×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512

Хабарландыру
Байқаулар басталды Сұрақтарды 8(771)-234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

Бұқар жырау

Автор:Батталова Гульжанар Ризахановна
Бағыты: Қазақ әдебиеті
Бөлімі: Сабақ жоспары
Сыныбы: 9 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-07-18

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

Жалпы осы сабақ жоспары қазақ әдебиетінен сабақ беретін мұғалімдерге үлгі ретінде көмек болады деп ойлаймын.



Мектеп:Жылыбұлақ НЖББМ



Пәні: Қазақ әдебиеті Сынып: 9

Сабақтың тақырыбыБұқар жыраудың Абылай ханға арналған толғаулары
Сабақтың мақсатыБұқар жырау Қалқаманұлының өмірі,шығармаларына тән  ел бірлігі мәселесіне тоқталу. Туған жердің тарихын соның ішінде Абылайдың өмірі және қызметімен таныстыра отырып, аса ірі мемлекет қайраткері, дипломат, қолбасшы болғандығын көрсету.Оқушылардың қызығушылығын арттыру, өз ойларын жүйелі сөзбен жеткізуге бейімдеу. Ой қозғауға, өз пікірлерін ортаға салуға дағдыландыру. 
Құндылықтарды дарыту
  • Құрметтеу: оқушылардың топтық және өз бетімен жұмыс жасау дағдыларын жетілдіре отырып, бір-біріне құрметпен қарауға шақыру;

  • Пәнаралық байланысГеография пәні, тарих, қазақ тілі
    АКТ қолдану дағдыларыОсы сабақ барысында оқушылар Power Point бағдарламасынан тақырыпқа қатысты көрнекі құралдарды пайдаланып, интербелсенді тақтаны қолданады
    Жоспар
    Жоспарланатын уақытЖоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер Дереккөздер
    Сабақтың басы5 минутОқушылармен сәлемдесу. Кезекшімен сұхбат. Қызығушылықты ояту. 1.Сұрақ – жауап арқылы үй тапсырмаларын тексеру1.Қазақстан аумағындағы ғылыми зерттеулер?2.Орыс зерттеушілерінің Қазақстан туралы еңбектері?3.ХҮІІІ ғ. суырыпсалма қазақ ақын – жыраулары мен әншілерінің есімдерін атаңдар.4.Шежіренің қазақ қоғамындағы атқарған қызметі туралы әңгімелеп беріңдер.5.Тарихи әңгімелердің өзіндік ерекшеліктері қандай?2.Ерлік, батылдық, достық, адалдық, туған жер, ерлік жайында мақал- мәтелдер айту.

    https://kk.wikipedia.org/wiki/Бұқар_жырау_Қалқаманұлы
    Сабақтың ортасы20 мин



































































    10 мин



























































    5 минут
    «ХVIII ғасырдағы тарихи жағдай»1. 1723 жылы - Жоңғар қалмақтары қазақ жеріне ұрыс бастайды.Тапсырма «Ментальды карта» әзірлеу (Бейнежазба барысында)Жыраудың сөздері тұнып тұрған ақыл, өнегелі, ғибратты сөздер. «Ай не болар күннен соң», «Ежелгі дос жау болмас», «Жар басына қонбаңыз», «Жарқ – жарқ еткен жайда бар», т.б. Биік тауға жарасар «Асқар таудың өлгені» дегең өлеңінде жырау «өлмегенде не өлмейді?» сұрағына «жақсының аты өлмейді, ғалымның хаты өлмейді», – деп жауап беріп, бүкіл ой – білімін, талант – дарынын, өмірін, адамзаттың асыл арманы үшін сарп еткен адамдардың есімі де, олардың артына қалдырған аталы сөздері де ғасырларға кете береді деген түйін жасайды. Адам өмірінің кезең – кезеңдері туралы толғауларының да ғибраты мол. Бұл тақырыптағы өлеңдеріне «Жиырма жасыңда», «Ей Абылай, сен он бір жасыңда» т.б.жатқызуға болады. Адамзаттың жас кезінен бастап қартайған шағына дейінгі өмірін суреттейді.Қырық беске келгенде,Жақсы мен жаман демедіңЕлу жасқа келгенде,Үш жүздің баласыныңАтының басын бір кезеңге тіредің,- дейді.Әсіресе, Абылай ханның көрегендігі мен даналығын, ауыр кезең, қиын сәттерде ел ұйытқысы бола білгенін асқақ жырлаған. Жыраудың толғауларынан асқақ қаһармандық рухтың лебіТапсырма І топ Абылай хан – тарихи ұлы тұлғаІІ топ Абылай хан бейнесі - Бұқар жыраудың шығармалары ізіменІІІ топ Бұқар және Абылай арасындағы байланыс

    2. Сөздікпен жұмыс:
  • а)   Кубизм ойыны (сұрақ - жауап) оқушыларға кубик беріледі, кубикті ортаға тастап түскен саны бойынша сұраққа жауап беруі тиіс.

  • 1.(жасыл түс жағы) Абылай – қазақ хандығының аса көрнекті саяси және мемлекет қайраткері.2.(қызыл түс жағы) Абылайдың ішкі саясаты.3.(көк түс жағы) Абылайдың Ресеймен қарым –қатынасы.4.(сары түс жағы) Қазақ – жоңғар қатынастыр5.(қара түс жағы) Абылайдың қазақ жерлерін біріктіру жолындағы күресі.6.(қоңыр түс жағы) Абылайдың қазақ тарихында алатын орны«Қос жазба» күнделігі



    https://www.youtube.com/watch?v=sTY0HtaC-Mk































    https://www.zharar.com/kz/olen/9846-abylay_khan.html
    Сабақтың соңы5 минут



    Сабақтың соңында оқушылар:
  • «Плюс, минус, қызықты»«Плюс» - оң әсер еткен фактілерді, алған, білімдері жайлы жазады.«Минус» - “қолымнан келмей жатыр” немесе “ түсініксіз болып тұр ” деген ойларын жазады.«Қызықты»- деген бағанға өздеріне не қызықты болды соны жазады, немесе не жайында көбірек білгісі келеді, соны жазады.



  • Өздерінің және өзгелердің жұмыстарын бағалайды.





  • ОЖ



    Қосымша ақпарат
    Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері
    Дифференциацияны ментальды (концептуалды) карта жасауда оқушыларға қолдау көрсетіп, бағыт беру арқылы жүзеге асырамын. Әр оқушының дәптеріне бүгінгі жасаған жұмысы бойынша жұлдызша беріп, не нәрсеге көңіл аудару керек екенін жазамыноқушы өзі ойланып, идея ұсынады,пікір айтады, алған ақпараты бойынша








































    50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

    Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.

    Олимпиада бітуіне қалды: