Материалдар / Бұл кім?
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Бұл кім?

Материал туралы қысқаша түсінік
Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту Басқа тілдерді, оның ішінде қазақ тілін үйренудің маңыздылығын балаларға түсіндіру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қазан 2021
418
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:

Сынып: 1

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Бұл кім? Сабақ 2


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту

1.8 Басқа тілдерді, оның ішінде қазақ тілін үйренудің маңыздылығын балаларға түсіндіру

1.9 Танысу кезінде қолданылатын дара танысу формасы «Менің атым ...» - мен таныстыру және үйрету

Сабақтың мақсаттары

Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.

Көбі: Тақырыпты түсініп оқуына орай ойын толық жеткізуге ,ауыз-екі сөйлеуге, тілдік қорлары дамыйды

Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.

Жетістік критерийлері

Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Өнер, ана тілі сабағы

АКТ қолдану дағдылары

Аудиожазба , таныстырылым.

Тілдік құзыреттілік

Табиғатқа саяхат. .

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

5 минут

Өсемiз бiз күлiп-ойнап,

Он саусақтың саласындай,

Өсемiз бiз күлiп-ойнап,

Бiр адамның баласындай.

Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!

Тақырыпқа кіріспе.

  1. Оқушылармен сәлемдесу

Утром солнышко в окошко

Протянуло мне ладошку:

«Здравствуй, друг! Пора вставать!

День с зарядки начинать!

Мяч, скакалка и гантели

Ждут давно уж у постели!

И воды холодной лейка!

Поскорей себя облей-ка!»

Вмиг вскочил с постели я:

«Сәлеметсіз бе, друзья!»


  1. Оқушылармен танысу.

А) Өзімнің аты-жөнімді айтамын: Менің атым Ләззат Шортанбаевна.

Ә) Әр оқушыға «Сенің атың кім?» сұрағын қойып, «Менің атым ...» жауабын аламын.



Шаттық шебері








Сабақтың ортасы

8 минут



Оқулықпен жұмыс жүргізу Қосымша тапсырма.

1 тапсырма: Оқушылар «Сәлем!» және «Сәлеметсіз бе!» деген амандасу үлгілерімен танысады.

Мұғалім сөйлемдерді оқиды. Оқушылар тыңдайды.

Мұғалім сөйлемдерді айтады, оқушылар қайталайды.

Оқушылар тізбектеп айтып шығады.

2 – тапсырма.

Мұғалім тапсырманы оқып береді. Сурет арқылы оқушыларға сұрақ қойып, сөйлемдер құрастыруға үйретеді.

3 – тапсырма.


Мұғалім тапсырма бойынша сөйлеп үйренуге үйретеді.

Мұғалім оқиды, оқушылар қайталады.

Мұғалім оқиды, оқушылар тізбектеп қайталайды.

Ой өріс


Суретке қара. Үлгі бойынша сөйле.

Жазу дәптерімен жұмыс жасау

«Бұл кім? – Бұл ...» структурасын жаңа лексикамен (ата, әже, әке, ана) бекіту

Это мой любимый ДЕД.

Деду – 80 лет.

Любит маленьких ребят,

Водит их в свой старый сад,

Угощает сливой, грушей ...

Я схожу его послушать,

О здоровье расспросить

И на чай к нам пригласить.

Чай с малиной – красота!

Приходи скорей, АТА!

* * *

Нет, не знают скуки

Бабушкины руки,

Не сидят без дела:

Варят, парят, ткут,

А уж как умело

Блинчики пекут!

Удивлен кот Тимофей

Славной бабушкой моей:

Дремлет старая ӘЖЕ,

А носок готов уже!

* * *

Самый сильный и умелый,

Самый добрый, самый смелый,

Самый умный, наконец!

Ну, конечно, наш ОТЕЦ!

Ходим с папой и с Егоркой

Летом в парк, зимой на горку.

Дружно в ногу мы щагаем,


Громко вывески читаем.

С братом мы не ссоримся,

И работа спорится!

Замок чудный на песке,

Если рядом наш ӘКЕ!

* * *

Самая добрая в мире она –

Милая мамочка, мама - ана!

«Бұл кім? – Бұл ата (әже, әке, ана)»


«Қонақта» ойыны

Предлагаю детям поработать с карточками в парах. От имени каждого персонажа надо сказать соседу: Сәлеметсіңдер ме! Менің атым ...



Таныстырылым, оқулықпен жұмыс

Сергіту сәті

1 минут

Орнымыздан тұрамыз,

Алақанды ұрамыз.

Бiр отырып, бiр тұрып,

Тез шынығып шығамыз.

Сергіту сәтіне арналған жинақ

Аяқталуы

16 минут


Қызықты тапсырма

8 минут





3 Мақалды оқы. Мағынасын бір-біріңе түсіндір.

Оқу-инемен құдық қазғандай.

4Ойлан,тап.

Түзу ағаш. Таза жейде. Аз жапырақ.








Оқулық, дәптерлер.


Сабақтың соңы

2 минут


Рефлексия

Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау.

Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім





Смайликтер

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?


Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?


Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)

Қолдау көрсету.

Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.


Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)


Өнер, ана тілі сабағы

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!