Материалдар / Бұйымның нобайын орындау

Бұйымның нобайын орындау

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдер мен оқушыларға құнды материал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қараша 2018
435
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақмерзімдіжоспарбөлімі: Мектеп:
Күні:Мұғалімніңаты-жөні:
Сынып: Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:

СабақтақырыбыБұйымның нобайын орындау
Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме)7.1.5.2 Бұйым жасауда әртүрлі графикалық құралдарды қолдана отырып (оның ішінде АКТ қолданып), нобайлар, графикалық және технологиялық құжаттар дайындау

Сабақмақсаттары
  • Бұйым жасауда әртүрлі графикалық құралдарды қолдана отырып (оның ішінде АКТ қолданып), нобайлар, графикалық және технологиялық құжаттар дайындау тәсілдерімен таныстыру;
  • көркемдік материалдармен құралдармен жұмыс істеу дағдыларын дамыту.
  • Тілдікмақсаттар

  • көркемдік жазбасы ерекшеліктеріне сипаттама береді;
  • өз жұмыстарындағы шығармашылық шешімдеріне пікірлер бере алады және орындалған жұмыстарының сапасы мен қасиеттерін сын тұрғысынан талдайды (сөйлеу дағдыларын дамыту мақсатында).
  • Пәнгетән лексика мен терминология:Батик, гжель, хохлома, көркем жазба, раппорт, сызық сурет, ою-өрнек композицияДиалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
  • Сәндік-қолданбалы өнер шеберлерінің шығармашылығына негізделе отырып, мен...
  • Көркемдік жазбаның ерекшелігі....
  • Мен ою-өрнек композициясын ..... жасау үшін қолдандым.
  • Мен ою-өрнек композициясын қолданып, келесі... жасадым
  • Көркемдік жазбаның ерекшелігін зерттей отырып, ...
  • Құндылықтардыдарыту



    Осы сабақтабалалардыңбойынакелесіқұндылықтарқалыптастырылады: тарихимұрағасыйластық, оқушылар арасында бір біріне сыйластық, академиялық шыншылдық
    ПәнаралықбайланыстарХимия, география, тарих
    АКТ қолдану дағдыларыИнтернет ресурстарымен жұмыс істеу дағдыларын дамытады
    Бастапқы білім

    Сәндік қолданбалы өнер түрлері және қолданылатын тәсілдері мен техникасы.
    Сабақбарысы
    СабақтыңжоспарланғанкезеңдеріСабақтағыжоспарланғаніс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басы 1-2 мин3 минСабақбасындасыныптыңсабаққадайындығынтексеру.«Миға шабуыл»: оқушыларға текстильді көркемдеп жазба техникасында орындалған туындыларды ұсынып, бұл бұйымдарды не біріктіреді және қалай орындалғанын жайлы сұрақтарға жауап алу. Сұрақтардың жауабына қарай оқушылармен сабақтың мақсаты мен тақырыбын анықтау.баспа (набойка),батик (салқын, ыстық, түйінді батик, еркін жазба) техникасында орындалған бұйымдар мысалы: павлопасадтықорамалдар,батик техникасындағы панно, қолменбезендірілгенматаларт.б.
    Сабақтыңортасы5 мин

















































    5 мин













    30 мин
    (МК) Сабақтың басында текстильде орындалатын көркемдік жазбамен: баспа (набойка),батик (салқын, ыстық, түйінді батик, еркін жазба), мата ұстінде орындалатын жазбаға арналған қажетті материалдар мен құралдармен (шыны түтікшелер, резерв, маталар, кергіштер, батикке арналған бояулар), жазбаның мата бетіне бекіту және жұмыс орындау ерекшелігімен таныстыру. Презентациялардың көрсетілімі «Батик»Оқушыларға текстильді көркемдеп жазбаға арналған әр түрлі маталарды ұсынады: жібек, бөз, мақта маталары және т.б. Сонымен қатар, қандай маталарды көркемдік жазбада қолдануына болатынын оқушыларға түсіндіру (табиғи және жасанды талшықтар материалдарының қасиеттері жайлы тақырыпты қайталау) және мата таңдалауына көмек беру.Өткен сабақта зерделенген мәліметтерге сүйене отырып, оқушылар өз туындыларын қандай көркемдік жазба техникасында орындайтынын таңдаған.Сарамандық жұмыс №3Бұйымның нобайын орындау. (Қ) (Ө) Оқушылар көркемдік жазбаның бір түрін (салқын және ыстық батик, гжель, хохлома және т.б.) таңдап, өз іс-әрекеттерін анықтай отырып технологиялық құжаты (карта) дайындайды.

    (Ө) Оқушылар безендіру нысанын таңдап (ыдыстар, қобдишалар, вазалар, текстиль және т.б.), көркемдік жазбаларының ою-өрнек композициясының ерекшелігін ескере отырып бұйымның безендірілу композициясының нобайын және олардың элементтерін нақты орындайды (мысалы, хохломаның өрнегіндегі түсінің, сызықтары мен орамдарының ерекшелігі).Нобайды орындау барысында оқушылардың назарын кіші пластика, ыдыс пішіні, мата қасиетіне мен стильдік бірлестігінің үйлесімдігіне аудару қажет.
    Батик. Шиборитехникасы.

    Шыныжәне мата үстіндеконтурменжұмысжасау

    БАТИК- контурлы техника. Орамалеберлік-класс batikcentr.ru

    http://blogbatik.ru/ батик для начинающих: техники, мастер-классы, художники.

    Галилео. Хохлома

    Галилео. Гжель.

    Батикке, керамикаға, шыныға арналған бояулар жинағы керме, қылқаламдар





    Сабақтыңсоңы5 минСабақтыңсоңындаоқушылармен бірге нобайлардың көрмесін өткізіп, қажетті материалдар мен құралдарын таңдауына ұсыныс жасау

    Саралау –оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз? Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз? Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы
    Оқушылардың жеке қабілеттеріне байланысты жұмысты орындау үшін техниканы таңдауыжәне әр оқушыға қойылатын сұрақтар бойынша саралау іріктеледі

    Тақырыпты менгеруін тексеруге арналған сұрақтар, практикалық жұмыстың көрмесі және қалыптастырылған критерийлер негізінде бағаланадыДенсаулықсақтаутехнологиялары.Сергітусәттеріменбелсендііс-әрекеттүрлері.ОсысабақтақолданылатынҚауіпсіздіктехникасыережелерініңтармақтары

    Сабақбойыншарефлексия

    Сабақмақсаттары/оқумақсаттарыдұрысқойылғанба? ОқушылардыңбарлығыОМқолжеткіздіме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақтасаралаудұрысжүргізілдіме? Сабақтыңуақыттықкезеңдерісақталдыма? Сабақжоспарынанқандайауытқуларболды, неліктен?
    Бұлбөлімдісабақтуралыөзпікіріңіздібілдіруүшінпайдаланыңыз. Өзсабағыңызтуралысолжақбағандаберілгенсұрақтарғажауапберіңіз.




    ЖалпыбағаСабақтыңжақсыөткенекіаспектісі (оқытутуралыда, оқутуралыдаойланыңыз)?1:

    2:Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?1:

    2:Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?







    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ