Сабақтың
басы
3
минут
3 минут
3мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу.
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру.
«Мозайка» әдісі арқылы топқа
бөлу.
Өткен сабаққа
шолу.
«WordWall» тапсырмасын
орындау.
«Ой
қозғау»
Сұрақтар
қоямын.
Енді
келесі кезеңге өтеміз.
|
Оқушылар бір-біріне сәттілік
тілейді. Ынтымақтастық атмосферасына арналған жаттығу жасайды.
Жіптің көмегімен өрмекші торын жасайды .
Мозайка жинап топқа
бөлінеді.
Сілтеме арқылы өтіп суреттерді
сәйкестендіреді.
Болжамды жауап
:
1.Нобай
дайындау
2.Пішімдерді
дайындау
3.Бөлшектерді
пішу
4.Бөлшектерді
өңдеу
5.Жеке бөліктерінің пішінін
келтіру
6.Бұйымды
құрастыру
7.Безендіру
Сұраққа жауап
береді.
Болжамды жауап : Алжапқыштың
жеке бөліктерін өңдедік.
Жеке бөліктерін біріктіру
.
|
Жарайсың!
Жақсы!
Тамаша!
ҚБ: 1-10 балл аралығында
бағаланады
Дескриптор:
Толық дұрыс жауап үшін 2 балл
алады.
Жарайсың!
Жақсы!
Тамаша!
|
Ынтымақтастық ақуалды
қалыптастыруға арналған жаттығулар
Мозайка жинауға арналған
суреттер
https://wordwall.net/ru/resource/28547812
Оқулықтың электрондық
нұсқасы:
http://keleshek-2030.kz/books/ht6mk.php
§27
|
Сабақтың
ортасы
8
минут
20
минут
3 минут
|
«Кинометафра»
әдісі арқылы алжапқыштың бөліктерін
біріктіруге байланысты бейнеролик көрсетіледі.
Бейне жазбадан көрген жаңа
ақпарат бойынша түсіндірме жұмыстары жүргізу, жетекші сұрақтар қою.
Бейнежазбаны талқылау.
Жұмыс барысында жеке бастың
гигиенасына, қауіпсіздік ережелеріне, материалдар мен құрал-
жабдықтарды пайдалану ережелерін сақтауды
ескерту.
-
Тапсырма.
Топтық
жұмыс.
- Алжапқышты
өңдеудің технологиялық кезеңін
орындау.
1
топ -
Алжапқыштың қалтасын
біріктіріп, қол тігістері мен машина тігісін
тігеді.
-Алжапқышты өңдеудің
технологиялық кезеңін
орындайды.
2
топ- Алжапқыштың бел бауын
біріктіреді.
-Алжапқышты өңдеудің
технологиялық кезеңін
орындайды.
3 топ -Алжапқыштың төменгі бөлігіне
желбірегін біріктіреді .
-Алжапқышты өңдеудің
технологиялық кезеңін
орындау.
-
Тапсырма:
«Адасқан әріптер» әдісі
«Wordwall» қосымшасында
берілген тапсырманы орындауды ұсыну. (адасқан әріптерден тақырыпқа
байланысты сөздерді табу)
|
Бейнежазбадан
алжапқыштың бөліктерін біріктіруге
байланысты ақпараттар көреді.
Жұмыс барысында қолданылатын
ТҚЕ мен материалдар мен құрал-жабдықтардың қолданылу ережесін
айтады.
Алжапқыштың
бөліктерін біріктіреді. Алжапқышты өңдеудің
технологиялық кезеңін
орындайды.
(Құндылық: құметтеу, өзара
көмектесу құндылығын басшылыққа алады)
Нобайлар, техникалық суреттер
мен сызбаларды пайдаланып, шығармашылық жұмыста алжапқыштың
бөліктерін біріктіреді.
Өз жұмысын таныстырып
айтады
Сілтеме арқылы өтіп, адасқан
әріптерден сөз құрау арқылы ас үйдің тоқыма бұйымдарының атауын
табады.
Алжапқыш
Төсем
Тұтқыш
Дастархан
Перде
|
Дескриптор:
-Алжапқыштың бөліктерін
біріктіреді.
-Алжапқышты өңдеудің
технологиялық кезеңін біледі.
- Қол және машина тігістерін
тіге алады
Толық тапсырма үшін 6 балл
алады
Дескриптор
:
Толық дұрыс жауап үшін 2 балл
алады.
|
Алжапқыштың бөліктерін
біріктіру туралы бейне жазбалар
https://youtu.be/eXzlBqmAySE
https://youtu.be/Fxqj67p1I4g
Алжапқыштың бөліктері,
алжапқыштың негізгі бөлігі, қалтасы, белдігі,
желбіршегі.
https://wordwall.net/ru/resource/28553141
|