Материалдар / Былғары қолғап шеберлері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Былғары қолғап шеберлері

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қараша 2020
1656
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 11 – бөлім. Олимпиада жеңімпаздары-Қазақстан мақтанышы

Мектебі: № 40 гимназия

Күні: 5.03. 2020 жыл Мұғалімнің аты-жөні: Аристанова Н.Н.

Сынып: 6 «Г,Е,Ж» Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Былғары қолғап шеберлері. 1-сабақ.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.3.6.1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыру

Сабақтың мақсаты


  • тақырып бойынша жаңа сөздерді үйренеді және синонимдерін таба алады;

  • тақырып бойынша жаңа сөздерді үйренеді және өз ойын айтқанда қолдана алады;

  • тақырып бойынша жаңа сөздерді қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселелерді шынайы өмірмен байланыстырады.

Бағалау критерийі

  • тақырып бойынша жаңа сөздерді үйренеді;

  • мәтін бойынша үйренген сөздерді қолдана отырып, сұрақтарға жауап береді;

  • мәтінде көтерілген мәселелерді шынайы өмірмен байланыстырады;

Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады: жаңа сөздерді "Сөздердің синонимдері қайда?" әдісі арқылы меңгереді: мәрте, сайыс, иегер, жанкүйер, жаттықтырушы, ұту.

Пәнге қатысты сөздік қор пен терминдер:

Диалог құруға /шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: мәрте, сайыс, иегер, жанкүйер, жаттықтырушы, ұту сөз тіркестері арқылы диалог құрауда қолданады.

Талқылауға арналған сұрақтар:

  1. Боксшы деген кім?

  2. Қазақстанда қандай боксшылар бар?

  3. Әлемге әйгілі қандай қазақстандық боксшыларды білесің?

Не себепті бокс танымал спорт түрі деп ойлайсыз?

ишара:

Құндылықтарға баулу

"Мәңгілік Ел" құндылығына сәйкес:

  • туған жерімізден шыққан әйгілі спортшыларды мақтан етіп, үлгі тұтуға;

  • еліміздің атақты спортшыларын құрметтеуге;

  • оқушыларды салауатты өмір салтын ұстауға;

  • спортпен шұғылдануға баулу,

Пәнаралық байланыс

Дене шынықтыру, өзін-өзі тану, информатика.

Тақырып бойынша алдыңғы білім

"Финиш" әдісімен алдыңғы білімді сұрақтар қойып жинақтау.

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар


Сабақтың басы

1 минут

КҮНДЕЛІКТІ ШАРАЛАР:

1. Оқушылармен сәлемдесемін;

2. Оқушылар санын түгелдеймін;

3. Назарларын сабаққа аударамын;

4. Тілдік жаттығу жасатамын.

  • Бүгін қай күн?

  • Бір аптада неше күн бар?

  • Бір күнде неше сағат бар?

  • Қанша жыл мезгілі бар?

  • Қазір қай мезгіл?


7 минут

ШИРАТУ ЖАТТЫҒУЫ:

1. Үй тапсырмасын пысықтау.

"Финиш" әдісі. Топтық жұмыс. Өтілген тақырып сұрақтарына жауап беру.

Сұрақ:

І қатар:

1.Әлібек қашан спорт секциясына жазылды?(биыл)

2. Ол қандай спорт түріне қатысатын еді? (футбол)

3. Ал биыл қандай спорт түріне жазылды? (қазақша күрес)

4. Олар онда немен шұғылданады? (жаттығумен)

5. Қанша сағат жаттығады? (үш)

ІІ қатар:

1. Жаттықтырушы сөзінің аудармасы қандай? (тренер)

2. Әлібектің жаттықтырушысы кім? (атақты палуан)

3. Қай спорттың талабы қатал? (қазақша күрестің)

4. Басты мақсат не? (жеңу, ұту)

5. Ол күресте зілтемір көтереді ме? (жоқ)

ІІІ қатар:

1. Қазақша күреске қатысатын кім? (Әлібек)

2. Жаттықтырушысы қатал ма?( жоқ, қатал емес)

3. Тынымсыз сөзінің аудармасы қандай?

4. Қазақша күрес нені қажет етеді? (күштілікті, табандылықты)

5. Саша қазақша күреске баратын болды ма? (иә, қазақша күреске қатысады)

Тапсырма қадамдары:

-өтілген тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.

Дескриптор

Білім алушы

-сұраққа толық әрі дұрыс жауап береді.

Критерий:

Сұраққа жауап берді- 1 ұпай

Сұраққа жауап бере алмады- 0 ұпай

Кері байланыс: "Бағдаршам" арқылы әр қатардың оқушылары бір-бірін бағалайды.

2. Жаңа сабақ:

"Миға шабуыл" әдісі. Жаңа тақырыпты болжау.

Спорттық заттарды көрсету және бірнеше сұрақтар қою арқылы тақырыпты болжату.

Сұрақ:

Балалар, көріп тұрған қандай заттар?

Бұл кімдерге тиесілі заттар?

Бұл заттарды неге көрсетіп тұр деп ойлайсыңдар?

Сонымен, бүгінгі тақырыбымыз қандай болмақ?


1. Бокс сөзінің мағынасы не?

2. Қазақстанда қандай боксшылар бар?

3. Әлемге әйгілі қандай қазақстандық боксшыларды білесің?

Интербелсенді тақта

Бағалау паарақшасы

2 минут

КІРІСПЕ:

Сабақтың мақсаттарымен таныстырамын:


  • тақырып бойынша жаңа сөздерді үйренеді;

  • мәтіндегі сөздерді қолдана отырып, сұрақтарға жауап береді;

  • мәтінде көтерілген мәселелерді шынайы өмірмен байланыстырады;

Бағалау парағын түсіндіру:

Оқушының аты-жөні:

Сыныбы:

Тапсырмалар

Үй жұмысы( сұрақтарға жауап беру)

Жаңа сөздердің синонимін табу.

Бейнежазба сұрағына жауап беру.

Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру.

Қоры-тынды

ұпай






Тамаша! - 7 ұпай

Жақсы! - 5 ұпай

Орташа! - 3 ұпай

КТЖ,

6-сынып,

Интербелсенді тақта, кері байланыс

Сабақтың ортасы

18 минут




























ДАМУ:

1-тапсырма.

Лексикалық минимум.

Сөздікпен жұмыс. Жеке жұмыс. "Сөздердің синонимдері қайда?" әдісі. Сөздердің синонимдерін анықтау.

  1. биікке көтеру-возвышать

  2. мәрте-раз

  3. ұту-выигрывать

  4. жанкүйер-болельщик

  5. иегер-призер

  6. тұңғыш рет -первый раз

  7. сайыс- соревнование

  8. үздік- лучший

Жаңа сөздер

Синоним сөздер

биікке көтерді

жеңу

мәрте

жеңімпаз

ұту

танымал етті

жанкүйер

жарыс

иегер

рет

тұңғыш рет

қолдаушы

сайыс

озат

үздік

алғашқы

Тапсырма қадамдары:

-Жаңа сөздерді меңгереді және синоним сөздерімен сәйкестендіреді.

Дескриптор

Білім алушы

-Жаңа сөздерді меңгереді;

- Жаңа сөздердің синонимдік баламасын табады.

Бағалау критерий:

Сөздердің синонимін табады- 1 ұпай

Сөздердің синонимін таба алмады- 0 ұпай

Кері байланыс: "Басбармақ" әдісі. Оқушы өз-өіне кері байланыс жасайды.



Латын әліпбиін пысықтау. Жеке жұмыс. Жаңа сөздерді латын әліпбиімен жазу.

  1. мәрте - А) ma'rte B) marte' C) martee D) mi'rte

  2. ұту -А) u'ty B) yty' C) yty D) uty'

  3. жанкүйер- А)gan'kuer B) janku'er C) ganku'er D) ja'nkuer

  4. Иегер- А) ieger B)i'eger C) iegjer D) ieger

  5. тұңғыш рет А) tyn'gysh ret B) tyn'gysh ret C)tun'g'ys ret D) tun'gys ret

  6. сайыс А)sai'ys B) sai'u's C) saiys D)saiis

2- тапсырма. Оқылымалды тапсырмасы.

Бейнежазба. Саралау тапсырмасы. Қойылған сұраққа жауап беру.

1 деңгей:

1 Бейнежазбада кім туралы айтылған?

2. Олимпиада қайда болды?

3. Бақтияр Артаев қандай боксшы?

2-деңгей:

1. Бақтияр кім болғысы келді?

2. Оның арманы қандай?<

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!