Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 11 – бөлім. Олимпиада жеңімпаздары-Қазақстан мақтанышы Мектебі: № 40 гимназия Күні: 5.03. 2020 жыл Мұғалімнің аты-жөні: Аристанова Н.Н. Сынып: 6 «Г,Е,Ж» Қатысқандар: Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Былғары қолғап шеберлері. 1-сабақ. |
|||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.3.6.1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыру |
|||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
|
|||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
|
|||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар орындай алады: жаңа сөздерді "Сөздердің синонимдері қайда?" әдісі арқылы меңгереді: мәрте, сайыс, иегер, жанкүйер, жаттықтырушы, ұту. |
|||||||||||||||||||||
Пәнге қатысты сөздік қор пен терминдер: |
||||||||||||||||||||||
Диалог құруға /шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: мәрте, сайыс, иегер, жанкүйер, жаттықтырушы, ұту сөз тіркестері арқылы диалог құрауда қолданады. |
||||||||||||||||||||||
Талқылауға арналған сұрақтар:
|
||||||||||||||||||||||
Не себепті бокс танымал спорт түрі деп ойлайсыз? |
||||||||||||||||||||||
ишара: |
||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
"Мәңгілік Ел" құндылығына сәйкес:
|
|||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Дене шынықтыру, өзін-өзі тану, информатика. |
|||||||||||||||||||||
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
"Финиш" әдісімен алдыңғы білімді сұрақтар қойып жинақтау. |
|||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 1 минут |
КҮНДЕЛІКТІ ШАРАЛАР: 1. Оқушылармен сәлемдесемін; 2. Оқушылар санын түгелдеймін; 3. Назарларын сабаққа аударамын; 4. Тілдік жаттығу жасатамын.
|
|
||||||||||||||||||||
7 минут |
ШИРАТУ ЖАТТЫҒУЫ: 1. Үй тапсырмасын пысықтау. "Финиш" әдісі. Топтық жұмыс. Өтілген тақырып сұрақтарына жауап беру. Сұрақ: І қатар: 1.Әлібек қашан спорт секциясына жазылды?(биыл) 2. Ол қандай спорт түріне қатысатын еді? (футбол) 3. Ал биыл қандай спорт түріне жазылды? (қазақша күрес) 4. Олар онда немен шұғылданады? (жаттығумен) 5. Қанша сағат жаттығады? (үш) ІІ қатар: 1. Жаттықтырушы сөзінің аудармасы қандай? (тренер) 2. Әлібектің жаттықтырушысы кім? (атақты палуан) 3. Қай спорттың талабы қатал? (қазақша күрестің) 4. Басты мақсат не? (жеңу, ұту) 5. Ол күресте зілтемір көтереді ме? (жоқ) ІІІ қатар: 1. Қазақша күреске қатысатын кім? (Әлібек) 2. Жаттықтырушысы қатал ма?( жоқ, қатал емес) 3. Тынымсыз сөзінің аудармасы қандай? 4. Қазақша күрес нені қажет етеді? (күштілікті, табандылықты) 5. Саша қазақша күреске баратын болды ма? (иә, қазақша күреске қатысады) Тапсырма қадамдары: -өтілген тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Дескриптор Білім алушы -сұраққа толық әрі дұрыс жауап береді. Критерий: Сұраққа жауап берді- 1 ұпай Сұраққа жауап бере алмады- 0 ұпай Кері байланыс: "Бағдаршам" арқылы әр қатардың оқушылары бір-бірін бағалайды. 2. Жаңа сабақ: "Миға шабуыл" әдісі. Жаңа тақырыпты болжау. Спорттық заттарды көрсету және бірнеше сұрақтар қою арқылы тақырыпты болжату.
Сұрақ: Балалар, көріп тұрған қандай заттар? Бұл кімдерге тиесілі заттар? Бұл заттарды неге көрсетіп тұр деп ойлайсыңдар? Сонымен, бүгінгі тақырыбымыз қандай болмақ? 1. Бокс сөзінің мағынасы не? 2. Қазақстанда қандай боксшылар бар? 3. Әлемге әйгілі қандай қазақстандық боксшыларды білесің? |
Интербелсенді тақта Бағалау паарақшасы |
||||||||||||||||||||
2 минут |
КІРІСПЕ: Сабақтың мақсаттарымен таныстырамын:
Бағалау парағын түсіндіру: Оқушының аты-жөні: Сыныбы:
Тамаша! - 7 ұпай Жақсы! - 5 ұпай Орташа! - 3 ұпай |
КТЖ, 6-сынып, Интербелсенді тақта, кері байланыс |
||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 18 минут |
ДАМУ: 1-тапсырма. Лексикалық минимум. Сөздікпен жұмыс. Жеке жұмыс. "Сөздердің синонимдері қайда?" әдісі. Сөздердің синонимдерін анықтау.
Тапсырма қадамдары: -Жаңа сөздерді меңгереді және синоним сөздерімен сәйкестендіреді. Дескриптор Білім алушы -Жаңа сөздерді меңгереді; - Жаңа сөздердің синонимдік баламасын табады. Бағалау критерий: Сөздердің синонимін табады- 1 ұпай Сөздердің синонимін таба алмады- 0 ұпай Кері байланыс: "Басбармақ" әдісі. Оқушы өз-өіне кері байланыс жасайды.
Латын әліпбиін пысықтау. Жеке жұмыс. Жаңа сөздерді латын әліпбиімен жазу.
2- тапсырма. Оқылымалды тапсырмасы. Бейнежазба. Саралау тапсырмасы. Қойылған сұраққа жауап беру. 1 деңгей: 1 Бейнежазбада кім туралы айтылған? 2. Олимпиада қайда болды? 3. Бақтияр Артаев қандай боксшы? 2-деңгей: 1. Бақтияр кім болғысы келді?
2. Оның арманы
қандай?< Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |