Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Д д дыбысы мен әрпі
Материал туралы қысқаша түсінік
1.1.9.3. Сөздің буыннан тұратынын түсіну және буын санын анықтау.
1.1.4.1. Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау.
1.3.11.1. Сөйлемді бас әріптен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою.
Оқушылар сөздерге дыбыстық талдау жасай алады, суреттердің ішінен сәйкес келмей тұрған суретті табады, сөз мағынасына қарай қажетті сөздерді тауып қоя алады.
Менің достарым.3 бөлімнің, 2 бөлімшесі Д д дыбысы мен әрпі
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты:
1.1.9.3. Сөздің буыннан тұратынын түсіну және буын санын анықтау.1.1.4.1. Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау.1.3.11.1. Сөйлемді бас әріптен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою. Оқушылар сөздерге дыбыстық талдау жасай алады, суреттердің ішінен сәйкес келмей тұрған суретті табады, сөз мағынасына қарай қажетті сөздерді тауып қоя алады.
Бағалау критерийлер:
Барлық оқушылар орындай алады:Сөздің буыннан тұратынын түсінеді, сөздегі буын санын анықтай алады.Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Мәтіннің мазмұнының тақырыбын иллюстрациялап болжай алады.Кейбір оқушылар орындай алады:Сөйлемді бас әріптен бастап жаза алады, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қоя алады.
Жетістік критерийлері
Сөздің буыннан тұратынын түсіне алады. Мәтіннің мазмұнының тақырыбын иллюстрациялауды болжайды. Сөйлемді бас әріптен бастап жаза алады, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қоюды біледі.
Құндылықтарды дарыту
Сынтұрғысынанойлау
Пәнаралық байланыс
Көркемеңбек, математика.
АКТ қолдану дағдылары
Сынтұрғысынанойлау, бейнежазба.
Тілдік құзыреттілік
Әріп-буква-letter,доп-мячь-boll
Сабақ барысы: 35 минутАлдыңғы оқу:
55-56 сабақ. Д д дыбысы мен әрпі1.3.11.1 Сөйлемді бас әріптен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою.
Жоспар
Жоспарланған уақыт есебі
Жоспарланған жаттығу түрлері
Тапсырмалар
Дескрипторлар
Ресурстар
Басы2 мин
2 мин
ТыңдалымАйтылым
2 мин
Психологиялықахуал.Топ, топ, добымдомалақ,Топ, топ, добымдомалақ,ҚайдакеттіңдомалапҚайдакеттіңдомалапБір, екідепекіұрдым,Шатырғасенсекірдің.Үш, төрт, бесдепүлгердім,Ішінеендіңгүлдердің.Алты, жетідегенде.Жаттыңшаршапеденде.Сегіз, тоғыздегенде,Сайғасырғыпжөнелдің.Топ, топ, добымдомалақ,Қайдакеттіңдомалап.Оқудыңекісаласыныңбірі:Монологтіккөзқарасалдыңғыоқудыжаңатақырыппенұштастыру, ескетүсіру. - Д дәрпініңжазылуынвидеоданкөрсету.-“Адасқанбуындар” ойыны.далааулаДанаДулатОқудыңекісаласыныңекіншісі:Диалогтіккөзқарасоқубарысындажүретінүдеріс.- “Бес қадам”әдісібойыншаашықсұрақтарқойылады. (Доптың суреті көрсетіледі)-Мынау не?-Доп.-Доп қандай?-Доп домалақ.-Доп сөзінде бірінші қандай дыбысты естіп тұрсың?- Д д дыбысы.- Әріп деп нені айтамыз?- Әріпті көреміз, жазамыз.-Дыбыс деп нені айтамыз?- Ал дыбысты естиміз, айтамыз.- Д д әрпін қандай түсті ұяшыққа орналастырдық.-Көк түсті.-Дұрыс балалар, олай болса мына үш түсті доптарды (қызыл, сары, жасыл) ала отырып үш топқа бөлінеміз.
Критерий:Сөздің буыннан тұратынын түсіне алады. Мәтіннің мазмұнының тақырыбын иллюстрация-лауды болжайды.
Дескриптор:-Сурет арқылы сөйлей алады-Буындардан сөз құрай алады.-Түстерін, әріптердің дыбысталуын ажырата алады.
Сергітусәті.
Доптың суреті
Қызыл, сары, жасыл доптың суреті
Ортасы ТыңдалымАйтылым
7 мин
Оқылым
Айтылым
5 мин
3 мин
ОқылымЖазылым
1 мин
5 мин
1-тапсырма. Белсенді оқудың ашық сұрақтары арқылы жаңа оқудың тапсырмасын түсіндіремін.1-топқа-Суреттердегізаттардыата?2-топқа Суреттердегі Д д әрпі бар сөздерді тап. 3-топқа-Алғашқыбалмұздақ сөзіне дыбыстық талдау жаса.(Балмұздақ, белбеу,бүлдірген, дәптер, домбыра, дәрігер, қарындаш)
2-тапсырма.Белсенді оқудың ойын баламалары бойынша “Сөз құра, тез ойла”ойыны бойынша әріптер мен сандарды пайдаланып, сөз құрастырады.1-топ. 1059-2-топ. 10121-3-топ. 10131- 107316-Смайликарқылы мадақтау. 3-тапсырма.Белсендіоқудыңтәсілдерініңбірімұғалімніңжетекшілігіменжүретіноқылымжәнежазылымбойынша“Ойлантап”ойыны.Мұғалімніңкөмегімен берілген суреттердегі заттардың алғашқы әріптерінен сөз құра. Қандай сөз шықты? Оны жаз.Шапалақтауарқылы мадақтау.Сергіту сәті. (Добым менің домалақ бейнежазбадан сергіту сәтін көрсету)Дәптермен жұмыс. Д д әрпінің бас әрпін және кіші әрпін жазу.
Дескриптор:-Д д әрпі бар сөздерді таба алады.- Д дәрпібарсөздердіжазаалады.-Балмұздақ сөзіне дыбыстық талдау жасайды.
Дескриптор:-Әріптер мен сандардыпайдаланыпсөздерқұрастыраалады.
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз