

«Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер және олардың жүйелері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Тақырып Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу

Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйелері

Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен және алмастыру тәсілімен шешу

Мәтінді есептерді екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйелері арқылы шығару

Оқу мақсаты 6.2.2.18 екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесінің шешімі реттелген сандар жұбы
болатынын түсіну

6.2.2.19 теңдеулер жүйелесін алмастыру тәсілі және қосу тәсілі арқылы шешу

6.5.1.7 мәтінді есептерді сызықтық теңдеулер жүйелерін құру арқылы шешу

Бағалау критерийі Білім алушы:

  • Екі айнымалысы бар теңдеудің шешімін анықтайды

  • Теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешеді

  • Теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен шешеді

  • Сызықтық теңдеулер жүйесін құру арқылы мәтінді есепті шешеді

Ойлау дағдыларының деңгейлері Білу және түсіну Қолдану Жоғары деңгей дағдылары

Орындау уақыты 25 минут

І нұсқа

1. Берілген (8; –1,4), (9; 0,5), (14; 1) нүктелерінің қайсысы теңдеуінің шешімі болады?

2. Теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешіңдер:

3. Теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен шешіңдер:

4. Үш бірдей дәптер мен бірдей екі қалам үшін 105 теңге төленді. Тура осындай екі дәптер мен үш қалам үшін 90 теңге төленді. Бір дәптер мен бір қалам қанша тұрады?


ІІ нұсқа

1. Берілген (4; –1,5), (10; 0,5), (7; 1) нүктелерінің қайсысы теңдеуінің шешімі болады?

2. Теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешіңдер:

3. Теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен шешіңдер:

4. Үш бірдей дәптер мен бірдей екі қалам үшін 115 теңге төленді. Тура осындай екі дәптер мен үш қалам үшін 100 теңге төленді. Бір дәптер мен бір қалам қанша тұрады?


Бағалау критерийлері

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Екі айнымалысы бар теңдеудің шешімін анықтайды.

1

екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесінің шешімі реттелген сандар жұбы болатынын тексереді

1

рационал сандарға арналған амалдар орындайды

1

теңдеудің шешімі болатын сандар жұбын таңдайды

1

Теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешеді

2

теңдеулерді тәсілге байланысты түрлендіреді

1

теңдеулер жүйесін шешуде қосу тәсілін қолданады

1

х/у-тің мәнін табады

1

у/х-тің мәнін табады

1

Теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен шешеді.

3

теңдеулерді тәсілге байланысты түрлендіреді

1

теңдеулер жүйесін шешуде алмастыру тәсілін қолданады

1

х/у-тің мәнін табады

1

у/х-тің мәнін табады

1

Сызықтық теңдеулер жүйесін құру арқылы мәтінді есепті шешеді

4

теңдеулер жүйесін құрады

1

теңдеулер жүйесін шешеді

1

жауабын жазады

1

Барлығы

14


«Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер және олардың жүйелері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

І нұсқа

1. Берілген (8; –1,4), (9; 0,5), (14; 1) нүктелерінің қайсысы теңдеуінің шешімі болады?

2. Теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешіңдер:

3. Теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен шешіңдер:

4. Үш бірдей дәптер мен бірдей екі қалам үшін 105 теңге төленді. Тура осындай екі дәптер мен үш қалам үшін 90 теңге төленді. Бір дәптер мен бір қалам қанша тұрады?


Бағалау критерийлері

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Екі айнымалысы бар теңдеудің шешімін анықтайды.

1

екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесінің шешімі реттелген сандар жұбы болатынын тексереді

1

рационал сандарға арналған амалдар орындайды

1

теңдеудің шешімі болатын сандар жұбын таңдайды

1

Теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешеді

2

теңдеулерді тәсілге байланысты түрлендіреді

1

теңдеулер жүйесін шешуде қосу тәсілін қолданады

1

х/у-тің мәнін табады

1

у/х-тің мәнін табады

1

Теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен шешеді.

3

теңдеулерді тәсілге байланысты түрлендіреді

1

теңдеулер жүйесін шешуде алмастыру тәсілін қолданады

1

х/у-тің мәнін табады

1

у/х-тің мәнін табады

1

Сызықтық теңдеулер жүйесін құру арқылы мәтінді есепті шешеді

4

теңдеулер жүйесін құрады

1

теңдеулер жүйесін шешеді

1

жауабын жазады

1

Барлығы

14





«Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер және олардың жүйелері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

ІІ нұсқа

1. Берілген (4; –1,5), (10; 0,5), (7; 1) нүктелерінің қайсысы теңдеуінің шешімі болады?

2. Теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешіңдер:

3. Теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен шешіңдер:

4. Үш бірдей дәптер мен бірдей екі қалам үшін 115 теңге төленді. Тура осындай екі дәптер мен үш қалам үшін 100 теңге төленді. Бір дәптер мен бір қалам қанша тұрады?


Бағалау критерийлері

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Екі айнымалысы бар теңдеудің шешімін анықтайды.

1

екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесінің шешімі реттелген сандар жұбы болатынын тексереді

1

рационал сандарға арналған амалдар орындайды

1

теңдеудің шешімі болатын сандар жұбын таңдайды

1

Теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешеді

2

теңдеулерді тәсілге байланысты түрлендіреді

1

теңдеулер жүйесін шешуде қосу тәсілін қолданады

1

х/у-тің мәнін табады

1

у/х-тің мәнін табады

1

Теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен шешеді.

3

теңдеулерді тәсілге байланысты түрлендіреді

1

теңдеулер жүйесін шешуде алмастыру тәсілін қолданады

1

х/у-тің мәнін табады

1

у/х-тің мәнін табады

1

Сызықтық теңдеулер жүйесін құру арқылы мәтінді есепті шешеді

4

теңдеулер жүйесін құрады

1

теңдеулер жүйесін шешеді

1

жауабын жазады

1

Барлығы

14



15 Сәуір 2024
540
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі