Материалдар / Д д дыбысы мен әрпі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Д д дыбысы мен әрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
1.1.9.3. Сөздің буыннан тұратынын түсіну және буын санын анықтау. 1.1.4.1. Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау. 1.3.11.1. Сөйлемді бас әріптен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою. Оқушылар сөздерге дыбыстық талдау жасай алады, суреттердің ішінен сәйкес келмей тұрған суретті табады, сөз мағынасына қарай қажетті сөздерді тауып қоя алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Шілде 2018
608
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ: 57-сабақМектеп : Жаңашаруа қазақ орта мектебі
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Курмангазиева Гулназ Маридатовна
Сынып: 1 “а”Қатысқандар: 16Қатыспағандар:-
Тақырыбы:Менің достарым. 3 бөлімнің, 2 бөлімшесі Д д дыбысы мен әрпі
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты:1.1.9.3. Сөздің буыннан тұратынын түсіну және буын санын анықтау.1.1.4.1. Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау.1.3.11.1. Сөйлемді бас әріптен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою. Оқушылар сөздерге дыбыстық талдау жасай алады, суреттердің ішінен сәйкес келмей тұрған суретті табады, сөз мағынасына қарай қажетті сөздерді тауып қоя алады.

Бағалау критерийлер:Барлық оқушылар орындай алады:Сөздің буыннан тұратынын түсінеді, сөздегі буын санын анықтай алады.Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Мәтіннің мазмұнының тақырыбын иллюстрациялап болжай алады.Кейбір оқушылар орындай алады:Сөйлемді бас әріптен бастап жаза алады, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қоя алады.
Жетістік критерийлеріСөздің буыннан тұратынын түсіне алады. Мәтіннің мазмұнының тақырыбын иллюстрациялауды болжайды. Сөйлемді бас әріптен бастап жаза алады, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қоюды біледі.
Құндылықтарды дарытуСын тұрғысынан ойлау
Пәнаралық байланысКөркем еңбек, математика.
АКТ қолдану дағдыларыСын тұрғысынан ойлау, бейнежазба.
Тілдік құзыреттілікӘріп-буква-letter, доп-мячь-boll
Сабақ барысы: 35 минутАлдыңғы оқу:

55-56 сабақ. Д д дыбысы мен әрпі1.3.11.1 Сөйлемді бас әріптен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою.
Жоспар
Жоспарланған уақыт есебіЖоспарланған жаттығу түрлері



ТапсырмаларДескрипторларРесурстар



Басы2 мин

































2 мин





Тыңдалым Айтылым

2 мин
Психологиялық ахуал.Топ, топ, добым домалақ,Топ, топ, добым домалақ,Қайда кеттің домалапҚайда кеттің домалапБір, екі деп екі ұрдым,Шатырға сен секірдің.Үш, төрт, бес деп үлгердім,Ішіне ендің гүлдердің.Алты, жеті дегенде.Жаттың шаршап еденде.Сегіз, тоғыз дегенде,Сайға сырғып жөнелдің.Топ, топ, добым домалақ,Қайда кеттің домалап.Оқудың екі саласының бірі:Монологтік көзқарас алдыңғы оқуды жаңа тақырыппен ұштастыру, еске түсіру. - Д д әрпінің жазылуын видеодан көрсету.-“Адасқан буындаройыны.да ла ау ла Да на Ду лат Оқудың екі саласының екіншісі:Диалогтік көзқарас оқу барысында жүретін үдеріс.- “Бес қадам әдісі бойынша ашық сұрақтар қойылады. (Доптың суреті көрсетіледі)-Мынау не?-Доп.-Доп қандай?-Доп домалақ.-Доп сөзінде бірінші қандай дыбысты естіп тұрсың?- Д д дыбысы.- Әріп деп нені айтамыз?- Әріпті көреміз, жазамыз.-Дыбыс деп нені айтамыз?- Ал дыбысты естиміз, айтамыз.- Д д әрпін қандай түсті ұяшыққа орналастырдық. -Көк түсті. -Дұрыс балалар, олай болса мына үш түсті доптарды (қызыл, сары, жасыл) ала отырып үш топқа бөлінеміз.







































Критерий:Сөздің буыннан тұратынын түсіне алады. Мәтіннің мазмұнының тақырыбын иллюстрация-лауды болжайды.

Дескриптор:-Сурет арқылы сөйлей алады-Буындардан сөз құрай алады.-Түстерін, әріптердің дыбысталуын ажырата алады.
Сергітусәті.

































Доптың суреті

















Қызыл, сары, жасыл доптың суреті
Ортасы ТыңдалымАйтылым

7 мин

















Оқылым





































Айтылым





5 мин









3 мин







Оқылым Жазылым



















1 мин

5 мин













1-тапсырма. Белсенді оқудың ашық сұрақтары арқылы жаңа оқудың тапсырмасын түсіндіремін.1-топқа -Суреттердегі заттарды ата?2-топқа Суреттердегі Д д әрпі бар сөздерді тап. 3-топқа-Алғашқы балмұздақ сөзіне дыбыстық талдау жаса.(Балмұздақ, белбеу,бүлдірген, дәптер, домбыра, дәрігер, қарындаш)

Б-дауыссыз, ұяңа-дауысты, жуанл дауысссыз, үндім-дауыссыз, үндіұ-дауысты, жуанз-дауыссыз, ұяңд-дауыссыз, ұяңа-дауысты, жуанқ-дауссыз, қатаңПостер қорғау.Смайлик арқылы мадақтау.

2-тапсырма. Белсенді оқудың ойын баламалары бойынша “Сөз құра, тез ойла ойыны бойынша әріптер мен сандарды пайдаланып, сөз құрастырады.1-топ. 1059-2-топ. 10121-3-топ. 10131- 107316-Смайлик арқылы мадақтау. 3-тапсырма. Белсенді оқудың тәсілдерінің бірі мұғалімнің жетекшілігімен жүретін оқылым және жазылым бойынша Ойлан тап ойыны.Мұғалімнің көмегімен берілген суреттердегі заттардың алғашқы әріптерінен сөз құра. Қандай сөз шықты? Оны жаз.Шапалақтау арқылы мадақтау.Сергіту сәті. (Добым менің домалақ бейнежазбадан сергіту сәтін көрсету)Дәптермен жұмыс. Д д әрпінің бас әрпін және кіші әрпін жазу.


Дескриптор: д әрпі бар сөздерді таба алады. - Д д әрпі бар сөздерді жаза алады.-Балмұздақ сөзіне дыбыстық талдау жасайды.











































Дескриптор:-Әріптер мен сандарды пайдаланып сөздер құрастыра алады.















Дескриптор:-Заттардың атын атайды. -Берілген заттардың
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!