Сабақтың басы
5
мин
|
1. Ұйымдастыру кезеңі (5
минут)
«Буллингтен
қорған!».
|
Оқушылар жұдырық түйістіру арқылы бір- біріне достық
ықыластарын білдірді
Сурет тандау арқылы үш
топқа бөлініп отырады.
|
Көңілді
әуен
|
Сабақтың ортасы
25
мин
|
Кіріспе бөлім (10
минут)
Мыға
шабуыл:
1. Сұрақ: "Буллинг" дегенді қалай
түсінесіздер?
Мағынаны ашу (20
минут)
Топтық
жұмыс:
Оқушылар 3 топқа
бөлінеді:
1-топ: "Буллингтің
себептері"
2-топ: "Буллингтің
зардаптары"
3-топ: "Буллингтен қалай қорғануға
болады?"
Әр топ өз тақырыбын талдап, постер
жасап, қорғайды.
Шығармашылық
тапсырма:
"Мен буллингсіз әлемді қалай
елестетемін?" атты сурет немесе шағын эссе
жазу
|
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді.
Талқылау: Буллингтің түрлері
(физикалық, психологиялық,
кибербуллинг).
Бейнематериалдарды көреді.
Оқушылар өз ойларын
айтады
Әр топ өз тақырыбын
талқылап, қорғайды:
Топтық
жұмыс:
-
Сыныпты 3- топқа берілген тақырыпты,
талқылап қорғайды.
-
Постерді қорғау (әр топ өз жұмысын
таныстырады).
Берілген тақырып бойынша сурет
салу.
|
Оқушылар бірін-бірі
бағалайды
Құндылықтар туралы
бейнематериал



|
Қауіпсіздік сабағы (10
минут)
|
Жедел жәрдем
нөмірлері:
Сенім
телефондары:
-
Балаларға арналған ұлттық сенім
телефоны – 111
-
Қорғаныс және төтенше жағдайлар қызметі
– 1402
-
Анонимді психологиялық көмек – (жергілікті
нөмірді анықтау)
2.
Негізгі бөлім (6 минутқа
дейін)
Маңызды!
Шұғыл қоңыраулар ұшу және қуат үнемдеу режимдерінде жұмыс
істемейді.
1.
Телефондағы «Баптаулар» қолданбасын
ашыңыз.
2.
«Қауіпсіздік және төтенше жағдайлар» түймесін
басыңыз.
3. Экранның
төменгі оң жақ бұрышында «Орнатуды бастау» тармағын
таңдаңыз.
4. Жергілікті
жедел жәрдем нөмірін өзгерту қажет болса,
«Нөмірдіөзгерту»
түймесін
басыңыз. Нөмірді енгізіп, «Келесіні»
таңдаңыз.
5. Төтенше
жағдай контактілеріне геодеректер мен жаңартуларды жіберу үшін
«Контакты қосу» түймесін басып, төтенше жағдайда ақпаратты кіммен
бөлісетініңізді таңдаңыз. Шұғыл қоңырау шалу мүмкіндігі төтенше
жағдай контактісіне қандай мәліметтерді жіберетінін көрсетіңіз.
«Келесі» түймесін басыңыз.
Кез келген
ұялы байланыс операторынан және қалалық нөмірлерден шұғыл
қызметтерді шақыру Қазақстанда тегін
жүргізіледі.
Рольдік
ойын:
- Оқушыларды
жұпқа бөліңіз. Бір оқушы қоңырау шалушы, екіншісі оператор ролін
атқарады;
- Әртүрлі
жағдайлары бар карталарды таратыңыз (өрт, террористік қауіп
және
т.б.);
Оқушыларды
топтарға бөліп, қарапайым және тиімді бірлестіктер құру
үшін
Жедел жәрдемнің нөмірін
таратыңыз.
|
Топтық
жұмыс:


|
Презентация
Қауіпсіздік ережелері жазылған
парақшалар
–
Жедел жәрдем
нөмірлері және сенім телефондары туралы
презентация.
- Жедел жәрдем нөмірлері және сенім
телефондары үлестірме
материалдар.
https://youtu.be/qfY3NzKvrnw?si=Ie_ekiYUXRV_qDPC
|
Сабақтың соңы
5
мин
|
Қорытынды (2 минут)
Қорытындылау (5
минут)
-
"Бір ауыз сөз"
әдісі (оқушылар сабақтан алған әсерін бір сөзбен
жеткізеді).
-
Мұғалімнің түйін сөзі: әркімнің құқығы тең,
ешкімнің мазақтауға, қорлауға құқығы жоқ. "Қауіпсіздік – әр адамның
жауапкершілігі."
Үй
тапсырмасы:
-
"Буллингтен қорғану" тақырыбында шағын әңгіме
жазу.
-
"Төтенше жағдай кезінде
қалай әрекет ету керек?" тақырыбында шағын эссе
жазу.
|
Оқушылар сабақтан
алған әсерін бір сөзбен
жеткізеді
|
|