×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Ең үздік ашық сабақ байқауы басталды
Алтын күз байқауы басталды
Сұрақтарды 8(771)-234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

Бұйымның нобайын жасау.Материалдар мен құрал - жабдықтарды дайындау

Автор:Шамекенова Гульнур Максатбаевна
Бағыты: Технология
Бөлімі: Сабақ жоспары
Сыныбы: 9 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-10-01

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

технология пәні мұғаліміне

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
Күні:
Сынып: 9Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)9.1.5.1 – Күрделі нысандар пішіндер мен образдардың дизайнын дайындау үшін түрлі салалар бойынша білімдерді жалпылау.9.1.4.1 – Жұмысты орындаудың тиімді әдістері мен реттілігін анықтай отырып шығармашылық қызметін жоспарлау
Сабақ мақсаттары
  • Кілем тоқу дайындау кезектілігін және ұтымды тәсілдерін анықтап, АКТ қолданып нобай жасау.

  • Қазіргі кілемдер үлгілерін дайындауға қажетті технологиялық құжаттар дайындау.

  • Бағалау критерийлері
  • Әртүрлі графикалық тәсілді қолданып, нобай орындайды;

  • Кілемм тоқу дайындауға қажетті технологиялық құжат дайындайды.

  • Тілдік мақсаттар

    Оқушылар:
  • Кілем тоқу реттілігін ауызша сиппаттайды;

  • Нобайдағы бейнелер мен түстерді талдайды;

  • Графикалық және техникалық құжаттарды талдап, жазбаша түрде сиппаттайды

  • Сөйлемге қажетті сөз тіркестері:

    Құндылықтарды дарыту Өзгелердің көзқарасын бағалау және сыйлау. Оқушыларды жұппен және топпен жұмыс істеу қабілеттерін қалыптастыру.Эстетикалық талғамдарын дамыту.Оқушыларды жауапкершілікке және біріге жұмыс істеуге тәрбиелеу.
    Пәнаралық байланыстарӨнер, тарих, технология пәндері бойынша пәндік теорияны қолдану
    АКТ қолдану дағдылары
    Бастапқы білім Кілем тоқу. Кілем тоқу түрлері мен техникалары туралы білімдеріне қысқаша шолу.
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басы





    10 мин.



    Ұйымдастыру кезеңіСабақтың басында оқушылар назарын аударуға екпін жасау.Өткенге сабаққа қысқаша шолу. Талдауға арналған сұрақтар:1.Кілем тоқуға қандай материал қолданады?2.Кілем тоқу техникасын қай жерде пайдаланады?3. Кілем тоқу техникасында орындалған жұмыстар қалай жасалады (жасалу кезеңдері)?4. Кілем тоқу жұмыстарын қандай материалдардан жасар едіңіз? Бейнефильм тамашалау.Оқушылардан бейне көрініске байланысты алған әсерін сұрау.
  • Бейне роликтен не байқадық?

  • Қандай ой түйдіңіздер?

  • Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай деп ойлайсыздар?

  • Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады. Сабақтың мақсатына сәйкес бағалау критерийлері таныстырылады.




    Сабақтың ортасы

    10 мин.









































    25
    Кілем түрлрі
  • Түрікмен кілемдері

  • Кавказ кілемдері

  • Қытай кілемдері

  • Түрік кілемдері

  • Француз кілемдері

  • Тапсырма №2.Оқушылар өз жұмыс нәтижелерін аяқтағаннан кейін, өзара талдау және бағалау үшін таныстырады. Қажет болған жағдайда толықтырулар мен өзгерістер еңгізеді. Тапсырманы бағалау критерийлері:
  • АКТ қолдана отырып графикалық тәсілде нобай орындайды;

  • Жұмыстың композициялық үйлесімділік шешімін табады;

  • Жұмыстың орындалу реттілігі мен дайындауға қажетті материалдарды (технологиялық құжат дайындайды) анықтайды;

  • Уақытты тиімді пайдаланады.





































  • Сабақтың соңы5 мин.



    Рефлексия:«2 жұлдыз және бір тілек»
  • Екі жұлдыз - ұнайтын екі нәрсе (жұмыс бойынша);

  • Тілек – жұмысты жақсартуды қажет ететін ұсыныстар



  • Түсті стикерлер
    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
    Сабақ барысында оқушылардың жеке қабілеттерін қолдап, дамыту мақсатында ашық және жабық сұрақтар қою.

    Бақылау,Кері байланысБағалау критерийлеріЖұмысын қорғаукезіндегі бағалау.Денсаулық сақтау технологиялары.Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.Құралдарды ұқыпты қолдана білу, жұмыс орнын бейімдеу.
    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?


    50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

    Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.

    Олимпиада бітуіне қалды: